Al zijn het uitzonderingen.
Mijn Asus kostte âŹ1400 maar dat was omdat ie bepaalde eigenschappen moest hebben zodat ik er voor school bepaalde programmaâs (CAD, 3D programmaâs enzo) moest op kunnen gebruiken. Anders zou ik veel minder uitgeven
Nou ik laat het alsnog weten aan de leiding. Wat zijn je andere opties? Diegene naar buiten laten gaan (wat voor mij prima is) en dan misschien een horkerige collega de volgende keer de beveiliging laten komen?
Nee sorry, dan bespreek ik liever met de leiding wat we kunnen doen zonder die mevrouw en haar kind in de problemen te brengen.
Mja dat het in het nieuws komt is natuurlijk precies omdat het uitzonderlijk is.
Je hebt de loterij gewonnen en krijgt voor de rest van je leven âŹ5000 per maand uitgekeerd.
Zou je van baan switchen?
- Nee, ik blijf doen wat ik doe
- Ik ga helemaal niet meer (betaald) werken
- Ja, ik zou switchen naar een andere baan
0 stemmers
Hoe veel dagen in de week zou je dan willen werken?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
En hoe veel uur?
- 0
- 4
- 8
- 12
- 16
- 20
- 24
- 28
- 32
- 36
- 40
- 44
- 48
0 stemmers
Stel je krijgt kind krijgt die vanaf de geboorte al heeeel slecht eetc (is echt mijn angts nu) .
Zou je daarsnel mee naar de dokter gaan?
- Nee hoor elk persoon is anders
- Ja ik zou het nou een aantal maanden toch wel doen
- Ja zo snel mogelijk
0 stemmers
Vinden jullie kapucijners lekker?
Voor mijn gevoel eten alleen oudere mensen dit met plezier
- Ja lekkerrr
- Meh
- Nee
0 stemmers
Ik zou misschien eerst langs het consultatiebureau gaan. Maar ik heb geen kinderen, dus ik weet de ballen ervan
Ligt eraan hoe het kind groeit
Ik zou dan alleen nog maar mooie dingen maken, naar workshops gaan en vrijwilligerswerk doen. The dream!
Ik vind het sowieso soms so creepy. Mn ouders hebben letterlijk verteld dat ze géén idee hadden wat ze moesten doen toen mn zus was geboren en moest huilen s nachts. Volgens mij was mn moeder toen 25 en mn vader 31. En dat ze gewoon beide niet wisten of je haar nou moest laten huilen, uit het wiegje moest pakken, of laten liggen. Gewoon totaal geen idee.
Anoniem:
Voelde jij je echt goed voorbereid toen je je 1e kind kreeg?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik moest dit googelen en krijg alleen maar dingen over luchthavens, of met +kind erbij iets over een eetclub.
Wat is dit?
Edit: sorry ik had het fout gelezen ik denk dat je gewoon âeetâ bedoelt
Ik dacht dat het een soort score of groeicurve was haha
Het is een slordige typefout.
Sorry ik had je zin ook fout gelezen! Ik dacht dat er stond âeen kind met een slechte eetcâ
Redelijk. Wist wel dat je een huilende baby niet moet laten liggen hahaha. Maar ik wist volgens mij niet dat ie elke 3 uur moest drinken. Maar daar ben je heeeeel snel achter.
voel jij je ook plakkerig als je slecht/kort geslapen hebt
- ja
- nee
- anders
0 stemmers
En waarom precies is dat naĂŻef?
Omdat ik hoop dat elk mens misschien ergens een schuldgevoel zou hebben?
Nou dit vind ik dus zo raar, âlaat maar even huilenâ heb ik vaker in alle windstreken van nederland gehoord. Een baby huilt niet voor niks?
Hahaha ik moet hier om lachen maar meer om het idee. Zo van, oke, nou we hebben een nieuwe bewoner.
Ja, daarom zette ik dat er ook bij. Maar (beetje off-topic) dit is gelukkig in toenemende mate wel de lijn van zowel de politie en de rechtspraak met tegenwoordig aparte schuldenrechters en schuldenfunctionarissen. Het idee dat straffen hier zou helpen is totaal achterhaalde VVD-verkiezingsretoriek. In de zin dat het in de praktijk bewezen niet effectief (of zelfs contraproductief) is.