Stel je persoonlijke vraag #36

Welke psychische aandoening heb je ooit zelf meegemaakt of maak je nu mee? Anoniem. Ik zet overspannenheid en een burn-out er ook bij hoewel dit volgens mij officieel geen psychische aandoeningen zijn.

• Geen enkele
  • Depressie
  • Dysthymie (langdurige milde depressie)
  • Overspannenheid
  • Burn-out
  • Angststoornis
  • Bipolaire stoornis
  • Paniekstoornis
  • Sociale fobie
  • Middelenstoornis (misbruik/afhankelijkheid)

0 stemmers

2 likes

Waar is eetstoornis?

• Eetstoornis

0 stemmers

Edit: wat is “stoornis” een raar woord eigenlijk

Ik had een lijstje ergens vandaan met de top zoveel, die heb ik gebruikt.

1 like

Oh daar had ik niet helemaal over nagedacht eigenlijk.

Ik zou 2019 echt heel graag nog een keer over willen doen. Maar dan dus echt omdat dat zo’n bizar leuk jaar was en ik het nog een keer zou willen beleven. Maar daarna wil ik dan wel weer terug naar nu denk ik en niet verder leven vanaf daar.

3 likes

Ik doe op dezelfde manier boodschappen alleen nu huil ik bij het afrekenen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Lust jij watermeloen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben benieuwd hoeveel mensen geen watermeloen lusten.

1 like

Ik lust het wel maar daar is dan ook alles mee gezegd. Een van de ergste ‘ziet er heel lekker uit maar smaakt nergens naar’ fruitboosdoeners vind ik. Saaaaai

19 likes

Het smaakt naar niks dus ik lust het wel maar wild word ik er niet van

4 likes

Hoezo vinden jullie watermeloen nergens naar smaken :open_mouth:
Net eentje gesneden, ijskoud uit de koelkast en zit het nu te eten. Daar zit echt wel smaak aan

13 likes

Nee ik zou wel met kennis van nu terug in de tijd willen gaan en mensen die mij ooit gepest hebben roasten met hun onzekerheden. Gewoon voor de leuk.

2 likes

Nederlandse watermeloenen zijn een grote teleurstelling. Ik eet ze alleen in t buitenland.

9 likes

Meloen met ham :heart_eyes:

De meeste Nederlandse smaken idd ook letterlijk alleen naar water. Maar in Maleisië zijn ze zooo lekker. Neem ook echt vaak watermeloensap.

Maar heeel soms krijg ik rond juli/ augustus echt een goede op de markt. Maar dat is echt een soort Russian (watermeloen) roulette.

5 likes

We hebben elke ochtend een playlist als wekker via de Google home en die zit aan mijn spotify gekoppeld dus het is 100% het eerste liedje daarvan. Probeer het wel soms the wisselen maar de playlist kan helaas niet standaard op shuffle dus nu is het waarschijnlijk YOUR NEW MORNING ALARM - YouTube

Vorig jaar was het Step Right Up van Jamai want dat was ons tijdens Corona thuis studeer start van de dag nummer :joy:

5 likes

Dat is een galia meloen.

8 likes

Hahah oja dit was echt dom van mij

2 likes

Ik heb ze ook op in Griekenland en in Vietnam waar ze inderdaad wel iets beter smaken, maar ik vind het nog steeds mwoah in vergelijking met ander, beter fruit.
Honingmeloen of galiameloen bijvoorbeeld :yum:

image

2 likes

Ja ik vind dit juist weer vrij matig haha. Best okĂ© op z’n tijd, maar heb zelden een lekkere.

Mijn favo fruit blijft echter mangosteen, maar dat kan je hier niet (lekker) krijgen.

8 likes

Nah, die titel gaat al naar dragonfruit haha

5 likes

Ja dat is ongeveer hetzelfde, maar dat vond ik in Vietnam dus wel echt heel lekker smaken! Echt heel anders als het veel zon heeft gehad blijkbaar.