Ik woon tegenover het (enige) politiebureau in de gemeente dus hoor de hele dag wel sirenes, maar als ik op de bank zit dan kijk ik even op oozo.
Jaa ben echt een ramptoerist
Anoniem
Heb jij wel eens aan een vrouw gevraagd of ze zwanger is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Parkeren, soms zelfs voor parkeren bij je huis, ik moest laatst zelfs entree betalen bij een zwemplas, woon en bergruimte is veel duurder, zal niet in alle steden zo zijn maar boetes voor het te vroeg aan de straat zetten van je containerā¦
Maakt dat ik het gevoel heb voor Ć”lles te moeten betalenš
Eigenlijk alleen als ik brandweerautoās hoor omdat ik liever mān ramen dichtdoe mocht er ergens brand zijn in de buurt
Heel lullig maar t boeit me ook helemaal niet als een vrouw waar ik niet zoveel mee heb zwanger is.
Dus om t nou te vragen zodat ik de eerste ben die t weet ofzo neh.
Oh sorry, dan doe ik dit voortaan ook niet meer voordat ik heel het topic bij gelezen heb.
Moet voor mijn werk
Oh damn.
Edit: ik klikte nee aan - lies!
Baal er echt gruwelijk van dat de ambuās in mijn woon-werk-regio niet meer in het overzicht staan.
Alhoewel: ik was echt een beetje verslaafd aan P2000 checken. Dus niet zo slecht voor me.
Meer dat dit valt er niet te halen bij mij. Inhoud van mijn koelkast is 9/10 keer alcohol en saus.
Gezin van vijf met 2 katten. ā¬125,- per week.
Alleen als ze hier voor de deur blijven hangen of als ik denk nu breekt echt de pleuris uit.
Echt hoor, alsof 1,5u een wereldreis is⦠Je woont in een land waar je in drie uur doorheen bent, letterlijk alles is dichtbij.
Mijn opa en oma woonden vroeger op 1,5u bij mijn ouders vandaan, en daar gingen we echt 1-2x per maand naartoe. Mijn oma leeft overigens nog en woont nog steeds in diezelfde buurt, en mijn moeder gaat nog steeds minstens 1x per maand. Mijn andere opa en oma woonden trouwens nog verder en die zagen we ook 1x per maand wel.
Als ik niet thuis ben en weer eens denk dat mān huis in de brand staat als ik veel sirenes hoor. Voor de rest hoor ik thuis veel sirenes want dicht bij ziekenhuis, politie en brandweer en zie ook regelmatig de traumaheli, dus dan kijk ik alleen als ik ze echt heel veel en lang hoor.
Mijn ouders wonen ook ver en als mān vriend niet kan rijden en ik met het ov moet is het echt 3,5 uur als ik geluk heb en als ik een slechte aansluiting heb langer. (En 3 of 4x overstappen) Dus dat doe ik Max 1x per maand. Maar als ik (niet beste)vrienden heb die 1,5 uur van me af wonen zou ik dat minder snel doen. Denk dat daar ook het verschil in zit, als het directe familie of hele goede vriendschappen zijn zou ik er sneller toe geneigd zijn.
Maar zij hebben dus wel veel mensen achter gelaten hier die echt niet zomaar langs gaan komen, zelfs al hadden ze echt een goeie band. Met de auto is het 2,5 uur dos nog steeds lang)
Vooral met dorpen met slechte ov verbindingen kan het ook in Nederland te ver zijn
Kwestie van de zin anders formuleren. Flared jeans?:
- Leuk voor een ander
- Tof
- Neutraal
- Afschuwelijk lelijk
0 stemmers
Echt uit het oog uit het hart hoor. Ik krijg het echt niet voor elkaar om serieuze vriendschappen te onderhouden met mensen die op 1.5 uur afstand wonen. Wil best eens langskomen, maar het is niet elke maand feest en ik denk dat je met sporadisch bezoek toch uit elkaar groeit. De enigen die lijken te geloven dat dat kan zijn de mensen die in de middle of nowhere gaan wonen (en ik ben zelf ook meermaals de persoon die ver ging wonen geweest)