Op de Instagram Florisvanbommel_women zie ik begin maart twee posts, maar die foto met die kindjes zie ik er niet bij.
@nello de ijskar die bij ons komt heeft enkel een bel en hij belt op een bepaald ritme terwijl hij rijdt, als hij stilstaat hoor je niks, vind het wel tof. Is ook in België haha, maar enkele straten verder heb ik wel ook ijskarren met liedjes gehoord dus ik denk dat het maar 1 enkele is die een bel gebruikt
Kabinetsadviseur: Verplicht fietshelm voor 60-plussers
https://www.ad.nl/auto/kabinetsadviseur-verplicht-fietshelm-voor-60-plussers~a60097ff/
Stel dat een fietshelm voor iedereen verplicht wordt, zou je dan sneller geneigd zijn een ander voertuig te pakken?
- Ja, dan zou ik vaker de scooter pakken
- Ja, dan zou ik vaker met het ov gaan
- Ja, dan zou ik vaker de auto pakken
- Nee, ik zou nog steeds (ongeveer) even veel fietsen
- Weet ik niet
- Anders
0 stemmers
Wat ik vooral lastig zou vinden is: waar laat ik die helm dan? Ik ga nu bijvoorbeeld met de fiets naar het station om daar de trein naar mijn werk te pakken. Ik moet al zoveel spullen meenemen sinds dat er geen vaste werkplekken meer zijn en je dus ook je laptop mee moet nemen. Ik zie het echt niet zitten om dan ook nog eens de hele dag met een fietshelm te gaan rondlopen.
Heb jij kort geleden griep gehad (geen corona)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Na hoeveel dagen voelde je je weer beter?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5 of langer
- Ik zei toch dat ik het niet heb gehad
0 stemmers
Ik zou vaker lopen. De drempel ligt vooral hoger voor korte ritjes.
Ik zou vaker gaan wandelen, zou het ontzettend irritant vinden om overal zoân ding mee te moeten slepen.
Ik heb een tijdje in een land gewoond waar fietshelmen verplicht waren en daar deed iedereen âm gewoon aan zân fietsslot! Dus je kettingsslot door een stuk van de helm waardoor ie niet los kan. Ging prima en werd nooit gestolen (ook omdat iedereen er gewoon sowieso 1 heeft)
Schat jij ziet alleen mn kruin
Maar die is prachtig!
Heeft zin!
en @miep
bedoel je de kosten van het vaccin? Want die wordt niet vergoed door je zorgverzekeraar. Je zou het eventueel bij je IB kunnen opgeven maar zelfs dat is twijfelachtig.
Herken jij jezelf hierin?
- Ja, volledig
- Een beetje
- Nee, ik ben altijd productief
- Nee, ik doe altijd het minimale
- Nee, want ik doe geen kantoorwerk
- Het is teveel moeite om deze Instagrampost te bekijken
0 stemmers
Wat kantwoorwerk betreft niet (ik heb mijn uren echt nodig om mijn werk af te krijgen dus ik âmoetâ wel productief zijn), wat studeren betreft 100%
Na een aantal productieve kantoordagen, is mijn thuiswerkdag vandaag dat 2eâŠ
ik zou gewoon doorfietsen zonder helm, ik vind het echt onzin om een helm te dragen bij het fietsen, onderzoek heeft gewoon aangetoond dat het niet veiliger word met een helm op.
Ik kijk alleen als ik binnenkom in de badkamer en een eventuele kast waar iemand in kan zitten. Maar dat doe ik ook als ik alleen thuis ben. Is meer een stomme tik dan dat ik daadwerkelijk denk dat daar iemand in zit.
Maar ik slaap sowieso vaak in slaapzalen in hostels dus dan lig je sowieso al met vreemden in een kamer natuurlijk.
Ik boek meestal boutique hotels of hotels van een keten met goede reputatie, dus daarbij doe ik het niet.
Als ik uitzonderlijk eens in de situatie kom waarbij een airbnb geboekt werd, dan wel. (Ik boek zelf nooit airbnbâs maar vrienden soms wel, als we een vakantiehuisje met 12+ personen willen.)
Als je met de trein gaat
- Stap ik in bij de dichtsbijzijnde deur, ook als dat eerste klas is terwijl ik tweede klas ga zitten
- Stap ik in bij de coupé waar ik wil gaan zitten
- Stap ik in bij de rustigste deur
- Ik heb hier nog nooit over nagedacht
- Ik reis nooit met de trein
0 stemmers
Nee joh ik ben veel te druk met de badkamer checken en de minibar judgen