Stel je persoonlijke vraag #36

Mijn ervaring in België is dat het zelfs van wijk tot wijk kan verschillen, van heel erg lekker tot inderdaad goor / bijna ondrinkbaar.

2 likes

Idd, dat bij mij thuis is priiima te doen. Heb idd ook al kraanwater gehad in een andere stad dat niet te drinken was

1 like

Toevallig niet

Maar van wat ik heb geproefd kreeg ik wel echt medelijden met jullie

Ik heb echt nog nooit van die flessen gehoord, vraag me echt af op welk internet ik zit dan als jullie er allemaal mee doodgegooid worden

11 likes

Ik zie er heel vaak reclames van bij YouTube-videos. Heel irritant.

Wacht maar :rofl:

3 likes

Ooit beschuldigd van spijbelen omdat ik door mijn gekozen vakkenpakket en hoe het rooster in elkaar zat 2 vakken tegellijk had 2x per week. Met de docenten afgesproken dat ik de ene les bij het ene vak zou zijn en het andere bij de ander. Bleven ze me toch afwezig melden als ik bij het andere vak zat. De jaarcoordinator geloofde me niet en zei dat ik tot maandag had om op te biechten. Sindsdien elke keer bij het vak wat ik niet volgde die les eerst naar die docent helemaal toe gerend om te zeggen dat ik bij het andere vak was en ik niet afwezig was. Nog steeds pissig over :joy:

6 likes

Maar de aanwezigheid bij het andere vak zou dan ook genoteerd moeten zijn toch? Hoezo kon die coördinator dat niet zien? Sowieso dat hij niet ook ff het rooster checkt en ziet dag je twee lessen tegelijk hebt.

8 likes

Dat was onder andere mijn argument, maar dat geloofde hij niet want docenten doen soms ook gewoon iedereen aanwezig melden volgens hem¿ Het was echt zo raar, alsof hij gewoon iemand wou pakken.

3 likes

Ik heb hem toevallig gister met m’n vriend gegeten en ik ben niet heel erg fan. We eten beide flexitarisch dus we zijn niet de categorie weet toch niet meer hoe vlees makt inmiddels. De textuur hadden ze heel goed gedaan, maar was eerder draadjesvlees dan biefstuk. In het midden wel meer biefstuk en omdat de reden dat ik dat vond een beetje goor is zet ik die in een spoiler: Ik heb soms met vlees dat ik kokhals neigingen krijg van de textuur als het net iets te rauwig(?) is ofzo en dat had ik nu ik in het midden.
Maar wat erg jammer is is dat het alleen nog met Bali saus verkocht wordt en die vonden zowel m’n vriend als ik echt heel zout. Niet perse vies maar echt te zout. Maar als dit nep vlees in de winkel komt zou ik het 10000% kopen en er een lekkere stoof van maken want daar lijkt het me echt perfect voor.

O en dat het niet goed helemaal plantaardig kan door de margarine die ze gebruiken voor de saus vind ik echt onzin. Smaakte echt niet anders dan mijn plantaardige boter alternatieven in de kast.

2 likes

En je docenten dan? Die hebben een tong? Ugh ik zou hier zo akressief van worden. :star_struck:
Vervelend voor je. :frowning:

5 likes

Wat waardeloos, hoezo vraagt ie het dan niet na bij die docenten. Echt zo’n hekel aan al die gefrustreerde, incompetente mensen overal.

1 like

Die kwamen letterlijk ook met het: we weten niet zeker of je bij de ander bent als je niet hier bent en we kunnen ons niet meer herinneren of je hier 2 weken terug ook echt was ook al staat het in m’n administratie van wel. Waren ook nog docenten die ik echt mocht, voelde me zo genaaid. Was ook altijd zo’n braverik dus niemand snapte ook waar dit vandaan kwam :joy:

3 likes

Huh echt? Komt dat doordat het voedsel voor dieren js veranderd oid? Vroeger hoefde dat echt niet. :older_woman:t2:

1 like

Maar ranja kan je zelf ook zo sterk of slap maken als je wil toch. Maargoed ik heb zekf geen moeite om voldoende water te drinken dus voor mij overbodig. Alleen elke dag weer die reclame, heb het gevoel dat het nog erger is als hello fresh toen.

Ik heb dus bij 1 kat netjes elke dag uitgebreid zijn tanden gepoetst en toen moesten al zijn tandjes er alsnog uit. Denk dat mijn techniek niet zo goed is? Twijfel nu of ik het weer op ga pakken bij de andere katten

Uit hoeveel producten/stappen bestaat jouw skincare routine op een gemiddelde dag?

In de ochtend

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Nog meer

0 stemmers

In de avond

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Meer

0 stemmers

Vervolgvraag

Als je in de ochtend 1 product gebruikt, is dat dan een spf of iets anders?

• Spf
  • Iets anders
  • Gecombineerd (bv dagcreme of cc cream met spf)

0 stemmers

1 like

Facewash en dagcrème of facewash en nachtcrème :woman_shrugging:

1 like

Maar voor de mensen met 0 in de avond, reinig je je gezicht dan niet 's avonds? Of alleen met water?

1 like