Hot tip (of ja minder hot want geen chili) is ook doenjang! Soort van koreaanse miso
Zou jij mee willen doen aan zo’n wipeout?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik had het niet verwacht maar ik heb toen zo onwijs hard gelachen bij vrienden die dat deden, echt tranen over mn wangen. Ik ga nog steeds helemaal stuk. Zelf niet meegedaan, werd afgeraden omdat ik last heb/had van migraine en misselijkheid dus dan zou het kunnen triggeren. Maar ik zou het als ik lang geen last heb zeker willen.
Het lijkt me net als de botsauto’s wel leuk, tot je de rest van de dag nog hoofdpijn hebt en de dag erna spierpijn overal (als er niet iets ergers gebeurt zoals een hersenschudding of het scheuren van je spieren ofzo)
Natto is wel een van de goorste dingen die ik ooit gegeten heb.
Het is echt zooo’n grappig gezicht om te zien hoe ze kunnen vallen. En dat is gelukkig allemaal heel onschuldig hoor als iemand in het water, ik piste nog net niet in mn broek. Denk ook dat het nog grappiger wordt als je mensen die je persoonlijk goed kent dat ziet doen. Moest gewoon naar adem happen. Maar jij wil het dus uberbaupt niet? Snap ik wel hoor, ik vond het er ergens ook weer doodeng uitzien.
Als iemand in dezelfde ruimte als ik dat eet ga ik al over mijn nek. En ik eet graag doerian dus ik kan best wel wat hebben
Het lijkt me op zich dus wel leuk, maar wij hadden een keer met sportdag van werk ook zoiets als die rode bollen en dat hebben ze halverwege de dag stilgelegd omdat er iemand per ambulance was afgevoerd nadat iemand ervan af was gevallen oid
(Wel jaren geleden en meer herinner ik me niet dus ga ervan uit dat het wel goedgekomen is met die persoon maar geen idee)
Ah ja dat is wel heel kut. Die wipeout waar ik het over heb is volgens mij ergens in flevoland en ze moeten wel natuurlijk aan strenge eisen voldoen. Oneh oops het ligt niet in flevoland maargoed.
Wordt de zomer van 2022 jouw zomer?
- Zeer zeker, bring it on
- Zou kunnen
- Nee
0 stemmers
Hoe meer vrienden, hoe meer vreugd?
- Ja sowieso, je kunt nooit genoeg vrienden hebben
- Mwah, niet al teveel
- Hoe minder, hoe beter
0 stemmers
Haha ik snap wel waarom je het niet lekker vind
Ik scrolde snel langs en ik dacht hey ik ken die meid ergens van…
Meer van deze Seinfeld polls Pls
- Afknapper
- Voordeel van de twijfel
- Boeit mij nul
0 stemmers
- Ja
- Alleen als kind
- Nee, ook nooit geweest
0 stemmers
Ik heb niet perse gefermenteerde tofu gehad, maar wel stinky tofu! Echt super lekker, maar je boertjes stinken daarna nog zo erg!
Ik ruik de mensen die dit soort troep eten gewoon in mijn gedachten nu
Stinky tofu wil ik ook graag proberen! Waar heb je dit gegeten/gekocht? Volgend jaar april ga ik naar Japan, ik hoop daar alle soorten tofu te eten
In taiwan! Daar is het erg populair! Ik heb het in japan nooit gezien eigenlijk, maar hopelijk kom je her erg tegen.
Ik heb natto trouwens in japans gegeten en kan me echt niks meer van de opvallende smaak herinneren? Alleen de textuur, maar ik houd ook wel van sterke smaken, haha.
Sowieso de 1000 soorten tofu die ze in Azië hebben
Buffetten
- Nee bedankt
- Ja leuk
0 stemmers
Er hoeft maar één iemand de verkeerde kant op te niesen en dan is al het voer aangetast met diegenes spuug
Dessertbuffet waarbij ik allessss eet