Ik begreep laatst op de radio dat je alleen nooit voor je twaalfde je transitie kunt hebben afgerond, dus dan sluit je sowieso alle transgenders uit.
Ke hebt ook bushaltes met meerdere lijnen. Ze rijden hier gewoon door als je je hand niet opsteekt.
Ja, ik heb er geen verstand van maar hoe kan een kind van 12 nou al zn transitie hebben afgerond. Dat begint toch vaak juist na je 12e met puberteitsremmers en hormonen slikken.
Ik denk dat er in dat geval idd gewoon gekeken moet worden naar kracht enzo. Netzoals er bijv bij bepaalde vechtsporten gewichtklasses zijn.
Als zij dan gewoon nog haar sport kan beoefenen maar dan bij de mannen moet sporten dan lijkt me dat verder oke.
Nee hoor, niet dom. Ik vond het altijd gek als mensen dit deden. Volgens mij stopt de htm namelijk overal waar ze mensen zien. Ik doe het nooit en sta altijd op plekken met meer bussen.
Ja echt zo eens. Ik zat toevallig deze week ook nog ergens anders deze discussie te voeren omdat een man het inbracht. En toen heb ik ook al vrij snel gezegd: âja sorry maar er is zĂłveel discriminatie tegen transmensen, en ipv dat we ons daar druk over maken zitten we alleen maar te discussiĂ«ren over of ze wel of niet mee mogen doen met topsport of welke wcâs ze heen moeten??â
Ze willen een âopenâ categorie creĂ«ren voor transgenders, want mee laten doen als man terwijl het vrouwen zijn is ook niet okĂ©.
Hebben jullie al een vermoeden wat jullie meest beluisterde liedje van dit jaar is?
- Ja
- Misschien
- Nee
- Ik ben speciaal en luister geen muziek
0 stemmers
Waarschijnlijk âhandjes draaienâ van K3. Bedankt, kind.
Ben jij sinds de inflatie anders boodschappen gaan doen?
- Nee
- Ik koop de goedkopere variant van producten (Ipv A merk huismerk oid)
- Ik koop bepaalde producten minder vaak of niet meer
- Ik ben op andere plekken boodschappen gaan doen
- Ik let extra op de aanbiedingen
- Nog een andere manier
0 stemmers
Ik maak nu vaker eten in de oven zodat ik geen gas hoef te gebruiken. Doe dus in die zin anders boodschappen
Welke stofzuiger?
- Steelstofzuiger
- Robotstofzuiger
- Gewone stofzuiger
- Hond
0 stemmers
Vind je het leuk om naar Ikea te gaan?
- Ja sowieso
- Soms
- Nee ga alleen als het moet
- Weet niet/nooit geweest
0 stemmers
Ga meerdere keren per jaar, in mijn eentje of met een bepaalde vriendin die het net zo leuk vindt als ik. Lekker rondslenteren en ideeën opdoen, köttbullar eten, plantjes kopen. Mijn huis is geen ikea-showroom overigens, heb een goede mix aan ikea, vintage, design en gekregen
Sinds die in Groningen veranderd is in een gigantisch overprikkelend doolhof, vind ik het echt vreselijk.
Een paar weken geleden was ik op een festival waar hij dit live zong
Zou je, als het mogelijk is en je de kans zou krijgen, de tijd terug willen draaien?
- Ja, naar een specifiek moment/situatie/tijd/jaar
- Ja, maar in het algemeen (geen specifiek moment)
- Nee, geen behoefte aan
- Anders
0 stemmers
Absoluut en dan zou ik het 3 jaar eerder hebben uitgemaakt met mân ex
Nee, ik zou te bang zijn voor het Butterlfy effect.
Maar om vanuit daar verder te leven of om terug te gaan en dan ff een week daar iets goed te zetten?