Stel je persoonlijke vraag #36

8 likes

Sowieso vind ik baby’s stom. Ik denk dat ik ze vanaf 2-3 leuk vind, maar 6-10 het leukste.

1 like

Ik vind 4-8 jaar denk ik het leukst, die fase dat ze heel veel leren over de wereld en leren lezen en dan zo heerlijk enthousiast en bijdehand kunnen doen. Dat ze de kleinste dingen helemaal geweldig vinden en over sommige bijzondere dingen hun schouders ophalen: ‘ja dat weet ik wel hoor’.

Ik vrees echt voor de dag dat mijn neefjes en nichtjes hun tante niet meer leuk en interessant vinden maar vooral oud en ouderwets. Maar ik hoop dat als ze puberruzies krijgen met hun ouders ik toch nog leuk genoeg ben om bij uit te huilen. :blush:

6 likes

Ik denk 4.
Mijn dochter is bijna 4 en ik vind het heel fijn dat ze dingen snapt, dat ik haar dingen uit kan leggen en dat het gedoe met luiers en aparte prakjes achter de rug is.

Peuters vind ik ook hartstikke schattig, maar dan is het lastiger om uit te leggen ‘ik wil niet dat je dit gedrag doet omdat’. Als ze 4 (en ouder) zijn kan dat wel.
En op die leeftijd kunnen ze goed duidelijk maken wat ze wel leuk vinden en niet. Koekjes bakken, kleien, tekenen, het kan allemaal samen zonder dat je in de gaten moet houden of ze dingen in hun mond stoppen die er niet horen.
Baby’s vind ik ook lief hoor, maar dan is het vooral eenrichtingsverkeer van zorgen en communiceren, en als ze overstuur zijn weet je vaak niet waarom. Leuk dus als ze van een ander zijn, maar als je voor de 6e keer wakker bent in een nacht met een huilende baby, dan is de lol er wel een beetje af.

Kleuters for the win! En ouder vind ik ook leuk op zich maar daar heb ik nog niet heel veel ervaring mee.

3 likes

een van mn favo rappers heeft opeens een nummer met imagine dragons, vind het sowieso BLOEDirritant als ze zoiets doen daalt mn respect echt van, en daarnaast komt het dan dus ook in de playlist als ik nummer of artiestenradio opzet :mad:

en dat poprock mega commerciële zogenaamd epische/soms overlapjes naar edm genre is echt de muziek die ik misschien wel het allermeeste haat

4 likes

See you there Kali!

7 likes

Ik voel dit plaatje, ik was ook nooit trots als kind hierop want ik vond het vreselijk! Haha

1 like

Haha zo leuk omschreven
Ik moest aan dit plaatje denken (wat ik ooit eens in een meme zag haha)

64 likes

Ook alleen maar Safe and Sound haha, maar dat vind ik een leuk liedje!

2 likes

Toen ik jong was?! Bestaan ze dan langer dan 10 jaar? :frowning_with_open_mouth:

2 likes

haha jaaa
ik ging net dat en Kensington luisteren en ik vind het wel op elkaar lijken ook, Kensington is ook wel een beetje Nickelback van nu.

2 likes

Oh deze heb ik ook wel ooit gehoord! Leuk!

1 like

Ik ken iemand die echt megafan is van Kensington en ik begrijp dat gewoon niet. Maar die vindt ook dat Selena Gomez goed zingt en die mening is ook twijfelachtig

ja dit is echt omdat het niet mijn soort muziek is dat ik het verschil niet 1, 2, 3 hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je komt er wel heel dicht in de buurt met die omschrijving. Maar haar stijl is nietszeggend, er zit geen enkel karakter in.

2 likes

je bedoelt 50% van het pinkpop publiek gewoon

(sorry ik houd al op)

11 likes

:joy: Dit is zo waar. In Twente zal het waarschijnlijk Oerend hard van Normaal zijn.

2 likes

Nou ze droeg meer witte sneakers die niet meer kraakwit zijn. En vooral grijs of grijzige kleuren qua shirts. Het was nogal muurbloemerig.

Di-rect fans van eind twintig? Dat is wel heel jong geschat volgens mij.

4 likes

Oh ik wil dit in een poll. Want ik geloof niet dat mensen dit echt dragen.

Heb jij wel eens kleding bij The Sting gekocht en ook gedragen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers