Maar waarom? Omdat het anders te weinig oplevert?
KOENRAADS KLEEFPASTA
Ik ging een keer lunchen ergens onderweg en had ontzettend zin in een tosti. Moest van de bediening een sandwich bestellen want de tosti stond op het kindermenu. De sandwich was een teleurstelling.
Waar slaat dat dan weer op dat dat niet zou mogen pff. Hebben ze dan liever dat ze eventueel veel eten moeten weggooien? Ik doe het zelf nooit meer maar in het verleden heb ik wel eens een voorgerecht besteld en daarna een bambino pizza.
Zo irritant als je snel vol zit (vind ik zelf) maar ik kan gerust snel daarna weer wat kleins eten maar in 1 keer veel lukt nooit.
Ik weetniet zeker of ik het al een keer heb gevraagd maar heb je wel eens korean bbq gegeten?
Dat schijnt echt een ervaring op zich te zijn. In nederland schijn je dat alleen in amsterdam of groningen te kunnen krijgen?
Ben totaal geen vleeseter en nooit geweest maar ben wel heel benieuwd.
- Ja en het was geweldig
- Nee maar wil ik misschien nog wel proberen
- Nee geen behoefte aan
- Ja maar ik vond het niet wat
0 stemmers
En je krijgt er ook geen grote lappen vlees maar alles wordt in kleine stukjes geknipt op de bbq/grill.
Ja laat mensen gewoon lekker bestellen wat ze willen. Mijn vader bestelt vaak ook alleen frietjes omdat hij altijd op de lijn wilt letten (en drinkt dan vervolgens 5 Leddie mackeyaydo’s).
Hahaha ik heb hier veel te lang over nagedacht wat dat voor bijzonder drankje was
Wat een onzin. Ik weet sowieso dat je dit in Rotterdam en Tilburg ook hebt, en kan me niet voorstellen dat er niet nog veel meer plekken zijn.
Vind je het begrijpelijk als je als volwassene niet iets van het kindermenu mag bestellen?
- Ja
- Nee vind het overdreven en niet gastvrij
0 stemmers
Bovendien zijn er toch ook genoeg mensen die nooit een voorgerecht of dessert nemen en alleen een hoofdgerecht etc.
Ja ik vond dat ook lastig voor te stellen. Maar er schijnt dus heel veel verschil in te zitten enzo. Dus niet gewoon een koreaans restaurant. Maar zoals ik al zei ik heb er zelf geen ervaring mee!
Dat kan idd, moet wel zeggen in een latte en in een cappuccino zit minder cafeïne dan in puur koffie.
PS: er staat kijkt ik denk dat het likt moet zijn.
Ik denk principe want het levert nog altijd meer op dan niks bestellen.
Volgens mij is dit nu echt overal. Alleen al in mijn buurt in Rotterdam ken ik er 3.
Ben zelf niet mega fan, blijft toch een soort gourmetten.
Ik zou alleen wel hopen dat dit de scheve verdeling op vele vlakken tussen mannen en vrouwen niet vergroot…
Maar het vlees en de smaken schijnen wel echt enorm goed en totaal anders te zijn (al heb ik vooral gehoord over plekken in london) en ik denk niet te vergelijken met gourmetten. Maar het komt misschien ook omdat 2 vrienden echt helemaal hyped zijn. Maar die hebben dat beide ook niet in Nederland gegeten. Om er speciaal voor naar zuid korea te gaan nou neh
Nog een vervolg hierop
Als jij diner eet, eet je dan over het algemeen
- Minder dan tot je vol zit
- Precies tot je vol zit
- Meer dan tot je vol zit
0 stemmers
Ik vind het gevoel van vol zitten echt naar en wil gewoon ook echt niet tegen eten
Zijn jouw ogen vaak groter dan je maag?
Ik heb dus als vaker gehoord dat ik dan zeg, ik heb echt zo’n honger!! En heel snel daarna zit ik al ineens vol. Dus heb mezelf wel afgeleerd dat eruit te flappen.
- Nee ik kan goed inschatten wat ik op kan
- Ja mijn ogen zijn groter dan mn maag
0 stemmers
Zeg maar jaaaaa, tegen mijn pastaaaaa!
Een vriend zei laatst, ik vind het leuk dat je nu ook van ijskoffie houd. Duurde JAAAAREN. En hete koffie haat ik nog altijd.
Schept koffie drinken net als roken een band?
- Nee
- Ja
0 stemmers
En ijskoffiedrinkers (ik drink het maar 1 keer per week ik word er anders heel hyper van) zie je dat nou hetzelfde als echte koffiedrinkers?
- Nee natuurlijk niet
- Ja
0 stemmers
En zit volgens mij wel soms hetzelfde aantal caffeine in. Dus ik ben dan toch ook een soort van koffie drinker.