Stel je persoonlijke vraag #35

Vooral fiets want ik haat fietsen maar nu ik een auto heb ook de auto. Echt zonde van mijn auto eigenlijk maar goed nu heb ik een schattige hatchback om naar te zwaaien wanneer ik wegfiets op mn ebike als de bejaarde die ik ben

5 likes

Alles hieraan ziet er zo gedateerd uit. Inclusief de schoenen.

3 likes

haha een meisje van mijn middelbare had toen een rela met Lucas Hamming en ik weet nog zo goed dat zij altijd seks hadden terwijl zij ongesteld was want hij zei altijd ā€˜echte zeemannen bevaren ook de rode zee’. Moet daar altijd aan denken als ik hem zie hahaha

16 likes

Absoluut ongepast. Los daarvan, ik vind het hele merk sowieso ongepast. Ik paste ooit een paar hakken en de neus (zeg je dat zo idk) was wat smal en toen zei de verkoopster voordat ik zelf wat kon zeggen ā€˜Jouw voeten zijn echt vƩƩl te breed voor onze schoenen, sorry maar helaassss, iets anders passen heeft niet zoveel zin vrees ik’

Ik heb gewoon doodnormale voeten😭

Moest deze opgekropte haat even kwijt

17 likes

Het thema was ā€˜lelijke schoenen in Zanzibar’.

20 likes

Hahaha heb je een pb gestuurd

Ja, zodra hij stopt belt hij.
Waar ik opgroeide was er een die wel een muziekje speelde, veel leuker!

Deze beller komt trouwens wel uit Belgiƫ (woon niet heel ver van de grens), misschien is dat het?

3 likes

Hoe kan het dat alle betrokkenen partijen na het bekijken van de foto’s nog steeds hebben gedacht ā€œdit is een goed ideeā€

22 likes

Hahaha tuurlijk kan je afspreken met wie je wil en maken de genders geen bal uit @Zemraluani Sorry ik tikte eerder vanavond wat gehaast en ik begrijp het beeld dat ik blijkbaar daarmee heb geschetst :wink:

Ik ben een beetje aan het bijlezen en begrijp dat er dus een beeld bestaat van stellen/vriendengroepen waarin je elkaar eigenlijk niet mag en dat er daarmee een geforceerde situatie ontstaat. Maar dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? Ik zou ook niet willen afspreken met mensen met wie ik niks te bespreken heb of nul overeenkomsten heb :grimacing: Ik en mijn partner zijn ooit via een feestje van vrienden bij een vriendengroep (met stellen, maar ook met singles) met wie het goed klikte aangehaakt toen we in mijn huidige woonplaats kwamen wonen. We spreken soms samen met een stel of stellen af, maar ik zie ook wel eens iemand uit die groep alleen. Verder hebben we ook nog aparte vrienden of andere (gezamenlijke) vrienden.

Maar je kunt toch doen wat je wil met je vrienden? Of dat nou een stel is of single en of je die nou apart ziet van je partner of samen? Zie niet helemaal in waarom dat ineens anders is of zou moeten? En ik herken me wel in wat @anon50301661 zegt, als ik op stap gaat dan zie ik mijn partner praktisch niet en sta ik vooral met andere mensen te ouwehoeren (en hij ook).

Enfin in mijn geval is er gelukkig niks geforceerd, zou dat zelf ook verschrikkelijk vinden :pensive:

2 likes

Mijn vriend is helemaal fan van Floris van Bommel :cry: Hij vindt dit gelukkig ook niet kunnen, maar niet erg genoeg om de schoenen niet meer te kopen

2 likes

Hahaha misschien kan ik hem overtuigen van de wansmaak nav jullie reacties

4 likes

Katja Schuurman is sowieso irritant. Helemaal na dat green washing verhaal van Shell. Super hypocriet. De video’s zijn ook van YouTube gehaald, zie ik.

Zelfs in Costa was ze al een stom wijf.

Wie is leuker?

• Katja Schuurman
  • Georgina Verbaan

0 stemmers

2 likes
  • Ritmo! Sexy!
  • Voor al m’n kerstballers

0 stemmers

3 likes

Ik vind haar typetje zo vervelend. Zelfs in een spel met escape rooms zegt ze ā€˜o ik word hier opgewonden van’. Ik werd er een beetje onpasselijk van :joy:

4 likes

Dit is een betere poll. Ugh zelfs in de clip is ze irritant.

1 like

Ritmo caliente! :dancer:

8 likes

Vandaag nog!

Echt zo’n kinderlokkerdeuntje heeft die hier in de buurt

4 likes

Ben het nog steeds

3 likes

Niettepiet :heart:

2 likes