Tone polishing zou nog niet eens zo een gek iets zijn.
Daarop inhakend: een vriendin van mij die lesgeeft(bo) in nieuwe west vertelde dat ze zelfs een torslag/bonus krijgen vanwege de locatie!
Lijkt Coachella jou een leuk festival?
- Ja lijkt me geweldig!!
- Hmm, wel leuk denk ik
- Nee dankje
- Nee lijkt me verschikkelijk
0 stemmers
Ik ben te oud om te weten wat het is zie het hier vaker voorbij komen maar geen idee!
Te oud? Wat ben jij? Begin / halverwege de 20 ofzo.
Uh 32
Coachella gaat vooral om gezien worden toch? Ik heb altijd het idee dat het veel minder om de muziek gaat.
Haha ja volgens mij is dat echt alleen maar zien en gezien worden en draait alles om je ibiza look outfit.
Ja gewoon een soort Lowlands maar dan met beter weer
Ik zou alleen voor de 2NE1 reünie gegaan zijn
@Hippe_kikker soooooo schattie. Jonge blom die je bent
Oh hier ben ik dan weer te oud voor. Nooit van gehoord.
Ik vind de muziekkeuze wel goed op Coachella en heel divers in aanbod. Zou wel gewoon in standaard festivaloutfit gaan: jeansshort en t-shirt.
Een crèmekleurig jasje over je gekleurde jurkje naar een bruiloft
- Kan prima
- Not done
0 stemmers
Dat laatste lijkt me ook vermoeiend. Mag je ze tegenwoordig niet meer gewoon een dag een “educatieve” film laten kijken als je een off-day hebt?
Bij ons rolden ze vroeger vaak genoeg zo’n ding naar binnen:
Hoeveel leerlingen heeft een gemiddelde middelbare school docent die fulltime werkt? Ik zou echt gek worden de hele tijd weer een nieuwe klas, lijkt me zo chaotisch. Ik zou ze waarschijnlijk allemaal door elkaar halen, namen vergeten etc.
Die influencers overal, het zou echt een nachtmerrie zijn. Allemaal mensen die alles doen voor sociale media.
Jawel hoor, ik zet bij de kleuters bijna elke dag ff een filmpje van 20 minuten aan zodat ik ff kan chillen. Koekeloere, mega educatief. Of buurman en buurman
ik ben snel verveeld dus ik vind het wel leuk als je tussen kanalen kan switchen
Het is alleen leuk voor de omwonenden, zodat die niet in t geluid van het feest zitten. Zolang tenminste niemand denkt dat ie mee moet zingen.
1x op een silent disco stage geweest. Vond t geen zak aan, je kan niet eens fatsoenlijk ouwehoeren
Ja, hallo dat is regel 1, die bass moet je niet horen, die moet je voelen.
Ik zou het op pandemonium zeker overslaan haha