Stel je persoonlijke vraag #35

Vind jij het gênant om in een restaurant/café hetzelfde als je tafelgenoot te bestellen? Bijvoorbeeld, je zit op het terras en je tafelgenoot bestelt een tosti en jij wil die ook graag.

• Ja, (beetje) gênant is het wel
  • Nee, totaal niet gênant

0 stemmers

3 likes

I feel attacked
Skechers zijn mijn leven en mijn voeten zijn comfy. Nikes vallen gewoon zo raar en proppen mijn tenen bij elkaar.

En over kleding uit mijn pubertijd: ik had ooit een goedkoop lavendel/blauw H&M shirtje met ruffles en die mis ik zoooo :sob:

5 likes

Ik had dus echt nog nooit gehoord dat er mensen zijn die dat gênant vinden. Tot ik met m’n neefje in een restaurant zat. Die bestelt gewoon serieus iets anders als ook maar iemand aan tafel hetzelfde bestelt als dat hij in gedachte had.

7 likes

Niet gênant maar het liefst wil ik wel dat mijn vriend iets anders besteld zowat we bij elkaar kunnen proeven :joy:

24 likes

Als je met z’n tweeën uit eten gaat en je bestelt allebei hetzelfde is het nog wel van hihaho wat toevallig dat we allebei hetzelfde willen eten. Maar ik heb wel eens gehad met familie dat we alle vijf hetzelfde bestelden nou toen zag je die serveerster ook wel kijken alsof we types waren van “wat de boer niet kent dat vreet ie niet”

5 likes

Echt een gigantische verspilling van je leven om je hier “druk” om te maken.

27 likes

Werk jij nog thuis?

• Ja, volledig
  • Deels thuis, deels op locatie
  • Nee, werk weer volledig op locatie
  • Ik heb nooit thuis gewerkt
  • Anders…

0 stemmers

1 like

La cubanita

• Ben ik ooit geweest, vind/vond ik lekker
  • Ben ik ooit geweest, vind/vond ik niet lekker
  • Nog nooit geweest

0 stemmers

zo waanzinnig zout! En volgens mij vroegen ze ook geld voor een mini karafje water? Geen idee wat we daar gegeten hebben, maar kan me mijn droge bek nog wel herinneren

7 likes

Heb betere tapas gehad, maar t is op zich wel oke

30 likes

Voor mijn gevoel komt alles daar regelrecht van de groothandel en warmen ze het alleen even op. Niet echt bijzonder

6 likes

Dit is gewoon de yankee doodle onder de tapasrestaurants. Lekker opwarmen vanuit grote kant en klaar bakken. Goor.

7 likes

Hahaha dit dus :grimacing:

2 likes

Mijn roodkapje jas (middelbare school) en rode met stippen jurk. Beide ebaseerd op kleding de jaren vijftig. Basisschool een rok en shirt met een oosterse print en stof en felgroene puntige schoenen. Die laatste gewoon omdat ik graag van de lelijkheid wil genieten.

@crazyplantlady die heb ik nog! Nog steeds net zo grappig als vroeger maar het zit voor geen meter, vieze stof.

6 likes

Haha okee hoorde al slechte verhalen, vond sommige dingen wel lekker klinken maar een big no dus

2 likes

Ik vind dit echt zo’n restaurant voor tatta’s die eigenlijk niets lusten maar toch eens lekker ‘exotisch’ willen doen. Op zich wel satisfying eten door de hoeveelheid vet en zout, op een manier zoals McDonalds ook satisfying is.

20 likes

Ik vond het wel lekker, maar alles leek uit de frituur te komen, zo vet en zout allemaal. Dus verwacht geen authentieke Spaanse tapas ofzo haha

3 likes

Het is zeg maar fastfopd achtig lekker en de cocktails zijn chill

4 likes

Ik was bij een viering in het park, waar ik woon wordt het groot gevierd. We waren daar overigens vooral voor het springkussen (kind vindt dat fantastisch). In Nederland deed ik er nooit iets mee.

Hoofdzakelijk thuis nog. Maar ga wel weer af en toe naar kantoor maar daarin is nog geen regelmaat te herkennen

2 likes