Stel je persoonlijke vraag #35

Aahh zo! Dat is in NL niet mogelijk, vandaar al mn vragen haha.

2 likes

Heeft jouw laptop een CD/DVD speler?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen laptop

0 stemmers

2 likes

Groningen dus. Ik baal er wel een beetje van, betalen en het festival is alleen op de drafbaan, niet in het stadspark. Geen dansen bij de bus en andere leuke hippie muziek podia :cry:

1 like

HUH ECHT? Wat super stom…

2 likes

Werp jij een snelle blik op de stoel waar je op wilt gaan zitten in het OV of deze schoon is?

• Ja altijd
  • Soms
  • Nee, nooit
  • Snelle blik? Ik ontsmet de boel volledig

0 stemmers

Als je op stap gaat, naar een concert of naar de bios gaat, check je dan waar de nooduitgangen zijn?

• Ja altijd
  • Soms
  • Nee, nooit
  • Ik heb het ontruimingsplan uitgeprint op zak

0 stemmers

2 likes

Hahah ja love deze!

1 like

Is het ook niet in het stadspark? Hé wat hebben ze dan met al dat geld gedaan? Ik vind het steeds stommer worden

1 like

Ja stom toch?!

2 likes

O ja dit is me in het vliegtuig, maar dan wel in Plebs class.

Edit: O geen seat cover voor mij, dus ik val mee.

Ik vind dit echt grappiger dan zou moeten.

6 likes

In het OV kijk ik, maar als het goed is ga ik alsnog zitten want heb geen zin in moeite. Maar das wel anders als er een verse plek op zit die nog afgeeft :sweat_smile: zo niet, m’n kleding wordt toch wel weer gewassen

2 likes

Vind jij jezelf avontuurlijk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Alle andere mogelijke opties mag iemand anders in een nieuwe poll zetten.

4 likes

Ken jij iemand die je nou ECHT avontuurlijk vind?

• Nee
  • Ja een enkele
  • Ja veel

0 stemmers

Ik ken er letterlijk 1, wat ik onder avontuurlijk beschouw. Die heeft geen vaste baan, open relatie, gaat al jaaarenlang door het leven in de ekte natuur etc. Ik moet er niet aan denken gewoon maar vind hem echt wel de definitie van avontuurlijk.

2 likes

Ja hetzelfde. De mensen die niet het standaard draaiboek van vaste baan - vaste relatie - koophuis volgen vind ik avontuurlijk. Maar dat zijn er maar weinig, maar toevallig net weer een kennis die gaat emigreren naar een ander continent.

3 likes

Oh ik interpreteer avontuurlijk veel meer in hobbies en vakanties enzo. Hou je van klimmen, nieuwe dingen ontdekken, nieuwe dingen uitproberen enz

5 likes

Ja ik ook! Mijn standaard voor een avontuurlijk leven is niet zo hoog :sweat_smile:. Maar vooral als je veel durft en en veel in de natuur bent vind ik iemand wel avontuurlijk.

3 likes

Haha ja " alles volgens het boekje". Dat doet denk ik echt 90 procent bijna, maar om er tegenwoordig voor te kiezen om gewoon COMPLEET een andere levenstijl te hebben, dan vind ik het wel bijzonder en ook interessant worden. Hij zegt mij ook altijd als hij van whatsapp gaat (en alle social media). Zodat ik me geen enorme zorgen ga maken want dat doe je automatisch toch dan.

2 likes

Mensen vinden me al avontuurlijk omdat ik alleen op vakantie ga en wel zie wat er gebeurt. Ik ben in het dagelijks leven gewoon een saaie muts met een normale baan die sjaals breidt in de trein.

6 likes

Ja dit is wel echt een persoonlijke persoonlijke vraag. Ik zou zo antwoorden, maar als je er meer last van hebt zou ik het wel aangeven. Vriendin van mij is hier een keer boos over geworden dat niemand haar verjaardag wist. Daarna ben ik meer moeite gaan doen het te onthouden, aangezien zij het zo belangrijk vindt

5 likes

Ik ook op 5 Mei! Mijn moeder was echt heel blij want bleef 14 dagen langer zitten :crazy_face:

2 likes