De partner van een vriendin is de ex van een andere vriendin. Zij zijn geen vriendinnen meer, maar ik nog wel met allebei. Ik was eerst ook vrienden met hem, maar nu háát ik hem om hoe dat destijds is gegaan. En nu is hij forever een lul. Maar ik zie hem dus soms nog wel omdat hij nu samenwoont met die andere vriendin.
Ooh ja echt ergernis. Ik had een keer een vriendin die boos werd dat we de stoel niet bezet voor haar vriend hadden gehouden op het terras waar 1000 mensen waren en hij pas 3 uur later kon komen. Ik keek haar zo aan:
Mijn vriendengroep bestaat bijna alleen maar uit stelletjes, dus de partners zijn er bijna altijd bij. Die van mij is er het laatst bijgekomen, maar ook al helemaal deel van de groep. Maar dus ook toen ik nog single was waren de partners er bijna altijd bij
Eerst vond ik dat helemaal niet erg en juist leuk. Maar merk nu steeds vaker dat ik het wel irritant begin te vinden met vriendengroepen en weekends weg. Ik ben single en word toch wel vaak op de kamer met een stapelbed gedropt. Zo’n weekend weg met alleen stellen is ook gewoon niet aan mij besteed denk ik.
Ik vind het wel fijn als het een soort mix is van met partners/zonder partners want de partners van vriendinnen zijn belangrijk voor hun dus ik wil hun ook wel leren kennen. Maar ook zonder, want soms wil je gewoon even alleen kletsen met een vriendin zonder rekening te houden met de partner
Dat is in ieder geval niet de slaapbank in de huiskamer
Ik vind het vaak wel leuk als de partner van een vriend/vriendin erbij is, maar alleen maar als we ook regelmatig zonder partner kunnen afspreken. Leuk om ze ook een beetje te kennen omdat ze belangrijk voor je vriend/vriendin zijn (en meestal ook gewoon leuke mensen), maar je praat toch over andere dingen dan. Heb zelf geen partner om mee te nemen dus dat is makkelijk
Hahha ja dat zag ik hier ook laatst voorbij komen. Mocht het zo erg worden, dan cancel ik het weekend hoor. “Ja sorry Corona”
Hangt denk ik van je vriendengroep en onstaansgeschiedenis af. Als je een groepje vriendinnen hebt dat je al lang kent en dat een deel hiervan in de loop der tijd een relatie krijgt dan zou het denk ik niet gebruikelijk of gewenst zijn als de partners steeds meekomen. Maar als je als stel samen vrienden hebt dan lijkt het me normaal. Maar ook dat je dan onderling afspreekt, dus bijvoorbeeld vrouwen ook samen.
Maar hoe komen stellen dan aan een vriendengroep met alleen stellen? Ga je dan als stel opzoek naar een ander stel?
Dit is echt m’n persoonlijke hel, om een vriendengroep te hebben die uit stellen bestaat en dan af en toe alleen mannen en vrouwen samen. Dat iedereen zo gender gescheiden is brrrrr en dan soms samenkomt als stel.
Swingen
Heb jij een HPV inenting gehad?
- ja
- nee
0 stemmers
Voor degenen die ja hebben geantwoord, hoe oud was je toen?
- <15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36+
0 stemmers
Ja mijn ouders doen dit altijd, die kennen bijna alleen maar stellen, dus ik associeer dat sowieso met bejaarden om dan als stel activiteiten te gaan ondernemen. Ze hebben ook een eetclub met stellen en een leesclub met stellen etc etc etc
Ach ja mijn arme moeder heeft nooit een klik gehad met alle andere vrouwen van de vrienden van m’n vader en dan toch maar elke keer gezellig moeten doen, wat een nachtmerrie
Nee, volgens mij bestond het toen nog niet? Heb er in ieder geval nooit iets over gehoord. Ben nu ook te oud voor de campagne die binnenkort start waarbij je het ook nog gratis kunt krijgen als je jonger dan 26 bent, dus als ik het nu zou willen is het op eigen kosten. Maar heb nog niet uitgezocht of het nu nog heel veel zin heeft. Als dat wel zo is en het niet al te duur is ga ik het denk ik wel doen! Ben benieuwd of je dan zelf kunt kiezen welke je krijgt aangezien je ervoor betaalt, lijkt me wel fijn als je die ene kunt kiezen die tegen 9 types beschermt in plaats van 2 of 4.
En tegen het einde gaan de vrouwtjes opruimen en de afwas doen enzo
Ik kan het goed vinden met de partners van vriendinnen, maar keek wel raar op toen één laatst in de woonkamer ging zitten thuiswerken en half mee kletsen toen ik op bezoek was. Ook omdat ze juist een heel groot huis hebben. Dat vond ik (vanwege het thuiswerken) echt mega afleidend, maar blijkbaar was ik de enige die daar last van had.
Ik ben toen bij de eerste lichting geloof ik gelijk gevaccineerd, ik weet nog goed dat veel meiden in mijn klas niet mochten van hun ouders en er veel voorlichting over gegeven werd, maar mijn moeder sleurde me echt meteen mee😅 Achteraf heel blij mee. Ik was 12 geloof ik.
Voor zover ik weet kun je laten testen bij de gyn of je het virus al draagt, zo niet kun je met je negatieve test uitslag de kosten wel terugkrijgen van je ziektekostenverzekeraar (ik woon in duitsland)
Als je het virus wel al draagt heeft het volgens mij geen zin om je nog te laten inenten.
Ik denk niet dat er een stel is wat zowel met mijn vriend als mij wil afspreken
Ik zat ook bij die eerste lichting en het was echt zo’n ding inderdaad met dat heel veel twijfelden. Ik mocht zelf kiezen en was meteen om toen ik een Aardrijkskunde les er voor mocht missen. Echt erg haha.