- Check ik netjes in bij die mobiele incheckpaal
- Check ik alleen in als er iemand staat te controleren
- Check in niet in
- Ik weiger te reizen met NS-bussen
0 stemmers
Niet anoniem, invullen op eigen risico
0 stemmers
Niet anoniem, invullen op eigen risico
Langetermijn planning ook wel. Als ik niet met potjes zou werken en er is een duurdere uitgave nodig dan moet ik het ergens vandaan toveren. Door elke keer wat opzij te zetten gaat dat dan best goed. Maar ja als het niet nodig was dan zou ik een stuk minder potjes hebben hoor en meer dingen op een hoop gooien.
En wat @solee zegt de grens bepalen.
Je kan het ook van je bankrekening aflezen natuurlijk, maar dar zegt mij dan nog niet veel. Een excel bestand werkt dan makkelijker omdat je dan echt alles overneemt en bij langs gaat. Dat zal wel per persoon verschillen.
Oh ja, ik heb ook wel een spaarrekening waarmee ik eventuele onverwachte grotere uitgaven kan betalen. Maar daar maak ik als ik mijn salaris krijg een bedrag naar over en kijk ik verder niet naar. En als ik eens geld over houd aan het eind van de maand gaat het ook daarheen. Maar voor meer adhoc uitgaven als festivalkaartjes of kleding werk ik gewoon met mijn lopende rekening. Maar dat werkt voor mij, en voor jou (en anderen) werkt het met potjes beter. Allemaal prima uiteindelijk natuurlijk.
Edit: en ik heb inmiddels het privilege dat ik dit kan doen, doordat ik het geluk heb goedkoop te wonen en redelijk te verdienen. Dat maakt uiteraard ook een verschil
Dat laatste is echt zo waar! Super fijn dat je dat nu gewoon voor jezelf hebt ![]()
Ik ga gewoon all inclusive en kom niet van het resort af ![]()
Dit, alleen vind ik mijn schade vaak nog best shocking.
Ik heb dus nog nooit in zo’n bus gezeten omdat ze nooit op kwamen dagen bij mij. Ik strandde altijd op Gouda Goverwelle en dan riepen ze om dat er bussen kwamen, maar die kwamen dan nooit. En dan was het uiteindelijk maar lopen naar het gewone station van Gouda en de normale (eeuwig durende) bus naar Rotterdam nemen.
Nee maar ik had ooit toen ik een bijbaantje had in de thuiszorg een vrouw die daar was geweest en werkelijk iedere week had ze het daar over en dan ging ze de plattegrond laten zien. Dus volgens mij is het wel lit ![]()
Whaha nou ik heb het laatst overwogen toen ik niet meer wegkwam uit Ede Wageningen ![]()
Toen was het eerste deel van het traject gepland met de NS-bus, dat ging prima (jaja), en dan moest ik daarna overstappen op de trein. Maar toen om 23.00uur 's avonds waren alle treinen in het midden van het land opeens uitgevallen, te groot gebied om bussen in te zetten. Uiteindelijk nog de NS gebeld, of ze dan nog een taxi vergoeden oid, maar nee, want ik was niet gestrand, de trein van 02.30uur zou namelijk (waarschijnlijk!) wel rijden. ![]()
haha ik wilde net reageren op die poll over die keer dat ik gestrand was op station Ede Wageningen toen ik naar Arnhem moest en de verschrikkelijke bus die ik toen moest nemen D:
Hoe vaak mis jij de halte van je tram/bus/trein?
0 stemmers
Is mij echt vaak gebeurd, en nog veel vaker dat ik hem bijna mis. Raak altijd in gedachten verzonken ofzo en dan denk ik oh shit. Of ik besef dat ik de bus de verkeerde kant op heb gepakt.
Komt altijd door mijn aansluiting
Hoe kan je door je aansluiting je halte missen?
Bedoel gewoon dat je niet uitstapt bij waar je er uit moet.
Ik wou deze nog tippen:

Om ecologische GroenLinks-types mee aan te trekken
edit: deze ruikt ook heel lekker!
oh haha ik las je vraag helemaal verkeerd. Nee dat ik de halte aan mij voorbij laat gaan is mij 1 of 2 keer overkomen
Welk van deze dingen, zou jij een klein weekje willen doen, puur voor de ervaring? Om mee te maken hoe het is? Je zou er sws niet met ernstige schade uitkomen.
0 stemmers
Niks
Mijn partner zit graag te klikken in zijn excel lijst.
Da kan ook nog
Tip: als je gewoon niet naar je rekening kijkt, weet je ook niet hoe erg de schade is ![]()
![]()