Stel je persoonlijke vraag #35

Als het voor vakantie is heb ik geen zin in collega’s. Als het voor iets werkgerelateerds is zou ik wel een koffietje ofzo doen.

7 likes

Wil op geen enkele manier aan mijn werk denken of ermee bezig zijn als ik op vakantie ga, lekker gaan lunchen met collega’s die ik niet of nauwelijks ken tijdens mijn vakantie klinkt voor mij als de hel op aarde. Restauranttips zoek ik wel op internet op of vraag ik in mijn hotel ofzo

38 likes

Ik heb een keer iets soortgelijks met een ex klasgenootje gehad. Had geen tips of iets gevraagd, maar ze zag via insta dat ik daar was en vroeg of we uit eten konden gaan. Had daar echt geen zin in en ik was met iemand anders op vakantie die haar niet kende, dus ik zei dat we alle dagen al volgepland hadden. Sindsdien negeerde ze me, zelfs als ik haar gewoon gefeliciteerd stuurde. Aan de ene kant denk ik ja, begrijpelijk. Aan de andere kant denk ik… ik ben op vakantie met iemand die jou niet kent en zo goed ging ik niet eens met je om, ben je nou echt boos dat ik geen ja zei?

1 like

Hmm ja ik kan dat cultureel ook niet zo inschatten. Het zou mij in dit geval wel leuk lijken, omdat ik het altijd wel leuk vind om wat tijd door te brengen met mensen die daar wonen, je komt dan toch vaak op andere plekken en ziet dingen vanaf een ander perspectief. Maar het kan ook wel ongemakkelijk zijn als zij zich verplicht voelen/de situatie niet gelijkwaardig is, plus je kent ze via werk en het is geen vriend/kennis.

2 likes

Waar in NL woon jij?

• In het Oosten
  • In het Westen
  • In het Midden
  • In het Zuiden
  • In het Noorden

0 stemmers

Waar ligt Amsterdam in NL?

• Noord Nederland
  • Midden Nederland
  • West Nederland

0 stemmers

4 likes

Ik dacht in het westen (Rotterdam) maar blijkbaar is dat in het midden?

1 like

Ik bedoel niet de schoolvakanties :laughing:

3 likes

Ik zei altijd noorden over Amsterdam en werd daarom pas uitgelachen door m’n vriend. Verklaart wel waarom ik het weerbericht nooit vind kloppen, ik luisterde altijd naar “noorden van het land”.

2 likes

Was jij een vervelende puber?

• Nee, ik was superlief
  • Ja, ik was strontvervelend
  • Ik had mijn momenten
  • De meningen zijn erover verdeeld

0 stemmers

1 like

Als je van een grote commerciële webshop per ongeluk iets dubbel ontvangt, dan:

• Stuur ik het op eigen initiatief terug
  • Dan neem ik contact op met de webshop en laat hun beslissen
  • Dan hou ik het zelf
  • Dan geef ik het aan een vriendin oid
  • Dan ga ik het verkopen

0 stemmers

Het is iets met een waarde ronde de 15 euro en je hebt er niets aan als je het dubbel hebt want het gaat niet op ofzo

2 likes

Mijn schuldgevoel zorgt ervoor dat ik het meld bij de webshop

2 likes

Grote commerciële webshop!

Ik heb dit pas gehad, Holland&Barrett had compleet het verkeerde pakketje gestuurd. Nadat ik het gemeld had wel gelijk een nieuwe opgestuurd maar als ik de andere wilde retourneren dan moest ik de retourkosten van 7.50 zelf betalen. Joe later, dit was niet mijn fout. Weggegooid dus.

14 likes

Oh dat is wel slecht. Maar kon je er niemand anders nog blij mee maken dan of waren het dieetpillen

2 likes

Ik wissel af naargelang mijn goesting.

17 likes

Schaaltje want dan doseer ik tenminste nog een beetje

3 likes

Dan retourneer ik 1 item en houd ik die andere gratis :woman_shrugging:t3:

11 likes

Probeer ik ook altijd, maar loop vervolgens nog 3 keer terug naar de kast om het schaaltje bij te vullen

7 likes

Zou je het erg vinden om voor het bevrijdingsfestival te moeten betalen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou het eigenlijk gratis moeten zijn?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Wij moeten er voor het eerst voor betalen namelijk en er zijn nu acties omdat veel mensen vinden dat het bevrijdingsfestival gratis zou moeten zijn.

2 likes

Het voelt ook raar, maar voor Koningsdag betalen mensen ook entree op sommige plekken, dus mja.

2 likes