Ik heb een week bij La Cubanita gewerkt en sinds ik weet hoe ranzig alles daar word klaargemaakt eet ik er nooit meer
Als jij naar een arts moet, trek je dan bewust net ondergoed aan?
- Ja, tuurlijk!
- Nee, wat een onzin
- Ik heb alleen maar net ondergoed
- Anders
0 stemmers
Ik moest vroeger altijd (dus ook buiten reguliere ziekenhuisbezoeken) net ondergoed aan van mijn ouder omdat je nooit wist wat er kon gebeuren (nu heb ik ook wel een aandoening waarbij de kans groter is dat ik plots naar het ziekenhuis moet).
Ik vind het opzich wel leuk en het is makkelijk als je met een groep bent met moeilijke eters, vegaās en mensen die persĆ© vlees willen. Maar uiteindelijk valt het altijd tegen. Niemand krijgt tegelijk eten, je zit de hele tijd te bedenken wat je nog gaat eten en alles zit op een broodje/wrap/is gefrituurd.
Hahaha ik ook, je weet nooit of je aangereden wordt was dan de opmerking
Nu ben ik wel benieuwd
Ik moest laatst naar de dermatoloog voor een bultje in mijn gezicht en toen moest ik me ineens helemaal uitkleden op mijn ondergoed na. Ze wilde graag al mijn moedervlekken checken. Dit was standaard als mensen voor het eerst een consult bij hen hadden. Ik wist dan alleen niet dus had uiteraard net lelijk, oud ondergoed aan. Voortaan ga ik ga ik hier wel echt op letten
Nope, trek gewoon mijn oude oma tent aan
Dat noem ik net ondergoed
Ow ik dacht juist dat mensen dan een ānetteā string aantrekken of hipster dingen. Misschien heb ik een vertekend beeld van ānetā ondergoed hahahahah
Mijn oma zei wel altijd dat je schoon ondergoed aan moest hebben, die was altijd bang om met remsporen op de spoedeisende hulp te liggen.
Ik heb van die tenten van Zeeman, maar de helft is gescheurd bij het elastiek. Dus dan vooral een hele onderbroek uitzoeken
Ik doe meestal wel een bh of bralette aan (draag ik meestal niet) voor het geval dat maar verder hangt het er vanaf waarvoor ik ga, als ik met een gekneusde pols aankom denk ik niet na over welke onderbroek ik aantrek.
Net ondergoed vind ik gewoon schoon, niet uitgelubberd, niet kapot of verwassen ondergoed.
Ik let er wel op. Maar bijvoorbeeld ook naar de fysio. Dan zit ik daar liever niet in mijn string maar trek ik iets aan wat meer bedekt.
Tell us!!
Naar de HA doe ik vaak wel een boxer of hipster aan ipv een string waar soms alles uitfloept. Mijn broer doet dan zelfs geen boxer met print aan, want stel je voor dat de dokter je watermeloenenboxer ziet, maar zo erg ben ik ook weer niet.
We zijn ook wel erg getraumatiseerd door mijn oma dr verhalen.
Mijn oma was vroeger zo arm als maar zijn kan, maar ze had altijd net ondergoed in huis, want je weet niet wanneer je aangereden word.
Ze vertelde ons heel vaak dat ik dat ook moest hebben, want haar vader had ooit een buurjongen naar de EHBO gebracht die gaten in zijn onderbroek had en dat kon eeeeecht niet.
Ik doe juist de grootste onderbroek aan die ik heb haha, voel me niet relaxed in een string bij de dokter.
Mijn moeder vond dit vroeger altijd gĆŖnant en daardoor heb ik ook lange tijd gedacht dat het raar was om hetzelfde te bestellen. Echt waarom ook? Ze heeft wel eens half verontschuldigend naar de serveerster gelachen van haha sorry we bestellen hetzelfdeā¦
En ik maar afvragen waar mijn sociale angst vandaan komt
Mijn moeder heeft erin geprent dat mijn ondergoed moet matchen met mijn sokken want idd, je weet nooit wanneer je aangereden wordt. Maar sinds ik mān eigen ondergoed en sokken koop doe ik dit niet meer haha
Dit is dan wel next level