Natuurlijk! Is ook werkervaring
Wat een drama altijd inderdaad. Wilde dat ik jurkjes fijner vond zitten, maar voel me fijner in broeken.
Als een goede vriend(in) van jou verhuist naar een plek die 1,5 a 2 uur rijden is van jouw woonplek, hoe snel zou je dan op bezoek gaan? (De vriend(in) vindt het leuk dat je langs komt.)
- Binnen een maand
- Binnen drie maanden
- Binnen zes maanden
- Binnen een jaar
- Na langer dan een jaar
- Anders, namelijk
0 stemmers
Zodra het past! Ik woon op 1,5 uur van al mijn vrienden (die ook nog eens allemaal in verschillende steden wonen) en nu iedereen werkt en weer veel plannen heeft is het een kwestie van uitzoeken wanneer het in de agenda past. Binnen 3 maanden moet overigens wel lukken, maar soms lukt het binnen een week en soms is het echt een kwestie van een paar maanden vooruit plannen
Ik zou gewoon zo snel mogelijk gaan wanneer we allebei kunnen omdat ik me voor kan stellen dat diegene het leuk vindt om snel het nieuwe huis te laten zien. En dat is hoop ik wel binnen een maand want ik heb zelf nooit zo’n volle agenda dus het moet wel lukken om een paar uur naar een vriendin te gaan binnen een maand.
Binnen een maand lijkt me best makkelijk te doen? Als je gewoon een dag ervoor pland. Zolang is 1.5 uur niet toch. Maar dan zou ik wel in de middag er al zijn en 's avonds laat weggaan.
Dit is de Nora van Mango
Ik ben 1.67m en ik heb de pijpen op de foto omgeslagen want die zijn wel 10 cm te lang denk ik.
Ik neem dit terug, koop dit niet. Dekking en alles geweldig, maar hij oxideert knaloranje in de zon
Is dit een nieuw product? Want een aantal jaar geleden had een vriendin van mij ook zoiets gekocht van dat merk, zij werd er heeeel geel van, ze kreeg zelfs opmerkingen van vreemden erover.
Geen idee, hij is nu populair op tiktok
Ik vind hem persoonlijk te lang en te wijd. Het is of of en niet en en.
Want? Je verbreekt de vriendschap dan?
Ik heb ook zon broek love it. Ik draag hem wel meestal met een strak topje of een crop top ofzo.
Als je heel vroeg (3 uur ofzo) op moet staan, haal je dan door of ga je slapen
- Ik haal door
- Ik ga slapen
0 stemmers
Het lekkerste zomerfruit zijn (uit deze keuzes):
- Aardbeien
- Bramen
- Frambozen
- Kersen
- Perzikken
- Abrikozen
- Nectarines
- Pruimen
0 stemmers
Had jij vroeger (puberleeftijd) ook van die belachelijke ideeën die volgens jou dan heel reeël waren en dat je verontwaardigd was dat het niet kon/mocht?
Ik heb weleens voorgesteld aan m’n moeder om bij ons thuis een strandfeestje te geven voor mijn verjaardag en daarvoor allemaal zand in de woonkamer te dumpen bijvoorbeeld.
- Ja, mijn idee was:
- Nee had ik niet
0 stemmers
Ik heb heel lang gedacht dat ik best een paard in de tuin kon hebben. Of in ieder geval een shetlander. Dat mocht natuurlijk niet van m’n ouders en dat vond ik echt heel stom. Terwijl we gewoon in een rijtjeshuis woonde, maar ik vond het tuinhuisje echt een perfecte stal blijkbaar.
Oh en daarna was ik ook echt beledigd dat m’n vader het tuinhuisje niet wilde ombouwen tot mini huisje zodat ik er ik kon gaan wonen.
Ligt dus echt aan de omstandigheden. Ik heb een vriendin die op 1,5u weg is gaan wonen. Wij hebben allebei een kind dus voor wij een hele middag vrij hebben gepland om elkaar te zien, gaat even tijd overheen.
Doe de tiktok hack. Aantrekken en ermee douchen, even in huis rondlopen en dan aan de lucht laten drogen.
Wilde perziken! Die zijn echt beter dan normale.
En qua idee; nou toen ik echt kleuter was in Noorwegen: brokken ijs willen meenemen naar huis
Oh en van die puberdingen: toen ik 14 was: het heel normaal vinden en zó boos zijn dat het niet mocht; alcohol drinken. Nu denk ik echt wtf. Of op die leeftijd tijdens vakanties in het buitenland zonder overleg/toestemming in de avond/nacht de camping afgaan en door dorpen dwalen. En dan super verontwaardigd zijn dat ouders ons waren gaan zoeken.
Heb jij een chipknip gehad?
- Ja
- Nee
- Wat
0 stemmers