Stel je persoonlijke vraag #35

Dat is in ieder geval niet de slaapbank in de huiskamer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik vind het vaak wel leuk als de partner van een vriend/vriendin erbij is, maar alleen maar als we ook regelmatig zonder partner kunnen afspreken. Leuk om ze ook een beetje te kennen omdat ze belangrijk voor je vriend/vriendin zijn (en meestal ook gewoon leuke mensen), maar je praat toch over andere dingen dan. Heb zelf geen partner om mee te nemen dus dat is makkelijk :thumbsup:

5 likes

Hahha ja dat zag ik hier ook laatst voorbij komen. Mocht het zo erg worden, dan cancel ik het weekend hoor. ā€œJa sorry Coronaā€

Hangt denk ik van je vriendengroep en onstaansgeschiedenis af. Als je een groepje vriendinnen hebt dat je al lang kent en dat een deel hiervan in de loop der tijd een relatie krijgt dan zou het denk ik niet gebruikelijk of gewenst zijn als de partners steeds meekomen. Maar als je als stel samen vrienden hebt dan lijkt het me normaal. Maar ook dat je dan onderling afspreekt, dus bijvoorbeeld vrouwen ook samen.

2 likes

Maar hoe komen stellen dan aan een vriendengroep met alleen stellen? Ga je dan als stel opzoek naar een ander stel?

Dit is echt m’n persoonlijke hel, om een vriendengroep te hebben die uit stellen bestaat en dan af en toe alleen mannen en vrouwen samen. Dat iedereen zo gender gescheiden is brrrrr en dan soms samenkomt als stel.

41 likes

Swingen

15 likes

Als je vrienden een relatie met elkaar krijgen ofzo? Geen ervaring mee want ook mijn ergste nachtmerrie, zo’n samenstelling.

Of dat je dan een weekend weg hebt met alleen ā€˜de vrouwen van’ :face_vomiting:

4 likes

Heb jij een HPV inenting gehad?

• ja
  • nee

0 stemmers

Voor degenen die ja hebben geantwoord, hoe oud was je toen?

• <15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36+

0 stemmers

2 likes

Ja mijn ouders doen dit altijd, die kennen bijna alleen maar stellen, dus ik associeer dat sowieso met bejaarden om dan als stel activiteiten te gaan ondernemen. Ze hebben ook een eetclub met stellen en een leesclub met stellen etc etc etc

3 likes

Ach ja mijn arme moeder heeft nooit een klik gehad met alle andere vrouwen van de vrienden van m’n vader en dan toch maar elke keer gezellig moeten doen, wat een nachtmerrie

5 likes

Verschrikkelijk. En dan waarschijnlijk van die scenario’s dat de vrouwtjes lekker bij elkaar kunnen gaan zitten op een verjaardag of bijeenkomst terwijl de mannen het over serieuze zaken hebben.

7 likes

Nee, volgens mij bestond het toen nog niet? Heb er in ieder geval nooit iets over gehoord. Ben nu ook te oud voor de campagne die binnenkort start waarbij je het ook nog gratis kunt krijgen als je jonger dan 26 bent, dus als ik het nu zou willen is het op eigen kosten. Maar heb nog niet uitgezocht of het nu nog heel veel zin heeft. Als dat wel zo is en het niet al te duur is ga ik het denk ik wel doen! Ben benieuwd of je dan zelf kunt kiezen welke je krijgt aangezien je ervoor betaalt, lijkt me wel fijn als je die ene kunt kiezen die tegen 9 types beschermt in plaats van 2 of 4.

3 likes

En tegen het einde gaan de vrouwtjes opruimen en de afwas doen enzo :nauseated_face:

2 likes

Ik kan het goed vinden met de partners van vriendinnen, maar keek wel raar op toen ƩƩn laatst in de woonkamer ging zitten thuiswerken en half mee kletsen toen ik op bezoek was. Ook omdat ze juist een heel groot huis hebben. Dat vond ik (vanwege het thuiswerken) echt mega afleidend, maar blijkbaar was ik de enige die daar last van had.

3 likes

Ik ben toen bij de eerste lichting geloof ik gelijk gevaccineerd, ik weet nog goed dat veel meiden in mijn klas niet mochten van hun ouders en er veel voorlichting over gegeven werd, maar mijn moeder sleurde me echt meteen meešŸ˜… Achteraf heel blij mee. Ik was 12 geloof ik.

9 likes

Voor zover ik weet kun je laten testen bij de gyn of je het virus al draagt, zo niet kun je met je negatieve test uitslag de kosten wel terugkrijgen van je ziektekostenverzekeraar (ik woon in duitsland)

Als je het virus wel al draagt heeft het volgens mij geen zin om je nog te laten inenten.

4 likes

Ik denk niet dat er een stel is wat zowel met mijn vriend als mij wil afspreken :rofl:

4 likes

Ik zat ook bij die eerste lichting en het was echt zo’n ding inderdaad met dat heel veel twijfelden. Ik mocht zelf kiezen en was meteen om toen ik een Aardrijkskunde les er voor mocht missen. Echt erg haha.

7 likes

Ik heb 1 vriendin waarvan ik de vriend echt niet leuk vind. Hij past niet bij haar, want hij is extreem verlegen en zegt niks. Als je vragen stelt reageert hij met 1 woord en de keren dat we afspraken als groep zat hij er alleen maar een beetje bij…

Daarnaast doet hij ook niet altijd leuk tegen haar en is hij pas na een jaar samenwonen met haar huur gaan betalen, waardoor hij haar ook nog eens veel geld kost :-1:

En het jammeren is dat zij hem altijd mee vraagt omdat ze hoopt dat het wel klikt, maar gelukkig wil hij nooit.

2 likes

Ik kan geen zorgverzekeraar vinden die dit doet, weet je welke? Mijne (fbto) niet in elk geval. En kun je zomaar naar de gynaecoloog daarvoor dan, het bevolkingsonderzoek is met een reden pas vanaf 30 toch? Ik zou het zelf wel willen maar vind het te duur om zelf te betalen. Als het zou kunnen zou ik dat wel chill vinden

4 likes

Ja, hier ben in ook benieuwd naar! Ik ben net 30 en heb al een uitstrijkje gehad, dus weet dat ik negatief getest ben, maar ik kan ook nergens vinden dat mijn zorgverzekeraar het zou vergoeden om me nog in te laten enten