Stel je persoonlijke vraag #35

Ja gewoon in de tas of in een zijvakje of in m’n jaszak. Wel altijd een goede screenprotector op m’n telefoon geplakt.

1 like

Haha en wat als ie valt?
Toen ik geen bookcase had, heb ik 2 keer een kapot scherm gehad. Sindsdien niet meer.
Afgelopen week heb ik mijn telefoon nog op straat laten vallen van een meter hoogte en hij had niks.

1 like

We komen er ooit achter

2 likes

Ik laat mn telefoon zoooo vaak vallen, heb 1 keer een kapot scherm gehad. Heb mijn sleutels altijd in mijn jaszak of een apart vak ook, dus ook dat is geen probleem. Ik vind zo’n flaphoesje ook echt heel lelijk, en ik ken ook echt niemand van mijn leeftijd of jonger met zo’n hoesje, ik associeer dat echt met mijn moeder en haar zussen van midden-eind 60.

6 likes

Hoezo niet? Een telefoon kan ook uit een zak glijden of van een tafel vallen.

2 likes

Ik wel hoor, veel te volle handen altijd en hup daar gaat ie :joy: was vanavond blij dat ik een kattennet heb want anders had ie beneden gelegen

3 likes

@Shaaar

Ik vond het leuk om je dingen over het hbo te lezen, twijfel soms of ik niet beter op een hogeschool kan gaan werken.

@SpeedOfSound
Ik zou best een dagje met je willen ruilen. Ik heb in de Randstad gemerkt dat het echt ontzettend veel verschilt per soort opleiding.

5 likes

Jawel joh. Heb altijd stront in mn handen

3 likes

Yep zonder hoesje gaat prima ook

2 likes

De broer van Roderik heet:

• Blauwerik
  • Groenerik
  • Paarserik
  • Rozerik
  • Oranjerik
  • Gelerik

0 stemmers

4 likes

Mijn telefoon gaat inderdaad in een ander vakje dan mijn sleutels en ik laat hem gewoon niet vallen. Heb hem in twee jaar misschien een keer laten vallen en dat heeft hij overleefd haha.

1 like

Situatie: een 16-jarige dochter is bijna klaar met de middelbare school en weet niet zo goed wat voor vervolgopleiding ze wil gaan doen. Haar interesse ligt vooral bij media/vormgeving. Moeder van dochter heeft zelf lichamelijke en psychische problemen. Moeder dringt bij dochter aan dat ze een zorg-gerelateerde opleiding moet gaan doen zodat ze (haar woorden) haar moeder beter kan helpen.
Vind jij dit:

• Een goed, positief idee van moeder.
  • Neutraal, ik heb hier geen mening over.
  • Een slecht, ietswat egoistisch idee van moeder.
  • Anders, namelijk

0 stemmers

1 like

Ik vind het geen goed idee om een kind een bepaalde richting op te duwen die het kind zelf niet wil, maar om haar egoïstisch te noemen zonder verdere context vind ik ook niet fijn.

8 likes

Dit inderdaad!

2 likes

Ken je iemand onder de 50 zonder social media?

• Ja, 1 persoon
  • Ja, meerdere personen
  • Nee

0 stemmers

1 like

Zelfs als ze er niet actief mee bezig zijn, hebben ze wel een verdwaalde Facebookaccount.

7 likes

Weet jij wat Epidermolysis bullosa is?

• Ja
  • Niet van gehoord
  • Komt me bekend voor, maar weet niet wat het is

0 stemmers

Als iemand tegen jou vertelt… oh ik werk op deze plek, bij welk van de volgende denk je dan wat cool/stoer/interessant?

• Ziekenhuis
  • Politie
  • Brandweer
  • Gevangenis
  • Tbs kliniek
  • Advocatenkantoor
  • Juwelier
  • PA voor een BN’er
  • MUA
  • Influencer
  • Geen, vind alleen mijn eigen beroep interessant en verder niks

0 stemmers

1 like

Vind mijn eigen beroep ook niet interessant overigens

6 likes

MUA moest ik googelen.

19 likes

Moeder kan beter in die studieperiode van haar dochter zelf hulp gaan zoeken ipv haar dochter ermee belastdn

25 likes