Wow ziek, wat vonden die lui van het programma hiervan?![]()
Ook echt die vrouw weet dat er overal camera’s hangen en nog gaat die vent dom spelen zovan ben je thuis? 1 je bent een creep 2 je bent dom en 3 je denkt dat ik ook dom ben ![]()
Ja sorry mn nieuwsgierigheid wint het dan echt. Wil weten waar het opgeslagen is, of het gedeeld is.
En daarna uiteraard bye
Ja miss is er wel geld aan verdiend ook, dan wil ik mijn deel want ik was vast de ster van de show
O praten heb ik meer gekozen omdat ik hem dan als losgeslagen stier zou confronteren en dan dumpen ipv dumpen en weggaan zonder iets te zeggen. Ik wil graag weten waarom het zo een grote droplul is en ik dat blijkbaar gemist heb.
1 keer een fiets gestolen, maar in my defence, het was mijn eigen gestolen fiets. (Haha ok ik ben duidelijk niet de enige lees ik nu)
Klussen met veel lawaai (boren, zagen, hameren) in een gehorig appartement begin je met goed fatsoen op Hemelvaartsdag om
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- 11 uur
- Later dan 11 uur
- Helemaal niet omdat je op Hemelvaartsdag niet moet gaan staan klussen
- Anders namelijk
0 stemmers
Ik heb er maar 1 blok/zin aan gewijd maar div bijbanen gecombineerd in die ene zin omdat het wel handige context geeft voor mijn werkgebied
Maak jij elke dag gebruik van instagram?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
En van tiktok?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Hou jij ervan als mensen zingen met veel tierelantijntjes in hun stem? Dus zoals christina of Mariah elke uithaal weer hoger, dan lager, dan belten, dan wooohooohooo etc
- Ja vind ik mooi
- Nee vind ik vet afleidend

0 stemmers
Het kan mooi zijn, maar vaak is het overkill en slecht uitgevoerd.
Mariah haar harmonising is nationaal erfgoed. Christina vind ik minder.
Vind je vooral die riedeltjes vervelend of dat ze ook in haar fluitregister (dat hele hoge) zingt?
je wil iemand toch gewoon klappen als ze dit doen
Wat is Hemelvaart voor jou?
- Een gewone werkdag
- Een losse vrije dag
- Het begin van een lang weekend
- Anders
0 stemmers
Beide, al vind ik die riedeltjes (dat eerste stuk) wel oké. Maar dan dat gegil (3:45) vind ik gewoon echt niet mooi en ook niet echt wat toevoegen.
Een dag waarop ik eigenlijk werk in moet gaan halen waar ik maandag en dinsdag niet aan toe ben gekomen, maar dat voor me uit blijf schuiven en zometeen ook nog eens naar het terras ga vertrekken. (Freelancer, dus bepaal zelf of ik wel of niet vrij ben vandaag)
gewone werkdag want horeca maar vandaag is de eerste dag van het zomerseizoen na 4 weken vrij te hebben gehad
zó geen zin
Gewoon een vakantiedag ![]()
![]()
Ik had vandaag een boor om 8:00 ![]()