Stel je persoonlijke vraag #36

Zooo dit was echt uit m’n geheugen verdwenen :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:
Dat was volgens mij het enige betaalmiddel in de kantine op het hbo dus daar heb ik er veel gebruik van gemaakt ja

44 likes

Wow ik moest ook graven, ik vond het woord ook superraar om te lezen haha

9 likes

Jarenlang de enige manier geweest om te kunnen betalen voor parkeren in sommige gemeenten (volgens mij oa Rotterdam). Stond er niet genoeg op je chipknip, had je direct een groot probleem.

4 likes

Nee, maar ik weet nog wel dat je daar toen ik nog kind was mee moest betalen om te parkeren ofzo en we uit eten gingen maar het niet werkte. Toen gingen m’n moeder en ik alvast naar binnen, maar blijkbaar lukte het daarna nog steeds niet en werd m’n stiefvader super boos, kwam ie naar binnen en zei ie iets van NOU LAAT MAAR KOM WE GAAN NAAR HUIS en gingen we weer naar huis. Echt een nare herinnering

Ik vond het heel gek dat ik niet met een 7 jaar oudere jongen mocht daten, vooral omdat mijn moeder ooit gezegd had dat leeftijd toch niet uitmaakte, maar daar vooral haar eigen rela mee bedoelde

17 likes

Oud bericht maar wilde er op reageren want dit is niet hoe spf werkt. Als er op een product spf 50 staat heeft het eindproduct die spf. Het is niet dat een scheutje spf 50 bij zit maar dat je niet hoeveel en of het genoeg is.

@Pierlala de werking is waarschijnlijk wel minder omdat jij het product dunner en minder nauwkeurig aanbrengt. Als je je hele gezicht zou voorzien van een goede laag bb Cream spf 45 kun je gewoon uitgaan van die beschermingsgraad.
Als je de bb Cream dunner aanbrengt en niet overal is de bescherming wel minder.

6 likes

moet ineens ook denken aan hoe lekker ik ging toen je bij de kassa ipv je pinpas door de sleuf halen je hem er aan de bovenkant in kon doen
wat een gemak en comfort was dat toen voor mn gevoel zeg, jeetje

10 likes

50 euri

1 like

Ik weet nog dat je je geld kon verliezen (€20 hele euro’s) als je geld erop had staan maar je kreeg een nieuwe pas. Dan moest je het eerst weer terugstorten op je rekening en anders pech gehad.
Ik ben wel de slogan vergeten :thinking:

1 like

Ik heb nu ‘lekker chip, lekker knip’ in mijn hoofd om de een of andere reden maar dat slaat natuurlijk nergens op :joy:

2 likes

Ik las net over de term ‘digital perm’ en aangezien ik al jarenlang m’n krullen echt zo erg verafschuw vond ik dit wel verfrissend eigenlijk.

Dat er ook mensen zijn die bewust dus krullen in hun haren willen (afgezien van die krultangen enzo)

Voor de mensen met natuurlijk stijl/of slag haar,
Zou je dit proberen?

• Ja
  • Ik weet niet wat dit is
  • Nee
  • Misschien/ik sta er voor open

0 stemmers

4 likes

15 likes

O klinkt eigenlijk wel logisch als je het zo zegt ja. Dit heb ik me altijd laten vertellen maar het gaat er dus om dat je het niet dik genoeg aanbrengt als het in een ander product zit?

Hahaha ja omg, wtf dat is ZOlang geleden. Echt nauwelijks gebruik van kunnen maken. Ik weet niet eens meer hoe het werkte? Hoe werkte dit ook al weer? Wij mochten toen een keer met dat ding van de zus van een vriendin dan iets betalen.

3 likes

Bij de banken had je een apart chipknip apparaat waar je dan je pas in kon opladen met geld van je rekening, en toen was het ook nog op veel plekken een ding dat je bij kleine bedragen extra pinkosten moest betalen en volgens mij had je die niet met je chipknip!

14 likes

Ik heb wel ervaring met normale permanent, en als ik ervaringen over die digital perm ging lezen leken er wel dezelfde nadelen aan te zitten. Maar ik ben erg benieuwd, iemand van het forum had het laatst laten doen dus ik wil nog vragen hoe dat na een tijdje beviel.
Ik kan me voorstellen dat ik dat dan een keer laat doen om te proberen!

2 likes

Hahahaa ik wou als kind ook een paard. Toen mn moeder vroeg en waar moet hij dan slapen zei ik in de schuur. Daar past geen eens een paard in volgens mij hahah.

2 likes

Hmm maar paarden staan idd in een stal, kan best verward worden met een schuur. Normaal gesproken hebben mensen met veel paarden, heel veel/stallen/schuren. Dus ik snap je verwarring wel.

3 likes

Gras is altijd groener aan de overkant.

Mensen met stijl haar willen krullen
Mensen met krullend haar willen het stijl
En mensen met slag haar willen van het pluis af

6 likes

Hahaha ja als kind lijken die schuren en tuinhuisjes echt groter dan ze zijn ook denk. Wij hadden dus dit in de tuin.

Past prima :joy: Leuk ook die raampjes voor het paard.

3 likes