Stel je persoonlijke vraag #36

Gewoon mijn eigen merk uiteraard​:smile::wink:

3 likes

Haha ja hoor en ik heb ook echt gewoon een bedrijf waarvoor ik zelf zeep maak😁

4 likes

Misschien worden ze wel betaald door Rituals. Zou me niks verbazen haha.

Nou dit. Op werk mogen we een cadeautje uitzoeken voor onze verjaardag. 1 van de opties is een rituals pakket, maar een boekenbon mag niet. Geef me gewoon een boekenbon :smiling_face_with_tear:.
Collega’s zijn lyrisch over de Rituals. Nooit gesnapt.

3 likes

Ben jij ooit naar een Floriade geweest?

• Ja, ik vond het leuk
  • Ja, ik vond er niks aan
  • Nee
  • Huh wat?

0 stemmers

3 likes

Wat is het? Heb t gevoel dat ik iets mis

5 likes

Een verlieslijdende bloemenexpo

25 likes

Nee maar vroeger wel vaak naar het bloemencorso gekeken want dat trok langs mijn opa en oma

6 likes

Zo raar dat Teske er ineens spon voor had

2 likes

Ik zou het weglaten om de focus op de badkamer te leggen.
Maar inderdaad; Kitchen Lemon van Bath & Body Works for the win! :sunglasses:

2 likes

Haha huh echt? Wel haar kind voor ingezet toch ga ik vanuit

4 likes

afbeelding
Met zo’n vissie

29 likes

Als je op het Zweedse Platteland in the middle of nowhere wil wonen dan doe je dat niet alleen voor het huis maar ook voor een bepaalde vibe. Je eigen bessen plukken, verse wilde bloemen, haardvuurtje aan, een simpele leven. Wat ook helpt; het dak van dit specifieke huis is zo lek als een mandje, maar dat zie je pas vele foto’s verder :joy: https://www.hemnet.se/bostad/villa-3rum-bortan-arvika-kommun-bortan-sodra-lyckebo-1-18710467

4 likes

Maar dat kan ik toch ook gewoon zien als ik naar mijn bankrekening kijk in plaats van naar een potje? Als ik nog genoeg geld erop heb staan om de rest van de maand mijn boodschappen te kunnen betalen en daarnaast ook voor een festivalkaartje/de broek die ik graag wil (tot voor kort 9 van de 10x niet, tegenwoordig gelukkig iets meer ruimte), dan koop ik dat festvalkaartje/die broek, en zo niet, dan niet. Begrijp niet wat een apart potje voor broeken en festivalkaartjes (kleding en concerten/vrije tijd) daar dan bij zou helpen.

1 like

Dat je jezelf een denkbeeldige grens oplegt.

Ik ben heel makkelijk want krijg wekelijks loon van het uitzendbureau, de twintigste toeslagen en 24 stufi.

Van dat eerste doe ik alles wat ik leuk vind + boodschappen en het laatste mijn vaste lasten. Werkt prima voor nu maar geen lange termijn visie.

2 likes

Oh ja, dat zou bij mij echt niet werken. Als ik een broek zou zien die ik heel graag zou willen hebben, en geen geld meer in mijn broekenpotje had, maar wel in mijn festivalkaartjespotje, dan zou ik alsnog die broek vanuit mijn festivalkaartjespotje betalen… Ik weeg liever in mijn hoofd af of ik iets de moeite waard vind dan dat mijn potjes mij dat moeten vertellen. Maar fijn als het bij andere mensen wel werkt natuurlijk!

5 likes

Ik heb het geprobeerd maar liep tegen hetzelfde als jou aan :joy:

2 likes

Vreeeselijk. Ik heb t wel eens gedaan omdat ik toen minder te besteden had. Maar ik vind t veel chiller om gewoon te kopen en bestellen waar ik zin in heb. Dan zie ik later wel de schade ( die valt altijd reuze mee)

7 likes

Ik heb een paar “potjes” (gewoon op de rekening, maar goed), maar niet zo super gedetailleerd. Meer zoiets als: spaarrekening, zorgverzekering, nood, iets anders als ik op dat moment specifiek ergens voor wil sparen. Ik ben echt makkelijk in het overboeken van spaar naar betaal, maar ik weet dat ik niet aan mn zorgverzekeringspotje moet komen bijvoorbeeld. Ik betaal zorgverzekering jaarlijks, daar spaar ik dan het hele jaar voor

2 likes

Ik ben getrouwd met een accountant, hij doet aan speciale vakantie Excel spreadsheets :joy:

Maar meer voor ons eigen overzicht dan dat we echt harde en vaste potjes hebben. Meer gewoon een indicatie. Plus vet handig als we dan een volgende vakantie plannen, kan hij me precies vertellen waar we heen zijn geweest, voor hoeveel, welke hotelkamer precies etc. Als hij ooit een tattoo neemt is het denk ik een spreadsheet, mss met iets romantisch, zoals onze bruiloftsspreadsheet ofzo.

41 likes