Die kwamen letterlijk ook met het: we weten niet zeker of je bij de ander bent als je niet hier bent en we kunnen ons niet meer herinneren of je hier 2 weken terug ook echt was ook al staat het in m’n administratie van wel. Waren ook nog docenten die ik echt mocht, voelde me zo genaaid. Was ook altijd zo’n braverik dus niemand snapte ook waar dit vandaan kwam ![]()
Huh echt? Komt dat doordat het voedsel voor dieren js veranderd oid? Vroeger hoefde dat echt niet. ![]()
Maar ranja kan je zelf ook zo sterk of slap maken als je wil toch. Maargoed ik heb zekf geen moeite om voldoende water te drinken dus voor mij overbodig. Alleen elke dag weer die reclame, heb het gevoel dat het nog erger is als hello fresh toen.
Ik heb dus bij 1 kat netjes elke dag uitgebreid zijn tanden gepoetst en toen moesten al zijn tandjes er alsnog uit. Denk dat mijn techniek niet zo goed is? Twijfel nu of ik het weer op ga pakken bij de andere katten
Uit hoeveel producten/stappen bestaat jouw skincare routine op een gemiddelde dag?
In de ochtend
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Nog meer
0 stemmers
In de avond
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Meer
0 stemmers
Vervolgvraag
Als je in de ochtend 1 product gebruikt, is dat dan een spf of iets anders?
- Spf
- Iets anders
- Gecombineerd (bv dagcreme of cc cream met spf)
0 stemmers
Facewash en dagcrème of facewash en nachtcrème ![]()
Maar voor de mensen met 0 in de avond, reinig je je gezicht dan niet 's avonds? Of alleen met water?
Heb je wel eens collageen poeder gebruikt?
- Nee
- Ja
- Ja en ik gebruik het nog
0 stemmers
Daar kom ik dus ook ineens advertenties en shit van tegen. Maar ik hoorde dat het heel goor was en veel te duur voor wat het beloofd ofzo.
Ja paar jaar geleden in amerika gekocht omdat ik er online iets over las. Was met smaakje maar idd niet lekker haha. Een tijdje lqter dacht ik hmm laat ik het anders door mn smoothies pleuren maar toen was t al niet goed meer.
Ik zag het bij een vriendin staan zo’n pot ik dacht eerst wat moet zij nou met van die proteine poeder of hoe het ook heet. Wat die sporters vaak gebruiken, maar het was dus dat collageen. En het stinkt! Maar zon poeder gaat heel lang mee toch? Net als zo’n potje aromat ![]()
@Shaaar als je geen make-up draagt is water denk ik wel prima hoor. Maar ik doe het uit automatisme. Alleen zo’n reinigingslotion van garnier.
Ja gekocht want ik had me laten influencen maar volgens mij doet die troep niets. Echt jammer, had graag 10 jaar jonger willen worden door dat potje, maarja. ![]()
Ik vind dit soort polls ook confronterend, ik gebruik alleen zonnebrand ‘s ochtends als ik ‘echt’ de zon inga op mijn gezicht en savonds wat nachtcrème als ik er aan denk en that’s it.
Maar gebruik meestal geen make-up, dat scheelt…
Ik kijk daarom ook nooit of echt 1 keer per jaar in dat beautytopic. Want ik voel me dan echt een slons die niet met toners (?) Enzo bezig is. Ik weet er ook zo weinig van.
Man, jij voelt je een slons omdat je geen toners gebruikt en ook tyfusnormalo omdat je geen drugs gebruikt(e)?
Lol ik zeg helemaal nergens dat ik me een slons voel om het niet gebruiken van specifiek een toner. Wel als ik lees over hun uitgebreide gezichtsreiniging/verzorgingsroutine ja. Soms wil ik me erin verdiepen maar ik geef het dan weer op.
Kijk jij vaak in het beautytopic? Of volgens mij heet het het beautyblogtopic. Kan het zo niet vinden
- Regelmatig
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
Het zijn twee verschillende topics
ik las daar laatst de vraag of je spf op je handen gebruikte en sindsdien zit ik met ongemakkelijke schaamte op de fiets naar mn krokant wordende handen te kijken
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het goed is voor je huid om zoveel verschillende producten op te smeren en bij de helft denk ik jaja marketing
Voor de mensen die veel last hebben (gehad) van acne zijn al die schoonheidsroutines echt een uitkomst.
Er zijn zo veel producten die werken en wetenschappelijk bewezen zijn. Hetzelfde geldt voor je haar. Als je onderzoek doet kun je een goed regime maken die je huid en haar verbeteren. Ik vond zelf die investering wel waard.