Stel je persoonlijke vraag #36

Heb je wel eens collageen poeder gebruikt?

• Nee
  • Ja
  • Ja en ik gebruik het nog

0 stemmers

Daar kom ik dus ook ineens advertenties en shit van tegen. Maar ik hoorde dat het heel goor was en veel te duur voor wat het beloofd ofzo.

Ja paar jaar geleden in amerika gekocht omdat ik er online iets over las. Was met smaakje maar idd niet lekker haha. Een tijdje lqter dacht ik hmm laat ik het anders door mn smoothies pleuren maar toen was t al niet goed meer.

Ik zag het bij een vriendin staan zo’n pot ik dacht eerst wat moet zij nou met van die proteine poeder of hoe het ook heet. Wat die sporters vaak gebruiken, maar het was dus dat collageen. En het stinkt! Maar zon poeder gaat heel lang mee toch? Net als zo’n potje aromat :crazy_face:

@Shaaar als je geen make-up draagt is water denk ik wel prima hoor. Maar ik doe het uit automatisme. Alleen zo’n reinigingslotion van garnier.

1 like

Ja gekocht want ik had me laten influencen maar volgens mij doet die troep niets. Echt jammer, had graag 10 jaar jonger willen worden door dat potje, maarja. :tipping_hand_woman:

1 like

Ik vind dit soort polls ook confronterend, ik gebruik alleen zonnebrand ‘s ochtends als ik ‘echt’ de zon inga op mijn gezicht en savonds wat nachtcrème als ik er aan denk en that’s it.

Maar gebruik meestal geen make-up, dat scheelt…

3 likes

Ik kijk daarom ook nooit of echt 1 keer per jaar in dat beautytopic. Want ik voel me dan echt een slons die niet met toners (?) Enzo bezig is. Ik weet er ook zo weinig van.

3 likes

Man, jij voelt je een slons omdat je geen toners gebruikt en ook tyfusnormalo omdat je geen drugs gebruikt(e)?

10 likes

Lol ik zeg helemaal nergens dat ik me een slons voel om het niet gebruiken van specifiek een toner. Wel als ik lees over hun uitgebreide gezichtsreiniging/verzorgingsroutine ja. Soms wil ik me erin verdiepen maar ik geef het dan weer op.

Kijk jij vaak in het beautytopic? Of volgens mij heet het het beautyblogtopic. Kan het zo niet vinden

• Regelmatig
  • Nooit
  • Af en toe

0 stemmers

3 likes

Het zijn twee verschillende topics

13 likes

ik las daar laatst de vraag of je spf op je handen gebruikte en sindsdien zit ik met ongemakkelijke schaamte op de fiets naar mn krokant wordende handen te kijken

15 likes

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het goed is voor je huid om zoveel verschillende producten op te smeren en bij de helft denk ik jaja marketing

12 likes

Voor de mensen die veel last hebben (gehad) van acne zijn al die schoonheidsroutines echt een uitkomst.

Er zijn zo veel producten die werken en wetenschappelijk bewezen zijn. Hetzelfde geldt voor je haar. Als je onderzoek doet kun je een goed regime maken die je huid en haar verbeteren. Ik vond zelf die investering wel waard.

20 likes

Mijn :sparkles:skincare routine :sparkles: heeft weinig te maken met het feit dat ik ook make-up draag. Het is meer voor de verzorging en voeding van mijn huid.

6 likes

Ja oke, maar gebruik je evenveel skincare producten als je make up hebt gedragen dan als je dat niet hebt gedaan? Bij mij zit daar wel wat verschil in. Dan gebruik ik 's avonds wel meer producten. Maar dat is meer puur om het eraf te krijgen dus dat tikt dan al snel aan.

2 likes

Stel, je gaat trouwen en je partner heeft diens vrijgezellenfeest. Zou je van tevoren van de organisator willen weten wat ze de hele dag gaan doen en op de dag zelf op de hoogte gehouden willen worden van de dag?

• Ja, ik zou graag willen weten waar ze heen gaan, wat ze precies gaan doen en op de dag zelf appjes/foto’s krijgen
  • Een beetje, grofweg het plan weten en wat foto’s op de dag zelf is prima
  • Nee, ik hoor wel hoe de dag was als m’n partner thuis is
  • Anders/weet ik niet

0 stemmers

Als je partner met diens vrijgezellenfeest een nachtje weg gaat en voor jou was “alleen” een dagprogramma georganiseerd, zou je dit vervelend vinden?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Anders/weet ik niet

0 stemmers

(Niet mijn situaties, maar ik vind het gedoe achter vrijgezellenfeesten wel interessant haha.)

1 like

Ik zie wel foto’s verschijnen op sociale media. Moet niet zelf gestuurd worden. Maar ik wil gewoon weten wat ze doen en waar ze zijn.

6 likes

Ik zou het vooral heel leuk vinden om te weten wat ze gaan doen en wat foto’s te krijgen. Het hoeft absoluut niet maar is wel leuk om van te voren ook een beetje in het complot te zitten!

2 likes

Ik heb heel lang weinig aan skincare gedaan maar sinds ik het wel doe is m’n huid zoveel verbeterd. Had best wel vaak puistjes, vlekken en littekens en dat is nu echt veel beter. Voel me ook wat zekerder over m’n huid nu dus dat is mooi meegenomen. Geloof best dat sommige mensen prima met weinig of geen producten kunnen maar iedere huid is anders dus van alles bestempelen als onzin vind ik ook stom.

2 likes

Voor mij maakt wel/geen make up dragen iig geen verschil. Ik gebruik altijd dezelfde cleansers (want ook zonder make up wil ik graag dat mijn gezicht goed schoon wordt) en verzorging (want dat kan mijn huid altijd wel gebruiken).

3 likes

Snap ik helemaal! Ik bedoelde alleen dat het niet hoeven afhalen van make-up dan weer 1 product scheelt op mijn lijstje dat al letterlijk niets voorstelt.

Het liefst zou ik ook goed voor mijn huid (en haar) zorgen maar mijn hoofd en dag zit al zo vol met werken/zorgen/huishouden/sociaal etc op dit moment dat ik momenteel geen ruimte zie om me hierin te verdiepen en het actief te doen. Nb daarbij is wel dat het natuurlijk wel kan als ik het écht zou willen (eerder opstaan, etc.) maar daar ben ik dan weer net te lui/gemakzuchtig voor…

1 like