Stel je persoonlijke vraag #35

Ik vroeg een keer aan een vriendin of het alweer wat beter ging tussen haar en partner. Partner zat er blijkbaar dus naast en werd boos omdat “de vuile was binnen mocht blijven”.

Dit past beter in Ongemakkelijke momenten haha.

18 likes

Bij mij zijn het altijd dezelfde mensen die standaard hun partner mee willen nemen, op zich prima want ze zijn aardig, maar zou van mij niet altijd perse hoeven. Ik laat m’n vriend vaak gewoon thuis, vind het niet zo nodig dat ik hem steeds meesleep naar mijn sociale dingen met vrienden

3 likes

Ik was volgens hem “het lelijkste meisje van de school.”
Ja, dan kan ik daar nu nog petty en zuur over doen.

3 likes

Is je navel hol of bol?

• Hol
  • Bol

0 stemmers

3 likes

Was je dat ook?

Hoe oud was je toen je de allereerste fijne lijntjes om/bij je ogen kreeg?:older_woman:t2:

• 20 of jonger
  • 21-23
  • 24-25
  • 26-27
  • 28-29
  • 30 of ouder
  • Heb ik nog niet

0 stemmers

3 likes

Een bolletje in een holletje
Vroeger was die helemaal bol

4 likes

Heb ik niet? Asian don’t raisin.

12 likes

Shit vergeten, heb hem aangepast

2 likes

Black don’t crack :two_hearts:

19 likes

Hahah die zeg ik ook altijd :joy:

2 likes

Ik heb het wel eens meegemaakt. Zaten we met vriendinnen ergens cocktails te drinken en toen zei er eentje ineens “Jaa daar is tie”
Kwam haar vriend er ineens kei random aan.
En toen ging zij helemaal aan hem plakken en heeel klef doen. Heel die avond verpestm

17 likes

Asperges?

• Alleen de groene zijn lekker
  • Alleen de witte zijn lekker
  • Ze zijn allebei lekker :yum:
  • Ze zijn allebei niet te nassen :nauseated_face:

0 stemmers

Ik mag er veel en hebben al jaren dezelfde vriendengroep waar m’n man ook in zit dus er is eigenlijk altijd wel een overlapping van partners en iedereen is leuk.
Maar van 2 losse vriendinnen zijn de mannen gewoon echt eikels. De 1 vond het hilarisch zn dochter als eerste woord ‘kanker’ te leren en de ander zegt steeds ‘je bent toch geen homo’ tegen zn zoontje van 1,5 als die valt. Volgens mij stemmen ze beiden FvD. Not my people en ik walg ervan dat m’n vriendinnen met ze getrouwd zijn.

12 likes

Wij hebben de afspraak dat ieder de cadeautjes voor eigen vrienden/familie betaalt dus ik zou niet mee betalen. Komt ook omdat ik een veel grotere familie heb en wij duurdere cadeaus aan elkaar geven, dus voelt wel zo eerlijk.

2 likes

De partner van een vriendin is de ex van een andere vriendin. Zij zijn geen vriendinnen meer, maar ik nog wel met allebei. Ik was eerst ook vrienden met hem, maar nu háát ik hem om hoe dat destijds is gegaan. En nu is hij forever een lul. Maar ik zie hem dus soms nog wel omdat hij nu samenwoont met die andere vriendin. :triumph:

3 likes

Ooh ja echt ergernis. Ik had een keer een vriendin die boos werd dat we de stoel niet bezet voor haar vriend hadden gehouden op het terras waar 1000 mensen waren en hij pas 3 uur later kon komen. Ik keek haar zo aan: :woozy_face:

4 likes

Mijn vriendengroep bestaat bijna alleen maar uit stelletjes, dus de partners zijn er bijna altijd bij. Die van mij is er het laatst bijgekomen, maar ook al helemaal deel van de groep. Maar dus ook toen ik nog single was waren de partners er bijna altijd bij

2 likes

Eerst vond ik dat helemaal niet erg en juist leuk. Maar merk nu steeds vaker dat ik het wel irritant begin te vinden met vriendengroepen en weekends weg. Ik ben single en word toch wel vaak op de kamer met een stapelbed gedropt. Zo’n weekend weg met alleen stellen is ook gewoon niet aan mij besteed denk ik.

4 likes

Ik vind het wel fijn als het een soort mix is van met partners/zonder partners want de partners van vriendinnen zijn belangrijk voor hun dus ik wil hun ook wel leren kennen. Maar ook zonder, want soms wil je gewoon even alleen kletsen met een vriendin zonder rekening te houden met de partner

5 likes