Ik heb maar één familielid en dat is mijn broertje. Die mag van mij alles opvreten. En ik haal nog extra als het nodig is. No care.
Als ik onverwachts naar een ziekenhuis moet, ga ik vanuit dat ik wel andere dingen aan mijn hoofd heb. Ik ben dan al blij dat iemand snel op mijn goudvis wilt passen. Daar offer ik wel wat chips voor op.
…maar blijf wel van mijn chocolade af.
Kan je niet betalen in tosti’s bij het dierenpension?
Diegene laat op stel en sprong alles voor jou uit zijn handen vallen en kan ook niet weg om eten te halen omdat hij op jouw kind/goudvis moet passen dus vind het heel logisch dat diegene dan mijn eten pakt, kan toch moeilijk verhongeren. Bovendien doe je mij een gunst dus neem ruim
Als diegene m’n koelkast zou leegeten zou ik daar wel wat van vinden, namelijk: een heel knappe prestatie.
Ik zou het helemaal prima vinden. Maar ik zou soieso van te voren al zeggen pak wat je wilt voel je thuis. Ik zou als ik thuis kom en zelf wss geen zin heb om te koken iets bestellen en aanbieden of diegene ook wilt.
Haha nou ik ben in dit geval de oppasser en dit is wat ik gegeten/gedronken heb. Verder geen spannend verhaal ofzo hoor er is ook zeker niet moeilijk om gedaan maar mensen kunnen gierig zijn dus vroeg me af of er door anderen anders over gedacht zou worden.
Snap ergens ook wel dat er wel een grens is tussen iets eten en bijna alles wat er ligt eten.
Ik vind het echt toppunt van tattaliaans om meteen in geld uit te rekenen waar we het eigenlijk over hebben
Haha en ‘een mooie deal’
Hoezo deal.
In deze relatie gelukkig niet. Heeft me wel doen beseffen dat ik in vorige relaties me alleen maar onveilig heb gevoeld juist
Onveilig fysiek of mentaal?
Heb jij nog dezelfde naam als op het egf?
- Ja
- Nee
- Wel iets wat er op lijkt ( zonder hoofdletter of een ander cijfer of iets)
0 stemmers
Als je je naam veranderd hebt, zou je het dan erg vinden als mensen alsnog te weten komen wie je was op egf?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zo nee wil je het dan delen?
Jaa de vorige die je hier had herinner ik me ook nog idd!
Ik woon nu driekwart jaar in mijn nieuwe woonplek en ik was van te voren echt benieuwd hoe vaak mensen hier naar toe zouden komen. Meeste mensen zijn tot nu toe in de tijd dat ik hier woon 1x of 2x langsgekomen (en m’n lieve mama als uitzondering al 3x!) maar sommige vrienden en familieleden zijn nog helemaal niet langs gekomen en dat vind ik wel jammer. Ik heb ze wel uitgenodigd, data voorgesteld etc en er is een (fijne) slaapplek hier indien gewenst. Twijfel een beetje om het nogmaals te vragen en/of ook te benoemen dat ik het leuk zou vinden/jammer vind dat ze nog niet gekomen zijn maar wil het ook niet pushen en ik ben natuurlijk degene die ‘ver’ weg is gaan wonen…
Ik zou het gewoon nog eens voorstellen en dan vooral met je woorden richten op dat je het leuk zou vinden. Misschien is het hun inmiddels wel een beetje ontschoten/hebben ze het druk of druk in hun hoofd of voelt het voor hun ook alsof ze “te laat” zijn voor een eerste bezoek. Horen dat iemand het jammer vind dat je iets nog niet gedaan hebt ervaar ik altijd erg negatief dus dat zou ik niet snel zeggen
Ik ben 'm vergeten
Ik had ergens tussen 2005-2007 een username maar toen kwam er iemand trollen die dezelfde naam had aangemaakt met een punt er tussen. Dus ik leek de hele tijd een asshole als diegene weer iets kuts had gezegd. Goeie tijden waren dat Daarna was ik Lula.