Foutje kan gebeuren toch en ook nog terwijl ze iets voor jou deden. Ik zou echt niet dat geld kunnen aannemen.
Oke dan doe ik het inderdaad niet, vond het zelf ook al een beetje vreemd voelen. Wel gezegd dat mn vader nooit meer een fles mag maken want hij heeft dit al een keer eerder gedaan alleen was de fles toen nog te redden
Ik zou in eerste instantie het niet aan (willen) nemen, maar ik ken mijn moeder ook en die maakt het gewoon over. En dan maak ik het terug over. En zij weer terug naar mij enz enz, dus inmiddels neem ik het maar gewoon aan.
Wat lees jij?
- Ont de kut recht
- Ontdek Utrecht
- Iets anders
0 stemmers
Onterechte kut. Ben moe denk ik.
Ben nu wel benieuwd wat ie in vredesnaam met die flessen doet?
Hoe zou jij het liefste wonen? (Met partner is in deze poll geen optie)
- Alleen
- Met één huisgenoot
- Met meerdere huisgenoten
- In een woongroep
- Anders
0 stemmers
Ja beetje vaag als je die flessen niet kent denk ik. Maar in die flessen gaat een soort ventiel
En we hebben brede flessen (dus ook een breder ventiel) en smalle flessen met een smal, lang ventiel. Mijn vader duwt dan met veel geweld het ventiel van de brede flessen in de smalle fles. En dan krijg je dat er niet meer uit
Cadeautip voor je pa:
Ja ik vind het ook raar, alsof hij dat ventiel er met een hamer in geslagen heeft ofzo
Oh wat erg zeg hoe is dat mogelijk zeg lol. We hebben ook dezelfde flessen.
Dan mag hij zeker nieuwe flessen betalen hoor!
Ik woon nu met één huisgenoot waarmee ik goed bevriend ben/was. Ik dacht: oh gezellig, wel aanspraak maar niet echt verplichtingen, top! Echt donât do it, we blijken toch veel te veel te verschillen en daar wordt het niet heel gezellig van. Ben wel echt dagelijks dankbaar dat dit niet mijn relatie/huwelijk is, want dan wilde ik nu scheiden. Maarja zie maar eens alleen te gaan wonen op deze woningmarkt.
Ja, en ik voelde me heel volwassen toen ik een hoesje met flap had, soort succesful adulting gevoel. Later hier geleerd dat ik er 20 jaar te jong voor ben.
Ik neem aan dat zoiets bedoeld wordt? Ja die heb ik, vind ik fijn. Dan is mijn telefoon beschermd als ie in mijn tas zit of als ie valt.
Maar ik typ niet met 1 vinger.
Met vakjes voor je pasjes. Ultieme boomer.
Pff wat kunnen mannen welâŠ
Hahaha ja
Maar hoe doen mensen zonder bookcase dit. Gooi je gewoon je telefoon in je tas? Met je sleutelbos erbij?
Ja, maar heb een screen protector en hoesje zonder flap
In mn tas⊠nee joh mn telefoon zit 24/7 aan mn hand vast geplakt.