Omg geniet ervan. Als je na een of twee afleveringen al denkt dat het niet erger kan… De drama blíjft maar doorgaan, ik heb echt genoten.
Zo’n jongen die ik ken van m’n uitwisseling in Boston is echt zo’n rich kid die zich normaal heel saai en preppy kleed maar dan op coachella doet hij lekker gek met een tijger print shirtje en roze sjaaltje enzo… echt zo iemand die dan shutter shades zou dragen want dat is RAVEN
Echt heel kut ik zit me al de hele week te ergeren aan z’n stories
Met dat stomme reuzenrad ook
Boooooring
Zeg maar van dit
Naar
Wow ik was deze ‘trend’ even helemaal vergeten maar wat was dat ook weer kut.
Dat random sjaaltje om z’n kuit ook? Hij moet dus gedacht hebben ‘ohja dan knoop ik hier nog heel nonchalant een sjaaltje om mijn kuit, dat maakt de look echt af!’ ehhh.
Of zit er een grote harige moedervlek onder die hij wil verbergen? Of is hij verkouden maar past z’n zakdoek niet in z’n broekzak? Zoveel vraagtekens
Paar jaar geleden kon ik het wel ok/grappig concept vinden, maar nu vind ik het zo’n uitgekauwde burgerlijke bende. Ook altijd als jk langs zo’n feest kom dan is iedereen heel vals aan het meezingen.
@MadameMignon welke school was je? Ik ben daar ook een semester geweest
Boston college, jij?
Same!
Oh damn, welk jaar? Ik in 2012 geloof ik
2016! Dus niet hetzelfde jaar. Ik had toen ook zo’n gast in m’n groep die daar kaartjes voor had en in z’n eentje ging, beetje zon heel timide type, was heel benieuwd hoe die het zou hebben
En heb jij favo forummers?
- Ja
- Nee
- Zeg ik niet
0 stemmers
En dat ben jij niet meer als je boze emoticons blijft gebruiken ENTHUSIASM.
Overigens ban ik me faves net zo hard en snel als de rest. Dus no worries iedereen. Behalve @Karl_Lagerfeld, die moet zich altijd zorgen maken.
Haha die jongens “Het is een loenie verdon tas” hahaha.
ERGSTE 24 uur van mijn leven was dat
En het maakt ook uit wat voor vak je geeft @Jumpsuit Levensbeschouwing is op de meeste scholen een 1 uurs vak, dus dan heb je al snel heel veel klassen.
Maar je neemt ook vaak leerlingen mee van een vorig jaar dus die ken je dan al, dat scheelt.
Drink je wel eens blikjes gin & tonic
- Ja
- Nee ik maak het altijd zelf met losse gin en tonic
- Nee ik maak het nooit zelf
- Nee ik drink geen gin en tonic
0 stemmers
Die is goed voor passief agressief.
Ik woonde tot een paar jaar geleden aan de vrijmarkt in Utrecht dus de markt was op mijn stoep. Daar markeerde ik wel mijn plek, ja, want t is voor mijn voordeur. Maar niet de dag van te voren al ofzo, wel vroeg in de ochtend en dan ging ik vrij snel daarna m’n spullen opstellen.
Ik zit voor m’n huis en hier zet je een bordje achter je raam als je zelf je eigen ‘voortuin’ (er is geen tuin) wil gebruiken. Als je geen bordje hebt staan komen mensen aanbellen om te vragen of ze er mogen zitten en zet je een bordje voor ze neer.
Dus ik zet mijn bordje maandag neer.
Zou dit dus gewoon eraf halen en weggooien als ik het zou zien. Meer uit protest en om te fucken want hoef er zelf niet te zitten. Maar ik vind dit zo’n domme gewoonte van mensen.
Jaren terug in de bieb van de uni kon je ook met bordjes een plekje reserveren. Stonden op een gegeven moment bijna alle tafeltjes vol met bordjes en urenlang niemand te zien. Houd ff snel op. Zette ik die bordjes ook expres op een kast random ergens. “oh stond hier een bordje? Nee niet gezien”.