Stel je persoonlijke vraag #36

Mijn :sparkles:skincare routine :sparkles: heeft weinig te maken met het feit dat ik ook make-up draag. Het is meer voor de verzorging en voeding van mijn huid.

6 likes

Ja oke, maar gebruik je evenveel skincare producten als je make up hebt gedragen dan als je dat niet hebt gedaan? Bij mij zit daar wel wat verschil in. Dan gebruik ik 's avonds wel meer producten. Maar dat is meer puur om het eraf te krijgen dus dat tikt dan al snel aan.

2 likes

Stel, je gaat trouwen en je partner heeft diens vrijgezellenfeest. Zou je van tevoren van de organisator willen weten wat ze de hele dag gaan doen en op de dag zelf op de hoogte gehouden willen worden van de dag?

• Ja, ik zou graag willen weten waar ze heen gaan, wat ze precies gaan doen en op de dag zelf appjes/foto’s krijgen
  • Een beetje, grofweg het plan weten en wat foto’s op de dag zelf is prima
  • Nee, ik hoor wel hoe de dag was als m’n partner thuis is
  • Anders/weet ik niet

0 stemmers

Als je partner met diens vrijgezellenfeest een nachtje weg gaat en voor jou was “alleen” een dagprogramma georganiseerd, zou je dit vervelend vinden?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Anders/weet ik niet

0 stemmers

(Niet mijn situaties, maar ik vind het gedoe achter vrijgezellenfeesten wel interessant haha.)

1 like

Ik zie wel foto’s verschijnen op sociale media. Moet niet zelf gestuurd worden. Maar ik wil gewoon weten wat ze doen en waar ze zijn.

6 likes

Ik zou het vooral heel leuk vinden om te weten wat ze gaan doen en wat foto’s te krijgen. Het hoeft absoluut niet maar is wel leuk om van te voren ook een beetje in het complot te zitten!

2 likes

Ik heb heel lang weinig aan skincare gedaan maar sinds ik het wel doe is m’n huid zoveel verbeterd. Had best wel vaak puistjes, vlekken en littekens en dat is nu echt veel beter. Voel me ook wat zekerder over m’n huid nu dus dat is mooi meegenomen. Geloof best dat sommige mensen prima met weinig of geen producten kunnen maar iedere huid is anders dus van alles bestempelen als onzin vind ik ook stom.

2 likes

Voor mij maakt wel/geen make up dragen iig geen verschil. Ik gebruik altijd dezelfde cleansers (want ook zonder make up wil ik graag dat mijn gezicht goed schoon wordt) en verzorging (want dat kan mijn huid altijd wel gebruiken).

3 likes

Snap ik helemaal! Ik bedoelde alleen dat het niet hoeven afhalen van make-up dan weer 1 product scheelt op mijn lijstje dat al letterlijk niets voorstelt.

Het liefst zou ik ook goed voor mijn huid (en haar) zorgen maar mijn hoofd en dag zit al zo vol met werken/zorgen/huishouden/sociaal etc op dit moment dat ik momenteel geen ruimte zie om me hierin te verdiepen en het actief te doen. Nb daarbij is wel dat het natuurlijk wel kan als ik het écht zou willen (eerder opstaan, etc.) maar daar ben ik dan weer net te lui/gemakzuchtig voor…

1 like

Ligt er ook wel aan wat mijn dag programma is. Moet mn partner de hele dag voor lul lopen en savonds zuipen dan ben ik niet jaloers. Maar gaat hij een nachtje met zn vrienden naar een leuke plek leuke dingen doen en ik alleen piemels kleien tja…

5 likes

Eentje meer, namelijk om m’n make-up eraf te halen. Dan in totaal nog steeds 6 producten ipv 5 in de avond.

2 likes

Het hoeft ook niet. Als het voor jou zo werkt lekker niet doen dan! :purple_heart:

3 likes

Een vriendin van mij had haar vrijgezellenfeestje op dezelfde dag als haar man en ze hielden elkaar constant op de hoogte via whatsapp. Wat vooral mega kut was, was dat ze elkaar dus ook constant probeerden te overtreffen. Hij een stripper? Moest zij ineens ook. Zij kreeg rare opdrachten? Wilde hij ook.

1 like

Gatver nog een reden om niet zo’n vreselijk feest te hebben

En als mijn man een stripper zou krijgen en dan niet per direct weg zou lopen zou ik dat hele huwelijk afblazen

7 likes

Waarom?

6 likes

Omdat ik het vreemdgaan vind als je een lapdance en tieten in je gezicht krijgt van iemand die niet mij is.

8 likes

Maar dr zijn ook strippers die dat niet doen.

2 likes

Zelfs al is er geen directe aanraking. Ze staan daar toch in hun sexy lingerie vrijwel naakt seksueel te dansen met als doel om je te vermaken/opgewonden te krijgen? Vind ik niet oke.

Leuk is anders, maar alles afblazen?

2 likes

Ja joh hij kent mijn (onze eigenlijk, want hij is het ermee eens en het zou andersom ook niet ok zijn) grenzen en als hij die dan zou overschrijden belooft dat niks goeds voor t verdere huwelijk.

20 likes

Ik denk er precies zo over. Vind dit ook vrij elementair in een relatie (grenzen rond intimiteit en seksualiteit) en dus een heel valide grens om te stellen.

In mijn relatie is dit trouwens ook een gedeelde grens. Natuurlijk helemaal prima om te doen als je er beiden geen problemen mee hebt.

8 likes