Stel je persoonlijke vraag #35

Foutje kan gebeuren toch en ook nog terwijl ze iets voor jou deden. Ik zou echt niet dat geld kunnen aannemen.

1 like

Oke dan doe ik het inderdaad niet, vond het zelf ook al een beetje vreemd voelen. Wel gezegd dat mn vader nooit meer een fles mag maken want hij heeft dit al een keer eerder gedaan alleen was de fles toen nog te redden

Ik zou in eerste instantie het niet aan (willen) nemen, maar ik ken mijn moeder ook en die maakt het gewoon over. En dan maak ik het terug over. En zij weer terug naar mij enz enz, dus inmiddels neem ik het maar gewoon aan.

13 likes

afbeelding

Wat lees jij?

• Ont de kut recht
  • Ontdek Utrecht
  • Iets anders

0 stemmers

3 likes

Onterechte kut. Ben moe denk ik.

7 likes

Ben nu wel benieuwd wat ie in vredesnaam met die flessen doet?

7 likes

Hoe zou jij het liefste wonen? (Met partner is in deze poll geen optie)

• Alleen
  • Met één huisgenoot
  • Met meerdere huisgenoten
  • In een woongroep
  • Anders

0 stemmers

Ja beetje vaag als je die flessen niet kent denk ik. Maar in die flessen gaat een soort ventiel

En we hebben brede flessen (dus ook een breder ventiel) en smalle flessen met een smal, lang ventiel. Mijn vader duwt dan met veel geweld het ventiel van de brede flessen in de smalle fles. En dan krijg je dat er niet meer uit

5 likes

Cadeautip voor je pa:

image

97 likes

Ja ik vind het ook raar, alsof hij dat ventiel er met een hamer in geslagen heeft ofzo

2 likes

Oh wat erg zeg hoe is dat mogelijk zeg lol. We hebben ook dezelfde flessen.

1 like

Dan mag hij zeker nieuwe flessen betalen hoor!

6 likes

Ik woon nu met één huisgenoot waarmee ik goed bevriend ben/was. Ik dacht: oh gezellig, wel aanspraak maar niet echt verplichtingen, top! Echt don’t do it, we blijken toch veel te veel te verschillen en daar wordt het niet heel gezellig van. Ben wel echt dagelijks dankbaar dat dit niet mijn relatie/huwelijk is, want dan wilde ik nu scheiden. Maarja zie maar eens alleen te gaan wonen op deze woningmarkt.

5 likes

Ja, en ik voelde me heel volwassen toen ik een hoesje met flap had, soort succesful adulting gevoel. Later hier geleerd dat ik er 20 jaar te jong voor ben.

19 likes

Ik neem aan dat zoiets bedoeld wordt? Ja die heb ik, vind ik fijn. Dan is mijn telefoon beschermd als ie in mijn tas zit of als ie valt.

Maar ik typ niet met 1 vinger. :sweat_smile:

3 likes

Met vakjes voor je pasjes. Ultieme boomer.

17 likes

Pff wat kunnen mannen wel

6 likes

Hahaha ja :sweat_smile:

Maar hoe doen mensen zonder bookcase dit. Gooi je gewoon je telefoon in je tas? Met je sleutelbos erbij?

3 likes

Ja, maar heb een screen protector en hoesje zonder flap

3 likes

In mn tas
 nee joh mn telefoon zit 24/7 aan mn hand vast geplakt.

48 likes