Stel je persoonlijke vraag #35

Ik koos ‘zou het jammer vinden, maar er niets van zeggen’, maar ik denk dat als ze me alsnog zou feliciteren, ik er wel wat van zou zeggen. Dit jaar zei een hele goede vriendin van me opeens 3 dagen voor m’n verjaardag gefeliciteerd, en toen heb ik wel gezegd dat ik niet goed snapte hoe ze dat opeens zo mis kon hebben.

Als ze het gewoon helemaal vergeet (wat ik al twee jaar achter elkaar heb nu met verschillende vriendinnen), zeg ik er niks van, maar merk ik wel dat ik het ‘meeneem’ in mijn houding tegenover hen. Dus ik zou er beter wel wat van zeggen haha.

Even opnieuw want ik zette het per ongeluk bij gierige acties.

Het leukste aan Koningsdag is…

• De markten
  • De feestjes
  • Dat ik vrij ben
  • Niets, vind Koningsdag stom
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik vind mensen die veel reizen al snel avontuurlijk, want het geeft mij zoveel stress als ik eens wegga haha

3 likes

Oranje gebak :drooling_face:

9 likes

Ik ben hier zo benieuwd naar, anoniem:

Kan jij je je eerste vliegtuigreis nog herinneren?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ik was 6 weken dus daar heb ik vrij weinig van meegekregen.

16 likes

Mag dat wel? (oke het is gebeurd dus ik ga er vanuit van wel) en zijn ook per land en continent zoooooveel regels.

Ik was een halfjaartje. Het enige wat ik weet van mij moeder, dat ik helemaal de blits maakte. Was blijkbaar een schattige baby

2 likes

Goed dat je dit zegt!

1 like

Ja, volgens mij kan dat nu nog. Enige probleem wat we hadden was dat ik ook mijn eigen paspoort moest hebben (ik bleef daar bij mn oma en mn ouders wilden paar dagen naar een resort vliegen) en ik mijn hoofd nog niet zelfstandig recht kon houden voor de foto :joy:

4 likes

Officieel mag je na 7 dagen oud vliegen.
Ik had laatst een baby’tje aan boord van 12 dagen oud :pleading_face: zo mini! De baby was geadopteerd door de ouders die nu met hem gingen vliegen, opweg naar huis.

46 likes

Ja want toen was ik al 20 en ik dacht dat het zou voelen als in een achtbaan zitten maar dat viel gelukkig erg mee :rofl:

2 likes

Ik ken zoooooveel saaie mensen die boeiend lijken omdat ze “reizen”.
Avontuurlijk is voor mij meer een mindset dan op veel plaatsen zijn geweest.
Net als burgerlijk. Je kunt getrouwd zijn en samenwonen en meespelen met de postcodeloterij maar een ontzettend open levenshouding hebben en helemaal niet burgerlijk zijn.

27 likes

Zo jammer alleen dat de de bakkers (in mijn omgeving) altijd gesloten zijn op koningsdag. Dus op de dag zelf nog nooit een tompouce op :unamused:

Wat vind jij de parallelbaan op de snelweg?

• De buitenste baan/banen
  • Kan zowel de buitenste of binnenste baan zijn afhankelijk van de situatie
  • De binnenste baan/banen
  • Ik weet niet wat een parallelbaan is

0 stemmers

Streef jij ernaar om “niet burgerlijk” te zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Uh ik dacht dat een parallelbaan een baan/weg is naast de snelweg ( zo’n 50 km weg bijvoorbeeld) of een baan/weg in de stad naast een drukke weg.

23 likes

Ja dat kan ook volgens mij
Alleen dit gaat over de snelweg zelf

2 likes

Dubbel betaald krijgen

6 likes

Als je ergens echt niet bij kan in een supermarkt (zoals ik met een vrij gemiddelde/iets kleine lengte)
Zou je dan vragen of iemand je wil helpen?

• Nee dat zou ik niet doen
  • Ja ik zou wel om hulp vragen
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Dit gebeurd me echt bijna nooit maar heb nu wel expres een verkeerde sriracha saus gepakt omdat ik niet wilde vragen of iemand me kon helpen. Vind het nog steeds stom van mezelf.

Ik probeer meestal wel eerst ergens op een randje te klimmen of iets haha

31 likes