Stel je persoonlijke vraag #35

Vind jij het belangrijk dat er een korte leeftijd (max 2.5 jaar) zit tussen je oudste kind en eventueel een of meerdere?

Anoniem:

• Ja ik vind dat wel belangrijk
  • Nee ik vind dat niet belangrijk

0 stemmers

Ben jij wel eens uit bed gevallen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gebeurde me vroeger best vaak, en de laatste tijd schrik ik best vaak wakker doordat ik dreig te vallen :joy:

1 like

Ah zo, had de originele reactie niet zo goed gelezen maar dat is zeker zo. Je kan idd niet verwachten dat ze bezig zijn met het leed dat ze veroorzaken, sloeg er alleen op aan dat er dus wel meer leed is dan je spullen die weg zijn (dat vond ik zelf nog het minst erge).

1 like

Ik heb een twijfelaar want mijn slaapkamer is niet groot genoeg voor een groter bed. Als ik dan met een vriendin samen in mijn bed slaap lig ik zo erg op het randje om haar ruimte te gunnen dat ik er al een keertje ben uitgerold

1 like

Zo heey, ik mocht niet eens meer in een stapelbed. Ik viel aaaaahaaalaltijd uit bed. Nu nooit meer.

Ben je als volwassene, ok 20+er, wel eens uit bed gevallen?

• Nee nooit
  • Een enkele keer
  • Regelmatig

0 stemmers

Als ik bijvoorbeeld al zie hoe sommige kleine kinderen slapen 1 kleine beweging en ze liggen uit bed. Bij 1 oppaskind kon ik haar altijd verschuiven zonder dat ze wakker werd /ik haar nachtrust zou verstoren.

4 likes

Moet je net zien dat ik vannacht uit mijn bed donder

8 likes

Ik heb een heel dun topmatras en dat verschuift heel erg als ik alleen slaap. Als ik dan heel onrustig slaap en dat ding is te veel verschoven, ā€˜val’ (het is meer glijden) ik van m’n bed.

5 likes

Tijdens seks in een eenpersoonsbed. Echt een mood killer.

3 likes

Laatst op een vakantiepark met enorm smalle 1 persoonsbedden

Ja, ik had Dr. Spock al helemaal uit.

1 like

Whaha, ik riep dan altijd direct om mn vader. Ik zag hem als kind heel erg weinig/nooit overdag maar ik wist wel dat hij er 's nachts kon zijn voor mij blijkbaar. Hoe kut dat je nachtrust wordt verstoord door je kind die midden in de nacht weer loopt te bleren. Hij kwam er wel altijd direct aan, "papa ik ben uit bed gevallen ". Ik durfde me dan ook niet meer te bewegen. Dan moesten mn knuffels weer in bed.

Ik zie nu behoorlijk veel jonge kinderen (zegmaar onder de 4 jaar) zon ophoging bij hun bedrand hebben zodat ze er niet zo snel uitvallen. Zou je dit overwegen?

• Ik weet het niet
  • Ja natuurlijk
  • Gewoon nee

0 stemmers

3 likes

Mijn bed had zoiets vroeger, dat was geloof ik wel effectief.

5 likes

Ja dat is het volgens mij ook, mijn nichtje gaat regelmatig met haar hoofd OP die bedrand slapen bijvoorbeeld. Of haar benen eruit. En veel jonge kinderen doen dat. Dan vind je ze half in half uit bed terug haha.

1 like

Ik heb hier weleens keihard mijn neus tegen gestoten hahaha, had ook zoiets

2 likes

Haha ahh dit doet me denken aan mijn zusje die viel zo vaak uit bed. En soms ook half en dan leg ze alleen nog schuin met haar hoofd op bed en dan stond ze half op de grond of op haar knieeen. Maar we maakte altijd een heel fort om haar bed met kussens zodat ze zacht viel.

1 like

Kent je partner de sidewalk rule? Dus dat wanneer jullie samen over de stoep lopen, je partner aan de kant van de weg loopt etc en jij aan de ā€˜veilige’ kant.

• Ja doet hij altijd
  • Kent ie wel maar doet ie niet altijd
  • Nee ik loop altijd naast de weg
  • Ik kende het zelf niet eens geen idee

0 stemmers

2 likes

Ik ken dit alleen van ouders met kleine kinderen

29 likes

Nog over ouders die babyvoeding of luiers stelen. Bij mijn vorige baan kregen we daar veel meldingen over vanuit de politie. Dan werd daar, zo nodig, hulp op ingezet.

6 likes

Er is nog nooit ingebroken, maar een tijdje terug heeft wel een of andere dronken idioot mijn voordeur ingetrapt (weet nog steeds niet of het een andere bewoner van het pand was of iemand die naar binnen was gesneakt somehow). Was wel even van slag die nacht zelf, wakker worden van iemand die je deur intrapt en dan een flink gat in de deur vinden is niet heel prettig. Maar politie gebeld voor aangifte, karton erop geplakt, kopje thee gedronken om bij te komen en verder gaan slapen. Volgende ochtend de verhuurder gebeld en de ochtend erop was er iemand om het te fixen, dus was allemaal gelukkig snel geregeld. Maar het heeft me wel duidelijk gemaakt dat op slot draaien hier echt niks uit zou maken, als je zo makkelijk een gat in die deur trapt kom je sowieso wel binnen als je echt wilt

6 likes

Wat vind je ervan als een man de hele tijd aan de ā€œgevaarlijkeā€ kant wilt lopen?

• Irritant
  • Neutraal
  • Charmant

0 stemmers

3 likes