Stel je persoonlijke vraag #35

Pff sorry voor het stellen van een vraag die alleen op mij betrekking heeft maar ik weet het even niet. Over 4 uur moet ik eigenlijk op werk zijn, avonddienst. Heb vannacht wakker gelegen van de buikpijn werd er helemaal misselijk van en zweten etc. Nu heb ik nog steeds veel buikkrampen, maar iets beter te hendelen. Als het over gaat kan ik gewoon werken want voel me prima, maar ben bang dat het erger gaat worden gedurende de dag en dat trek ik niet. Ben wel uitzendkracht dus als ik niet werk krijg ik geen geld en het is ook wel vrij last minute. Is 1.5 uur reizen trouwens dus kan ook niet heel makkelijk naar huis.

• Meld je ziek
  • Probeer het

0 stemmers

3 likes

Als je met zijn tweeën naar het strand gaat (in het buitenland) en je hebt geen auto of kluisje in de buurt om je waardevolle spullen in te leggen (zoals huissleutels en telefoon), hoe ga je dan zwemmen?

• Om en om (los van elkaar zwemmen)
  • Samen zwemmen, iemand naast je vragen of ze op je spullen willen letten
  • Samen zwemmen, vanuit zee naar je spullen blijven kijken
  • Samen zwemmen, je spullen in iets verstoppen of begraven
  • Samen zwemmen, op een manier die niet genoemd is

0 stemmers

1 like

Op basis van anderhalf uur reizen zou ik zeggen, ziek melden.

5 likes

Heb jij ooit je loonstrookje aan een eventuele toekomstige werkgever later zien?

• Nee, is me nooit gevraagd en ben ik ook niet van plan ooit te doen
  • Nee, is me nooit gevraagd maar zou ik wel doen als het gevraagd wordt
  • Nee, het werd me gevraagd maar heb geweigerd
  • Ja, werd me toen gevraagd

0 stemmers

1 like

Ik ben dan de hele dag bezig met of ik het al erger voel worden en of ik dan op tijd ben, die stress breekt me op dus ik zou nee zeggen. En idd zeker met de 1,5 u reistijd

3 likes

Ik zwem niet in de zee, ik babysit de spullen wel.

3 likes

Het mindere eraan is als je een dikke hebt gedraaid, soms het stoom daarvan tegen je kont aanvoelt :cry:

1 like

Heb jij thuis een

• Enkel een bad
  • Enkel een douche
  • Beiden

0 stemmers

3 likes

Beide apart van elkaar

2 likes

Vaak heb je 1 of 2 wachtdagen bij ziekte

3 likes

Aangepast!:relaxed:

2 likes

Ja, omdat ik toen (voor een keer) toevallig net een heel fijn loonstrookje had. Is helaas alleen niks mee gedaan :crazy_face:

officieel alleen een douche, maar sinds een tijdje heb ik een tubble dus eigenlijk beide :sunglasses:

6 likes

Stoelverwarming, what’s not to like?

1 like

Beide. Ik heb sinds kort een bad in de tuin die ik vul met de tuinslang :’) Gevonden in een container langs de weg. Voelt als een luxe vakantie als ik badder in mn tuin.

9 likes

Nee (ja voor anderen wel waarschijnlijk), want ik had mijn vriend zover gekregen om een POTC marathon te houden. Vanavond de derde nog even. :pirate_flag: We wilden eigenlijk stoppen na de derde, maar hoor net dat we dan 4 en 5 net zo goed nog kunnen doen. Ze hadden moeten stoppen na film 3.

De eerste drie blijven wel echt mijn films, heb ze zĂł vaak gezien en kan ze meepraten, maar hou er zoveel van hĂš :heart:

3 likes

Waar ben jij als volwassene wel eens bij geweest?

• Genderrevealparty
  • Babyshower
  • Kraamfeest/babyborrel
  • Vrijgezellenfeest
  • Bruiloft
  • Huwelijksjubileum feest
  • Uitvaart

0 stemmers

2 likes

OMG ik heb pas precies hetzelfde meegemaakt. Heb zooooveeeeeel ergernissen gehad.

Wie organiseert het vrijgezellenfeest? En is het een vriendin van jou ook?
Ik heb gezegd dat ik het not done vind en het uberhaupt voorstellen aan de organisator ook niet normaal is. Toen zei ze: ja, maar ik wilde alleen aan het einde van de dag aansluiten en dan ontmoeten de mannen en de vrouwen elkaar misschien, dus dan is het niet erg.
Eh. Nee. En ook al komen beide vrijgezellenfeesten wel samen: die vent kent jouw vent niet. Het is voor select groepje VRIENDEN.

9 likes

Nergens :sweat_smile:

3 likes

Hahahaha nou precies dat vond ik ook. Echt zo raar ook dat zij dat wel normaal vindt. Maar uiteindelijk heeft ze gelukkig gezegd dat ze dan toch maar zonder hem komt. Is ie bij jullie uiteindelijk wel meegegaan of niet?

2 likes