We worden maar op 2 dagen rond dezelfde tijd wakker.
Meestal
Ik heb geen partner en nu voel ik me door deze poll buitengesloten ![]()
Mijn man wil dat niet want hij is heel bewust van zân ochtendadem haha.
Ik begin 9/10 niet eens met âgoedemorgenâ maar zeg âmoet je er niet uit?â. Dan gaat de wekker en blijft hij nog liggen. Grootste ergernis in de ochtend.
![]()
Heb jij weleens iemand op date gevraagd, zonder dat er bijvoorbeeld van tevoren gezoend was? Via een app telt niet.
- Ja, vaker
- Weleens
- Nee nog nooit
0 stemmers
Je weet wat je nu te wachten staat. Niet een partner vinden, maar gvd zelf een poll aanmaken.
Heb mijn huidige man (dit klinkt echt alsof ik hierna nog 3x ga trouwen) een keer âs avonds laat opgebeld om te vertellen dat ik hem leuk vond. Vond het echt heel spannend en uit mijn comfortzone, maar waren echt mijn 16jarige puberhormonen die dit mogelijk gemaakt hebben. Plus moest wel bellen want een smsâje was te weinig tekens.
Ik heb mijn vriend op date gevraagd, zonder dat er gezoend was. Het was de eerste keer dat ik iemand mee uit vroeg(niet dat het mijn eerste date ooit was, maar normaal nam ik het initiatief niet, en vroegen de mannen mij mee uit) en we gaan vandaag tekenen voor ons nieuwe huis, dus het heeft wel goed uitgepakt haha.
Hoe zoen je ĂŒberhaupt met iemand voordat je een date hebt gehad? Bij mij komt zoenen meestal voort uit een date. Ik heb echt even een error, haha. Of is dat dan iemand met wie je tijdens het uitgaan hebt gezoend ofzo? Help my brain out, ikke niet snap.
Hahahahaha ik heb met 100 mensen gezoend en misschien met 10 mensen een date gehad (van wie ik dan de helft weer niet gezoend heb).
Inderdaad zoenen met uitgaan, dan evt nummers uitwisselen en dan daten. Maar bij mij stopt het vaak na het zoenen ![]()
Ohhh zo
Ik vergeet soms dat dat ook is hoe mensen elkaar ontmoeten/waar dates uit voortkomen hahaha (heb zelf nog nooit met iemand gezoend tijdens het uitgaan, vandaar).
Hoeveel vriendinnen heb jij waarmee je los afspreekt? Dus niet alleen in een groep, maar die je zelf ook echt spreekt en ziet.
- 0
- 1
- 2/3
- 4/5
- 6/7
- 8/9
- 10/11/12
- 13/14/15
- Meer dan 15
0 stemmers
En vind je dit voldoende?
- Nee, had graag meer gewild
- Ja helemaal prima
- Het zijn er zelfs teveel
- Weet ik niet zo goed
0 stemmers
De laatste nieuwe vriendin die je hebt gemaakt, hoelang geleden is dat?
- Afgelopen jaar
- 2-3 jaar terug
- 3-5 jaar terug
- 5-8 jaar terug
- 8-15 jaar terug
- Langer dan 15 jaar geleden
0 stemmers
Ken jij iemand persoonlijk ik bedoel dan wel echt in je vrienden/familiekring die voor het Korps Mariniers werkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik schrik helemaal van iets maar dat is nu natuurlijk met die kutoorlog ook logisch. En ik vraag me af hoeveel mensen eigenlijk echt iemand kennen die daarvoor werken. Mn hart gaat echt nu 150+
Moet het perse een vriendin zijn of tellen mannelijke vrienden ook mee in deze poll?
Zou je denk je samen kunnen zijn met ee partner die een korps marinier is?
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik zie al mijn vrienden/vriendinnen eigenlijk alleen los. Heel erg fijn en leuk, maar soms ook jammer want bijvoorbeeld met een groep naar een feestje, festival of vakantie lijkt me heel leuk maar dat heb ik niet
Zo maar echt. Heb het idee dat dit compleet aan mij voorbij is gegaan vroeger, ken alleen op een onbewoond eiland
Haha het is niet voor niets al jaren zo populair, kinderen vinden het geweldig! Als volwassene is het niet om aan te horen. Maar ja welke kindermuziek welâŠ