Omg wat is dit, en ze zitten in een varkensstal te schilderen? Wat slecht. En idd dat stemmetje wie heeft bedacht dat dat een goed idee zou zijn.
Die piraten film van pippi vond ik ook eng. En die anton? Kleefpasta dude vertrouwde ik ook voor geen meter.
Die hadden wij beide thuis. Pipi in takatoekaland? En pipi zet de boel op stelten. Ik wilde heel erg graag kleefpasta hebben kan me niet herinneren dat ik het eng vond. Mn nichtje kijk het nu nog steeds haha.
Voor de mensen met witte muren, hoe vaak wit je die opnieuw?
- Elk jaar
- Elke 2 jaar
- Elke 3 jaar
- Elke 4 jaar
- Elke 5 jaar
- Minder vaak dan elke 5 jaar
- Gut ik zou het moeten doen maar het leven komt elke keer tussendoor en het komt er gewoon niet van
- Ik heb geen enkele witte muur in mijn huis
0 stemmers
Tot nu toe verhuis ik altijd weer voor het nodig is en dat vind ik wel een goeie tactiek
Ik dacht eigenlijk wel dat jij je vriend zou inzetten hiervoor
Nee als het niet met ducktape kan, doet mijn vriend het niet
Met ducktape de randjes afplakken en dan het pleister meenemen als je het eraf haalt.
Ik weet niet zeker of ik wel of niet een kind wil dus heb maar niet gestemd. En heb je een voorkeur voor een jongen of een meisje als je er 1 wil?
- Nee maakt me niks uit
- Ja een jongen
- Ja een meisje
0 stemmers
Mn vriend zegt dus altijd dat ie zo graag een meisje wil, vind dat een beetje ongemakkelijk.
Ik woon hier nu 2 jaar en verf niks. Zo lang de meubels op dezelfde plek blijven laat ik het ook zo. Maar ik rook niet en brandt geen kaarsen dus het zijn vooral doodgeslagen muggen enzo die wel vlekjes geven
Ik werkte ooit in een cafƩ waar we kinderen een bakje smarties meegaven bij hun drinken. Ik heb meer dan eens bijna een bakje smarties bij een volwassene die appelsap had besteld meegegeven
Wat vind je ervan als volwassenen dingen van het kindermenu bestellen (eten) in een restaurant?
- Geen probleem
- Vind ik niet kunnen
0 stemmers
En als volwassenen geen hoofdgerecht bestellen maar alleen een bijgerecht of voorgerecht?
- Prima
- Vind ik niet kunnen
0 stemmers
Ik zit snel vol of soms heb ik weinig trek en dan vind ik het jammer/zonde om een deel weg te moeten gooien dus soms neem ik dan een andere optie. Maar was laatst in een Duits cafƩ maar daar mocht ik dus niet het kinder gerecht bestellen (was hetzelfde als een volwassene portie maar dan gewoon de helft qua grootte).
Ik heb niet dat āoerdrangā om een kind te willen hebben. Zelfs als ik mijn nichtje zie gaan mijn eierstokken niet rammelen.
@MadameMignon Beetje apart dat ze van het kindermenu bestellen, maar doe wat je niet laten kan. Misschien hebben ze geen grote eetlust, een vorm van Arfid of gewoon meer zin in patatjes met appelmoes.
Nu heb ik hier dus extreem zin in, zo lang geleden
Nou dan ga je dat toch eten
Ik wilde een keer een kinderijsje bestellen (want te vol voor een groot ijsje maar wel zin in 1 bolletje) en toen kreeg ik het gewoon niet. Vond dat echt stom want ik betaal er toch gewoon voor, wat is dan het probleem
Mensen kunnen hier soms echt gek over doen. Mijn moeder heeft een gastric sleeve laten doen en kan daardoor echt niet veel in een keer eten .
Ik heb vroeger ook wel eens een kindermenu besteld omdat ik het financieel niet breed had.
Mn vriend die besteld doodleuk van het kinder menu en vraagt ook om alle cadeautjes die daarbij horen. Hij is zo lief, maar eet soms echt als een kind. š«„
Ik werk zelf in een restaurant en ben “bijna“ alles qua bestelling nu wel gewend.
Ik ben wel benieuwd, van welke leeftijd vindt je kunnen dat iemand koffie drinkt?
- Jonger dan 8 jaar
- vanaf 8 jaar
- vanaf 9 jaar
- vanaf 10 jaar
- vanaf 11 jaar
- vanaf 12 jaar
- vanaf 13 jaar
- vanaf 14 jaar
- vanaf 15 jaar
- vanaf 16 jaar
- vanaf 17 jaar
- vanaf 18 jaar
- maakt me niks uit
0 stemmers
Ik moest dit bij bijbaan ook altijd weigeren, zo dom.
En bij twijfel ook legitimatie vragen want boven de 12 jaar is een kindermenu illegaal schijnbaar.