Stel je persoonlijke vraag #35

Ja idd. Er zijn 2 opties in dit verhaal lijkt me.
1 alleen hij gaat niet mee
2 ze gaan allebei niet mee

17 likes

Ik werk voor Defensie en deze grap komt nog steeds meerdere keren per jaar voorbij
Ik:

kanyewest-yeahright

41 likes

Hm ja ik heb het meest meegemaakt dat er (naar mijn idee) van beide kanten geen gevoelens waren, maar dat de vriend een relatie kreeg en die vriendin dan bijvoorbeeld stelde dat hij mij enkel nog mocht zien als zij erbij zou zijn (of überhaupt niet meer maar ja dan ben je sowieso klaar als hij daarin meegaat, maar ook na die relatie hoefde het niet dan meer van mij). Vooral toen ik jong was vond ik dat een enorme dealbreaker, ik besprak best persoonlijke dingen met die kerels en dan opeens die vriendin erbij omdat het moet, en als die vrienden dan zoiets hadden van ‘ik wil het eigenlijk ook niet zo maar het moet van m’n vriendin’ vond ik ze zo’n slappe lul dat ik er al klaar mee was. Van sommige vrienden best spijt van gehad later maar goed.

1 like

Verschilt denk ik wel per land, Namibië - zoals je voorbeeld - zou ik als vrouw alleen dan net wat spannender vinden. Toen ik maar New York mocht voor werk en alles werd vergoed heb ik echt gejankt van geluk haha!

22 likes

Ik durf nu nog niet zover te vliegen, maar wie weet ooit haha.

1 like

Nee, omdat ik zo’n verre vliegreis van 12,5u en dan maar 2 wkn blijven sowieso stom vindt

2 weken met de trein naar Kopenhagen via werk, ik schrijf me in :writing_hand:

7 likes

Als jouw ouders (of een van hen) je toekomstige partner voor je uit zouden moeten kiezen, zou hier dan een leuke partner uit voortkomen?

• Grote kans van niet
  • Ja mogelijk wordt dit best een succes
  • Weet ik niet

0 stemmers

objectief gezien wel, maar ik ervaar het niet als saai

26 likes

Ja, maar ik hou van saai.
Kat op schoot, zak bolognese chips en een film. Helemaal prima.

22 likes

M’n moeder zei altijd; ik ken wel iemand die leuk is. Ik zei altijd; bah nee, we zijn gewoon vrienden

We zijn bijna 10 jaar getrouwd en hebben drie kids :rofl:

28 likes

Dat contrast is na hele leuke avonden ook zo groot hè? Ik ga maar naar bed denk ik :sleepy:

3 likes

Ik hou van mijn saaie avonden.

2 likes

Ik moet na 1 leuke avond minimaal 4 avonden bijkomen :sweat_smile:

9 likes

Ik heb gisteren een bon gepakt en daarna dat liedje op gezet en het was minder leuk dan ik dacht.

20 likes

Ja de bon pakken zonder ton pakken is gewoon kut

16 likes

Een huis met een urinoir

• Afknapper
  • Boeien
  • Kan ik wel waarderen

0 stemmers

We gaan volgende week naar een huis kijken en ik zag nu pas dat er een urinoir hangt. Vind dat echt lelijk en een beetje vies ofzo

1 like

Ja en ook geen jonko op het balkon geklapt dus het ging helemaal mis

11 likes

Is er daarnaast ook een wc? Kan je de urinoir dan niet simpel vervangen voor een :star2: bidet :star2: das pas een toevoeging

11 likes

Ja er tegenover staat een normale wc en er is een bidet op de badkamer boven dus om daar nou 2 van te nemen vind ik ook raar en onnodig. En ik ben gewoon niet zo van al die exotische badkamer toevoegingen. Gewoon een wc, dan doe je al gek genoeg vind ik.

4 likes

Maar jij gaat wel 6 maanden op vakantie, kom terug bruingebakt

1 like