Stel je persoonlijke vraag #35

Mja klinkt best logisch toch? Maar ik ben dan ook team deppen haha

1 like

Ik heb een theepot van 1 liter en die vul ik drie keer en daarna mag ik niet meer van mezelf :disappointed: Dat is op werk.
Als ik thuis kom neem ik vaak nog een frisdrankje en savonds met sporten drink ik ook 1,6 liter water
En dan ook 2 kopjes koffie! En heb vanmorgen ook al 800 ml water op.

Ben echt drinkverslaafd dus daarom houd ik het bij. Anders drink ik veel te veel.

2 likes

Als het 17 of 18 graden is

• Heb ik geen jas aan
  • Heb ik een dunne jas aan
  • Heb ik een winterjas aan

0 stemmers

Ik heb het dan meestal echt al warm genoeg dat ik denk doei ik ga zonder jas (als ik iets met lange mouwen aan heb)

1 like

17 graden met wind, bewolkt en regen = wel een jas, maar 17 graden en stralend zonnig is geen jas. Maakt wel verschil

7 likes

Soms heb ik het in het eerste geval ook al warm genoeg en dan voel ik me zo raar tussen iedereen met een jas haha. Vroeg me af hoeveel mensen hier dan ook al geen jas aan hebben

3 likes

Meestal is het ‘s ochtends nog koud, dus daarom een dunne jas.

3 likes

Oh ja als het een beetje waait heb ik het al snel koud maar ik ben dan ook best een watje. Maar als ik nu naar buiten kijk zie ik van alles voorbij wandelen qua kleding haha

Bol!

1 like

Dan heb ik een tshirtje aan en als ik langer buiten een dun jasje. Als ik met de auto naar werk ga, geen jas.

Als je een pakketje hebt ontvangen wat je had besteld, wat doe je dan meestal?

• Direct openmaken
  • Op een later moment openmaken

0 stemmers

Eet je (meestal) elke dag een snack?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Je loopt in de stad en er loopt iemand op je af, jullie moeten allebei hetzelfde pad nemen en een van jullie moet wijken/aan de kant. Het is geen ouder vrouwtje ofzo, gewoon ongeveer zelfde leeftijd. Ben jij geneigd als eerst opzij te gaan of juist door te lopen?

• Ik ga wel opzij
  • Move bitch get outta my way
  • Ik ga niet opzij, niet omdat ik vind dat ze mij moet voorlaten maar omdat ik daar niet over nadenk en het niet doorheb
  • Anders namelijk

0 stemmers

1 like

Ligt eraan of ik zin heb om te wijken

3 likes

Ik ga vaak veel te vroeg opzij :joy: geef andere mensen graag de ruimte (a.k.a. kom niet in m’n aura!)

5 likes

Als ik in een sassy bui ben moeten de anderen maar mogen, anders ben ik heel galant😇

Ik weet niet waarom maar koningsdag is echt zon dag die of helemaal kut is of juist heel leuk, niks ertussenin. Dus 50 omdat het voelt alsof dat ook de kans is dat het leuk wordt

4 likes

Heb vooral zin in dat ik morgen vrij ben. Verder boeit het mij nul.

13 likes

In de fietsenstalling op mijn werk hangen veel collega’s hun kettingslot altijd op een vaste plek aan zo’n fietsenrek en daar zetten ze hun fiets dan neer. Als jij ‘s ochtends op de fiets komt, zet jij hem dan op een plek waar zo’n slot ligt of ga je op zoek naar een plek waar geen slot hangt? Fietsenstalling is niet groot dus niet heel veel plek.

• Rot op met je kutslot, ik zet mijn fiets daar gewoon neer
  • Ik zet mijn fiets op een plek waar geen slot ligt
  • Anders?

0 stemmers

Doet mij denken aan van die mensen die gaan azen om hun handdoekje ‘s ochtends op een zonnebed te leggen, echt oprotten

7 likes

Ik heb nul zin. Geen zin in die massa, geen zin in bier drinken (bah) ik wil gewoon naar de wc kunnen en dat ie schoon is. Ik twijfel nog of ik überhaupt ga

1 like

Hahah late reactie maar zie nu dat ze gehaktballetjes van de Ikea terugroepen. Kon ook niet veel zijn met zo’n naam :joy:

8 likes

100% want ik krijg 200% uitbetaald :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

10 likes