Op mijn werk nemen mensen gewoon hun fietsslot mee. Ik vind dit echt een raar iets.
Ik ben de stad al ontvlucht, ik haat het echt. Wel zin om lekker te chillen in het zonnetje met vrienden
Zin in een vrije dag en dat ik leuke dingen ga doen, maar niet specifiek gerelateerd aan Koningsdag!
Ken jij Emmett Till?
- Ja
- Nee (go google)
0 stemmers
Ik ben nu al heel verrast door deze uitslag. Echt hoe dan. Dit horrorverhaal is mij echt altijd bijgebleven. En als je googelt, kijk dan vooral niet naar de foto’s. Ik vind dit ergens verplichte kost.
Ik dacht van niet, maar het was een O ja toen ik het opzocht
Dankzij TikTok
Ik leer ook best veel door TikTok, toch nog ergens goed voor.
Maar absurd dat we dat soort dingen niet leren op school.
Ik zie zn verhaal vaak voorbij komen op Reddit, over dat zn moeder ook een open kist begrafenis wilde voor hem
En dat die mannen achteraf volgens mij hadden bekend dat hij het niet had gedaan dacht ik?
Nja nja uit betaald. Onze vriendelijke dieven van de belasting dienst snoepen daar nog wat vanaf
Belasting. Dit jaar betalen of vangen?
- Betalen
- Vangen
- Precies 0 eureau
0 stemmers
Bedankt voor de herinnering om uitstel aam te vragen /
Ik hoop vangen
Ligt eraan, vaak ga ik als eerste opzij. Kom niet in mn ‘‘bubble’’.
Welke chromebook heb je?
Ik kom al jaren op 0 uit en nu krijg ik opeens een paar honderd euro terug. Heb voor de zekerheid alles maar even goed gecontroleerd, maar staat niets geks in mijn aangifte dus het zal wel?
Deze omdat ik altijd al een witte laptop wilde haha
Maar hij doet het perfect als je weinig eisen hebt en niet wil gamen ofzo
Ik vind dit echt heel naïef gezien de enorme culturele, politieke en economische invloed die Amerika heeft op Europa. Natuurlijk moeten wij veel meer kijken naar ons huidige verleden, en is het misselijk dat we (vroeger iig) alleen over de gouden dagen van de VOC leerden. Alleen je kan niet ontkennen dat specifiek deze gebeurtenis een enorme invloed heeft gehad op de burgerrechtenbeweging daar, die ook weer is verbonden met de Tweede Wereldoorlog en dekolonisatie. Het staat niet ‘los’ van ons. Het is een belangrijk onderdeel van de geschiedenis van racisme. Betekent niet dat we naar alle Amerikaanse gebeurtenissen moeten kijken, maar sommigen, zoals Emmett Till zijn net als Rosa Parks en Martin Luther King een essentieel onderdeel. Deze namen komen ook gewoon ook veel terug in muziek etc die hier ook veel wordt geluisterd.
Aanhouden maar bijna compleet strippen haha. Zodat symbolische waarde behouden blijft (al kun je je afvragen wat dat nog is…) en de besparing naar betere doelen kan
Ik vind het veel te dure mascottes van Nederland. Wat doen ze eigenlijk? Hier en daar een praatje houden over hoe gaaf dit land is en verder…
Toiletpotten gooien en pandjesbaas spelen.
Bonden met het gepeupel 1x per jaar. Ik mag toch hopen dat Amalia daar ook geen zin meer in heeft.
Ik meen me te herinneren dat ze wel iets heeft gezegd over opvolging en afschaffing koningshuis, weet iemand nog wat dat was? Kan het niet vinden
Edit o nu wel
Maar dit gaat alleen over de last voor haar Kappen nu hoor