Ik kan al echt misselijk worden van de geur
Die hebben we hier dus niet hĆØ, moet het doen met supermarktmeloen helaas.
Ik ga even googelen en hopen dat er ergens enigszins in de buurt toch iets zit haha.
Elke keer weer in een tropisch land denk ik āo misschien smaakt deze dragonfruit dan WEL naar ietsā maar nee, echt nog nooit een gehad die naar iets smaakt.
ik zat recensies te lezen van mijn werk (4**** hotel) en iedereen complimenteert het hotel, de keuken en de uitstekende bediening etc. en dan denk ik dus oh huh ja ik werk daar en ze hebben het over mij alsof ik de recensies van een ander hotel aan het lezen ben ofzo?
dus de poll: heb jij wel eens dat je objectief naar je werk/baan kijkt en denkt haha oja dat doe ik eigenlijk! of oja dit heb ik gedaan/dit is mijn project/etc
- ja, dit heb ik ook
- nee, dit heb ik niet
0 stemmers
alsof ik soms vergeet dat het over mijn werk gaat en ik deel uitmaak van zoān fijn team. en als ik lees over de goede service dat ik denk ja dit is nou eenmaal mijn baan, maar blijkbaar vinden mensen dat heel belangrijk en geweldig? als ik denk aan personeel ik een 4 sterren hotel denk ik ook niet aan mezelf ofzo omdat het voor mij zo vanzelfsprekend is ofzo.
Herkenbaar ja, ik werk in het ziekenhuis en dan sta ik soms ook echt te kijken naar een behandelplan of onderzoeksuitslagen van: ohja dit heb ik gedaan, dit is mijn werk, ik heb net over iemands gezondheid iets bepaald, wat bijzonder eigenlijk!
Minder positief heb ik het ook wel eens. Dat ik een patiĆ«nt heb waar echt iets mee is en dat ik dan denk: euhh ja dit is wel echt erg, waar blijft de persoon die nu even een verstandige beslissing moet nemen? Ohja kut, dat ben ikā¦
Yes, ik heb voor mijn werk diverse brieven meegeschreven dan wel akkoord op gegeven. Bij ƩƩn van de projecten bleek ik als klant onder het project te vallen. Ik stond wel een beetje gek naar mijn eigen brief te kijken. Ik was ergens een beetje vergeten dat de brieven ook echt verstuurd worden.
Ik heb ooit iets onderzocht/geschreven voor werk en daar is toen een persbericht van gemaakt en dat onderwerp kwam toen op het NOS Journaal. Dat voelde ook heel raar, dat āuit onderzoek van ⦠blijktā en dat dat gewoon mijn werk was
Wat leuk dat je werkplek zoveel positieve reacties krijgt! Dat kan je echt zoān trots gevoel geven .
Toen ik nog in de horeca werkte, was ik best veel bezig met reviews. Ook omdat sommige reviews heel specifiek waren (bv. āGastvrouw met de donkere haren op datum Xā) dus dan wist ik wel heel zeker dat het echt over mij ging. Op die manier ook wel eens wat minder gunstige dingen teruggelezen over mezelf .
Ja ik heb dat over mn eigen werk, maar ook over werk van anderen wel. Laatst sprak ik met een natuurkundige en hij werkt met die CERN deeltjesversneller en ja dat klinkt voor mij dan wel als harde wetenschap weet je wel, minutieus onderzocht, supernauwkeurige mensen, als zij zeggen āhet is Xā dan is het ook echt X, in tegenstelling tot de sociale wetenschappen waar ze werken met mensen die onderzoeken kunnen manipuleren of kunnen liegen in de vragenlijsten die ze invullen.
Hoe dan ook, hij vertelde dat ze bij een onderzoek van hem telkens andere meetwaarden kregen en dat was natuurkundig gezien echt onmogelijk, echt een grove afwijking van de gevestigde wetenschap zou dat zijn. Dus hij op zoek naar verklaringen en zoeken naar correlaties, lag het misschien aan dat het soms 's ochtends en soms 's avonds gemeten was? Lag het aan de tijd van de maand? De stand van de zon? Het weer? De temperatuur? Nou ja, uit pure wanhoop dacht hij: wat een tyfuszooi, laat ik gewoon iets randoms invullen zoals de lengte van de persoon die de meetwaarde genomen heeft. Nou drie keer raden, correleerde superhoog!! Wat bleek nou, die meetwaarde moest je opnemen door met een laserstraal op een stipje op een oud televisiescherm te schijnen. Maar hij is zelf best wel lang, waardoor dat stipje recht vooruit is voor hem, maar voor zijn kleinere werknemers is dat niet zo, die kijken zo een beetje schuin van onderen naar dat stipje, en omdat het zoān oud televisiescherm is, zit daar een beetje vertekening in als je daar recht op schijn of een beetje schuin. Toen dacht ik wel echt van ok, die onderzoeken worden ook gewoon gedaan door mensen die domme foutjes kunnen maken
Hang jij wel eens de toerist uit in eigen woonplaats?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja wat heb je dan gedaan?
Vooral als ik studievrienden meeneem naar de woonplaats van mijn ouders, maar nu ik zelf in een nieuwe stad woon vind ik het ook wel leuk om de toeristische hoogtepunten ook even te bewonderen
Nee maar ik dacht laatst dat ik best wel eens op de pannekoekenboot mee zou willen. Gewoon lekker varen en pannekoeken eten
Ik toon de stad aan vluchtelingen en ik wandel sinds corona sowieso graag rond in de stad, waardoor ik toch telkens weer nieuwe dingen ontdek!
Euromast op, scheuren met de watertaxi, die rooftop walk die er nu tijdelijk is, leuke foto maken op de Erasmusbrug, in dat tijdelijke reuzenrad paar jaar terug. Zat eigenlijk.
Mijn ontwerpen ineens bij iemand anders thuis zien blijft heel gek.
Elk jaar een keer de West-Friese markt bekijken tussen de honderden toeristen.
De rest van die 10 weken mijd ik het centrum dan als de pest. (Op donderdagen dan)
Verscholen dorp
In mijn woonplaats is weinig toeristisch te doen. Maar ben vorig jaar wel met vriendinnen op een rondvaartboot door Giethoorn gestapt voor mān verjaardag het was hilarisch tussen de Duitsers, Amerikanen en 60+ ers.
Heb jij een of meerdere forumcrushes?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Hoeveel kostte jouw vloer per m2?
- 0-10
- 10-15
- 15-25
- 25-35
- 35-45
- 45-55
- Meer dan 55 euro