Stel je persoonlijke vraag #35

Nou dan ga je dat toch eten :fries::apple:

2 likes

Ik wilde een keer een kinderijsje bestellen (want te vol voor een groot ijsje maar wel zin in 1 bolletje) en toen kreeg ik het gewoon niet. Vond dat echt stom want ik betaal er toch gewoon voor, wat is dan het probleem

1 like

Mensen kunnen hier soms echt gek over doen. Mijn moeder heeft een gastric sleeve laten doen en kan daardoor echt niet veel in een keer eten :sweat_smile:.
Ik heb vroeger ook wel eens een kindermenu besteld omdat ik het financieel niet breed had.

1 like

Mn vriend die besteld doodleuk van het kinder menu en vraagt ook om alle cadeautjes die daarbij horen. Hij is zo lief, maar eet soms echt als een kind. 🫥

5 likes

Ik werk zelf in een restaurant en ben ´bijna´ alles qua bestelling nu wel gewend.

Ik ben wel benieuwd, van welke leeftijd vindt je kunnen dat iemand koffie drinkt?

• Jonger dan 8 jaar
  • vanaf 8 jaar
  • vanaf 9 jaar
  • vanaf 10 jaar
  • vanaf 11 jaar
  • vanaf 12 jaar
  • vanaf 13 jaar
  • vanaf 14 jaar
  • vanaf 15 jaar
  • vanaf 16 jaar
  • vanaf 17 jaar
  • vanaf 18 jaar
  • maakt me niks uit

0 stemmers

Ik moest dit bij bijbaan ook altijd weigeren, zo dom.
En bij twijfel ook legitimatie vragen want boven de 12 jaar is een kindermenu illegaal schijnbaar.

2 likes

Maar waarom? Omdat het anders te weinig oplevert?

2 likes

KOENRAADS KLEEFPASTA

12 likes

Ik ging een keer lunchen ergens onderweg en had ontzettend zin in een tosti. Moest van de bediening een sandwich bestellen want de tosti stond op het kindermenu. De sandwich was een teleurstelling.

Waar slaat dat dan weer op dat dat niet zou mogen pff. Hebben ze dan liever dat ze eventueel veel eten moeten weggooien? Ik doe het zelf nooit meer maar in het verleden heb ik wel eens een voorgerecht besteld en daarna een bambino pizza.
Zo irritant als je snel vol zit (vind ik zelf) maar ik kan gerust snel daarna weer wat kleins eten maar in 1 keer veel lukt nooit.

1 like

Ik weetniet zeker of ik het al een keer heb gevraagd maar heb je wel eens korean bbq gegeten?

Dat schijnt echt een ervaring op zich te zijn. In nederland schijn je dat alleen in amsterdam of groningen te kunnen krijgen?
Ben totaal geen vleeseter en nooit geweest maar ben wel heel benieuwd.

• Ja en het was geweldig
  • Nee maar wil ik misschien nog wel proberen
  • Nee geen behoefte aan
  • Ja maar ik vond het niet wat

0 stemmers

En je krijgt er ook geen grote lappen vlees maar alles wordt in kleine stukjes geknipt op de bbq/grill.

1 like

Ja laat mensen gewoon lekker bestellen wat ze willen. Mijn vader bestelt vaak ook alleen frietjes omdat hij altijd op de lijn wilt letten (en drinkt dan vervolgens 5 Leddie mackeyaydo’s).

18 likes

Hahaha ik heb hier veel te lang over nagedacht wat dat voor bijzonder drankje was :joy:

3 likes

Wat een onzin. Ik weet sowieso dat je dit in Rotterdam en Tilburg ook hebt, en kan me niet voorstellen dat er niet nog veel meer plekken zijn.

7 likes

Vind je het begrijpelijk als je als volwassene niet iets van het kindermenu mag bestellen?

• Ja
  • Nee vind het overdreven en niet gastvrij

0 stemmers

Bovendien zijn er toch ook genoeg mensen die nooit een voorgerecht of dessert nemen en alleen een hoofdgerecht etc.

1 like

Ja ik vond dat ook lastig voor te stellen. Maar er schijnt dus heel veel verschil in te zitten enzo. Dus niet gewoon een koreaans restaurant. Maar zoals ik al zei ik heb er zelf geen ervaring mee!

Dat kan idd, moet wel zeggen in een latte en in een cappuccino zit minder cafeïne dan in puur koffie.

PS: er staat kijkt ik denk dat het likt moet zijn.

1 like

@Jumpsuit in Utrecht heb je dit ook!

2 likes

Ik denk principe want het levert nog altijd meer op dan niks bestellen.

1 like

Volgens mij is dit nu echt overal. Alleen al in mijn buurt in Rotterdam ken ik er 3.

Ben zelf niet mega fan, blijft toch een soort gourmetten.