Stel je persoonlijke vraag #35

Hier mag je geen plekje claimen met tape of stoepkrijt ofzo. Mensen doen het wel, maar ja had je maar beter moeten inlezen, ik ga er (als er verder geen goede plek is) gewoon met mn reet bovenop.

3 likes

Spruitjes

• Lekker
  • Alleen als het moet
  • Mij absoluut niet bellen

0 stemmers

2 likes

Op elke mogelijke manier klaargemaakt, blijven die echt ranzig

6 likes

Ik vind ze uit de oven of koekenpan echt heerlijk haha

3 likes

Spruitjes geroosterd in de oven, is zoooo lekker!
Spruitjes die helemaal zacht en kapot zijn gekookt vind ik echt niet lekker (maar ja geen enkele groente wordt daar smaakvoller van).

14 likes

Ik had ze tot 2 jaar geleden nog nooit gegeten (mijn ouders lustten ze allebei niet haha), en toen ik ze at waren ze geroerbakt met spekjes erbij, en vond ik ze best wel lekker eigenlijk, vond ze een beetje naar brie smaken :exploding_head: Maar ik vertrouw er volledig op dat ik ze op alle andere bereidingswijzen vies vind.

1 like

Zou jij met Louis Theroux willen trouwen?

• Nee iew
  • Medium
  • Ja love him

0 stemmers

1 like

Hoe kun je medium met iemand trouwen? :thinking:

1 like

Medium met hem willen trouwen. Het is niet per se je droom, maar it will do.

3 likes

Het was wel een studentenhok dus de hygiƫne op t toilet viel wel te betwisten haha

Louis Theroux is een van mijn allereerste crushes en nog steeds wil ik met hem trouwen

9 likes

Alleen als hij dagelijks voor me rapt

11 likes

My money don’t jiggle jiggle, it foldsss.

17 likes

Ik heb echt even een moeke vraag. Mijn ouders hebben vanmiddag een uurtje opgepast en mijn vader heeft toen iets verkeerds gedaan met het maken van de fles waardoor er nu 2 flessen kapot/niet meer bruikbaar zijn. Echt heel irritant want nu moet ik dus flessen zelf gaan afwassen tussendoor :woozy_face: ipv dat ik ze s’avonds in de vaatwasser kan zetten.

Mijn moeder stelde voor dat ik nieuwe flessen zou kopen en dat zij dat dan zou betalen. Alleen dat is dan 30,- samen en vind dat misschien een beetje flauw om te laten betalen door hen.

Zou jij het geld aannemen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Als iemand jou een gunst verleent en per ongeluk iets kapot maakt zou ik sowieso niet het hele bedrag aannemen. Hoogstens 50/50.

6 likes

Als mijn ouders zoiets aanbieden vinden ze het alleen maar fijn als ik het aanneem dus ik zou het wel doen. Maar ik snap ook de mensen die weigeren wel.

11 likes

Ervan uitgaande dat ze waarschijnlijk wel met meer of mindere regelmaat gratis op mijn kind zullen passen zou ik het niet willen aannemen zelf.

6 likes

Nee joh, kan gebeuren en ze gaan vast nog wel vaker (gratis?) oppassen. Hopelijk zonder flessen te mollen

3 likes

Ik heb dit al de hele week in m’n hoofd. I’d like to see you wiggle wiggle for sure

8 likes

Alleen als het moet? Ik ben volwassen als je me gaat dwingen om iets te eten wat ik niet wil verwijder ik je uit mn leven.

1 like