Stel je persoonlijke vraag #36

Liever deze variant

53 likes

Niet alleen je kind. :drooling_face:

7 likes

Ik snap hier echt niks van. M’n werk is anderhalf uur weg, dus ik zou nogal een probleem hebben met deze houding :sweat_smile:. Maar ik hou ook contact met mensen die duizenden kilometers verderop wonen (soms wel tot hun verbazing) dus ik sta er denk ik gewoon volledig anders in.

14 likes

Zoooo ik heb hier ZIN in nu

3 likes

Ik heb ook een aantal internationale vrienden, contact is meestal gewoon digitaal door de afstand. Een vriendin/kennis die hemelsbreed nog geen 30km van me af woont, kondigde toen ik wat verder weg ging verhuizen aan dat ze geen zin had om vaak in mijn stad af te spreken omdat ze dan 40(!) minuten met de trein moest en dat toch wel prijzig was. Toen stelde ze voor dat we dan gewoon bij haar zouden afspreken want ik heb toch een auto :upside_down_face:

Benieuwd naar deze:

Is er aan jou weleens gevraagd of je zwanger bent?

• Ja (was ik niet)
  • Ja (was ik ook)
  • Nee

0 stemmers

Oh en

• Ja (was ik niet) door een vrouw gevraagd
  • Ja (was ik niet) door een man gevraagd

0 stemmers

2 likes

Meerdere keren en ook door familie. Ik kom het meest in buikomvang aan.
Pijnlijkste was toen een vrouw het op een nare manier vroeg toen ik het was geweest en het heb afgebroken. :disappointed_relieved:

1 like

In her defence het was de huisarts en sloeg niet op mijnfiguur maar op vermoeidheid

5 likes

Ik heb nee gestemd maar eigenlijk is het antwoord ja, voor een medische ingreep is het wel eens gevraagd. Maar dat is niet wat je bedoelde denk ik

1 like

Nouja eigenlijk wel vaak. Ik ben gewoon volgens mij al vanaf dat ik geboren ben heel snel misselijk van eten. Dus die link kan dan worden gelegd. Ik zeg er zelfs inmiddels achteraan: ik ben niet zwanger! dat gaat niet om buikomvang. Ik ben helemaal moe ervan. En mensen moeten hun tyfesbek eens houden. Who cares? Als je zwanger bent neem ik aan dat je hetzelf wel verteld wanneer je daar aantoe bent.

6 likes

Ja door een leraar op de middelbare school toen ik een keer tegen een muur stond geleund met mijn buik naar voren. Liep hij langs, draaide zich om en vroeg: ben je zwanger of zo? Je buik steekt zo uit. Ik was 14 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Mijn schoonmoeder vraagt het regelmatig omdat ze niet gelooft dat we geen kinderen willen. Dus toen we aankondigden te gaan trouwen vroeg ze heel enthousiast of ik zwanger was (alleen daarom ga je trouwen natuurlijk) en toen ik nee zei moest ze huilen :grimacing:

2 likes

Ja dit. Ik ben ook op 2-3 uur afstand van mijn meeste vrienden/familie gaan wonen. We appen/bellen/spreken in het midden af/gaan om en om bij elkaar langs/blijven weekendjes bij elkaar overnachten. Vind het wel wat zeggen over de vriendschap als de andere partij deze moeite niet zou willen doen. @jasmijntheetje Zou idd gewoon zeggen dat je het leuk zou vinden als ze eens langs zouden komen. Maar als het bv na 3x vragen nog steeds moeilijk moeilijk is van hun kant zou ik (hoe jammer ook) wel gaan denken: oke laat maar.

5 likes

Alleen de doktersassistente die het elke keer vraagt als ik weer eens te laat ben voor de prikpil :sweat_smile: en vervolgens gelooft ze niet dat ik zeker weet dat het niet zo is omdat ik niet seksueel actief ben :joy:

1 like

Ik had ooit buikgriep en was op weg ergens naartoe. Toen stond ik langs de kant van de weg in de bosjes te kotsen en kwam er een mevrouw langs met haar hond.
Zij: “gaat het?”
Ik: “neuh :nauseated_face:
Zij: “ben je zwanger?”

:clown_face:

10 likes

Ja meerdere keren, omdat ik besloot geen drank te drinken of misselijk was.

3 likes

Logische vervolgvraag van haar :thumbsup:

1 like

Ja lol vond ik ook. Zo fucking random :face_with_monocle:

2 likes

Oh never forget toen mijn collega terug was van verlof en de eerste dag de opmerking kreeg ‘zo! dat duurt ook niet lang meer zo te zien!’
Ze moest er gewoon van huilen, was echt zo sneu voor haar :cry:

Was ook echt een onwijze hork die dat zei

14 likes

Vorige week aan mijn begeleider nadat iemand zonder blikken of blozen riep dat ze dikker was geworden. Toen liet ze een paar hints vallen en moest ik gewoon even duidelijkheid hebben.
Ja, ze is zwanger.