Voel me nog meer eenzaam dan ik al deed door deze poll
Ja mag ook, heb ze zelf alleen niet, dus schreef vriendinnen.
Begrijp ik ook niet.
Fenna met alle kinderliedjes, gegarandeerd stuck in your head voor de komende 3 dagen
Ha ha ha je vadurr ja je vadurr die is gek, je bent zelf al niet zo lekkurrr maarrr je vadurrr is nog gekkurrrduurrr dan gek
Die zin is het ergste, maar ik kan het ook niet zonder Gooische R uitspreken, helaas
Heb je ooit overwogen om aan een dating show mee te doen?
- Ja
- Nee
- Ik heb aan zo show meegedaan
0 stemmers
Ik kan het gebash op twitter en feesboek niet aan ![]()
Trouwens ik klets zoveel onzin als ik nerveus ben, of als ik heel vrolijk ben ook. Dan raaatel ik maar door. Heb laatst een paar dagen van stage opgenomen (voor de klas) mygod ik haat mijn stem en geklets.
Ik zou de hele tijd zo hard cringen. Dat kan ik mezelf niet aan doen. Plus het date leven in rl is al kut laat staan op tv.
Ik heb me opgegeven voor het eerste seizoen van love island NL
Niet dat ik had gedacht uitgekozen te worden en ik wil ook helemaal niet op tv maar sinds de start in de UK is het 1 van mn favoriete programmas dus toen het naar Nederland kwam “moest” ik wel van mezelf
Ik weet alleen niet of dat onder “overwegen” valt omdat ik echt geen idee heb wat ik gedaan zou hebben als ik wel werd uitgekozen ![]()
![]()
Ik heb op het laatste moment besloten toch niet mee te doen met first dates
Ik heb zowel meegedaan als eentje als me ingeschreven voor andere hahaha (zou het nog steeds doen overigens)
Naar aanleiding van de reacties op facebook onder dit artikel: DPG Media Privacy Gate
Kinderen die spelen met een buks:
- Vind ik normaal
- Vind ik abnormaal
- Heb ik geen mening over
- Gebeurde vroeger in mijn omgeving ook of gebeurt nog steeds
- Gebeurde vroeger in mijn omgeving niet
0 stemmers
Vooral om te zien waar ze me mee opzadelen
Oh en de redactie van dat cupido ofzo heeft me ook een tijdje geprobeerd over te halen. Euhhh no thanks!
Het gebeurde niet door kinderen, maar ik ben wel als kind beschoten door een boer met een luchtbuks die dacht dat ik zijn mais kwam stelen
Die mais gebruikten kinderen uit de buurt weer om op elkaar te schieten met zo’n maisschieter
Omg spelfout. Het is ZO’N en niet ZO
Ja er werd laatst ook een beetje gejankt naar iemand die na i.p.v. NAAR had getypt.
Wat is er met jou aan de hand? Gejankt?
Wat schrijf jij?
- Continu
- Continue
0 stemmers
Ligt aan de context he slimpie.
allebei wanneer ze van toepassing zijn (het enige juiste antwoord staat er niet bij dus)
Alles oké?