Mijn huid is te droog daarvoor. Het zout bijt en droogt nog verder uit. En dan dat zand over m’n gortdroge voeten krijg er de bibbers van en vind het ook snel te koud. Ook op vakantie
Doodeng.
Fysiek wel thanks to long covid, maar qua persoon/karakter niet. M’n beeld vd mensheid is wel veranderd (verder verslechterd ).
Tijdens de pandemie wel. Toen was ik echt vaak depri en zag ik het soms echt niet meer zitten. Maar nu dat ik het weer druk heb en gewoon kan doen waar ik zin in heb ben ik weer mezelf.
Ja, in de zin dat ik nooit meer een baan wil hebben met veel reistijd en met weinig menselijk contact. Tijdens mijn carrièreswitch merkte ik dat ik het wel erg kut vond om achter een computer les te geven, nadat ik juist die tijd achter mij had gelaten en ik ben het erg gaan waarderen om dichtbij mijn werk te wonen.
Stel je vrienden gaan met z’n alle naar een koningsdag feest, jij vind dat type feest en muziek als enige écht niet leuk:
- Dan ga ik toch, wel gezellig met vrienden
- Dan ga ik als enige niet
- Anders…
0 stemmers
Dit ben ik vandaag en kreeg appjes dat ik toch wel voor gezelligheid mee kon, maar als ik de muziek haat dan heb ik echt een minder leuke dag.
Nja, je toch niet iemand anders z’n entertainer? Lekker doen wat je zelf wilt!
Ik heb er ook echt geen moeite mee om als enige niet te gaan! Absoluut niet, alleen andere lijken het niet te begrijpen.
Voor niemand is het leuk dat ik met een zure overprikkelde kop op dat feestje rondloop
PRECIES wat ik ook zeg
Vind je Koningsdag en nacht leuk?
- Dag wel, nacht niet
- Nacht wel, dag niet
- Beide leuk
- Beide niet leuk
0 stemmers
Heb jij altijd haarelastiekjes op voorraad?
- Jaa ik ben perfect
- Nee soms zit ik zonder
- Ik gebruik dit niet
0 stemmers
Ik heb altijd alles op voorraad
Ik haat mensen die dat zeggen.
Ik ben ze permanent kwijt. Vervolgens grabbel ik in mijn jaszak en poef heb weer drie haarelastiekjes gevonden
Vind je het ongeveer hetzelfde als je partner altijd je haar elastiekjes gebruikt en dat nooit aangeeft vs. Een trui die je van je partner aanhebt?
- Nee hier zit wel een verschil in
- Komt op hetzelfde neer
0 stemmers
Het is ook een van de beste eufemismen ooit.
Triggerend?
Jep, want mn moeder, en nee ik heb dat niet. Zie ik ook niet als een doel maar wel irritant soms.
Deze zin geen werkwoord.