Stel je persoonlijke vraag #35

Wat zijn je top 3 categorieën op FF uit onderstaand lijstje?

• Centraal Station
  • Entertainment
  • Shoppen
  • Beauty
  • Gezondheid
  • Reizen
  • Zwanger en kinderen
  • Actualiteit, politiek en maatschappij
  • Culinair
  • Wonen
  • Sport
  • Liefde en relaties
  • Huisdieren
  • Kunst en cultuur
  • Werk en studie
  • Steden
  • Hobby’s
  • Persoonlijk

0 stemmers

2 likes

Kan ik dat ergens op mijn profiel terugvinden? Of moet ik gokken? Ik kijk nooit naar de categorieën, ik kijk gewoon naar nieuwste/ongelezen, en dan alles door elkaar (behalve zwanger/kinderen, die heb ik eruit gefilterd)

1 like

Profiel > samenvatting > naar onderen scrollen!

6 likes

Ah, ik had niet ver genoeg gescrolld :sweat_smile: Dankje!

2 likes

Ik heb ook nog tv er tussen staan maar die staat niet in je poll

1 like

Daarom staat er ook: uit onderstaand lijstje :wink: Want er staat wel meer niet tussen.

Ohh oeps niet gezien, excuses :crazy_face:

Dit inderdaad, zou willen dat ik plek had voor een grote kledingkast. Maar helaas. :blush:

2 likes

Ja same, ik geniet gewoon nog steeds elke dag van de zon. En als ik sneeuw of herfst wil hoef ik maar ongeveer 2 uur te rijden. Even van de seizoenen genieten en daarna ga ik weer terug naar de zon, love it.

2 likes

Ja, heb alle afgesloten gedeeltes weggelaten. Members Only staat er ook niet tussen.

1 like

Wat ben je meer?

afbeelding

• Maximiser
  • Satisificer
  • Satisfyer pro
  • Beroepspessimist

0 stemmers

Bonus: uitlegfilmpje met Giel Beelen
(Ik had duidelijk hele andere associaties toen ik de vraag voorgelegd kreeg.)

3 likes

Oh nee wat is dit dan weer voor gelul? Haha! Weer een nieuw alternatief voor de DICS / ENFJ tests die er al te veel zijn? Een nieuwe manier om onszelf kapot te analyseren met pseudowetenschap?

31 likes

Die mysterieuze lounge voelt voor mij alsof het een eenhoorn is. Niet zeker zijn of het echt bestaat omdat ik het niet kan zien :dotted_line_face:

5 likes

Sorry maar wtf is “de lounge”? :joy:

2 likes

Het is zoals die ene kamer in Harry Potter, je vindt ‘m alleen als je ‘m nodig hebt.

12 likes

Ja geen idee. Nog niet nodig gehad

Behalve het klagen tegen collega’s.

5 likes

Anders, ik vind het niet raar maar zou ook niet zoveel zin hebben om tips te geven dus ik zou gewoon kort wat terug mailen en het daar bij laten. Vooral als je iemand niet goed kent vind ik het persoonlijk nooit zo leuk om dingen aan te raden omdat ik het vervelend zou vinden als ze het niet leuk vinden. Je weet dan toch niet zo goed wat voor type mens het is en wat ze leuk vinden.

19 likes

Ik geef de standaard tips die ik iedereen geef over mijn woonplaats of Nederland. Verder hint ik niet op een afspraak. Als ze zelf voorstellen misschien keer een middagje. Ligt eraan wat voor gevoel ik heb bij die collega.

2 likes

Dat ligt er ook wel aan welk land het is, als het een land is met een hele andere cultuur en taal die ik niet kan lezen zou ik het eerder doen dan wanneer het een land in Europa is.