Stel je persoonlijke vraag #36

Volgens mij train ik ook vrijwel al mijn spieren bij yoga :sweat_smile:

Eens dat je met zwemmen misschien eerder bereikt wat je voor ogen hebt. Maar yoga is echt heel erg fijn om te doen, heb je zowel lichamelijk als mentaal veel profijt van. Merk het ook echt meteen als ik een weekje oversla

3 likes

Yoga want dat kan ook thuis

2 likes

Mocht je er tijd voor hebben zou ik allebei doen. Ik doe bodypump/fitness om sterk te worden en bodybalance om te strekken en wat flexibeler te worden en ik vind dat een hele fijne combi. Je bereikt met allebei hele andere dingen die heel goed voor je zijn, dus allebei is ideaal.

2 likes

Een uur zwemmen is serieus veel, dat wordt al snel 20 minuten en dat is al best lang om te zwemmen achter elkaar. Dus als je 1 ding wilt kiezen zeg ik yoga omdat je dan nog in ieder geval een uur beweegt, maar dat is puur de aanname dat je niet een uur lang gaat zwemmen. Want dan is zwemmen effectiever denk ik voor jouw doelen.

Yoga. Hoe heerlijk ik zwemmen ook vind het is echt teveel gedoe. Je bent helemaal nat, dan douchen, natte haren opnde fiets (of daar met een föhn drogen), je krijgt van chloor een droge huid dus dan moet je weer met bodylotion aan de slag. Badkleding is meer gedoe met wassen. Nee het moet wel leuk blijven.

Yoga heeft veel verschillende soorten. Hatha is behoorlijk pittig en yin yoga is veel rustiger maar dan ontspan en span je weer meer je bindweefsel dacht ik. Yoga kan ook thuis en wat @Huismus zegt bij yoga gebruik je net als bij zwemmen al je spieren.

5 likes

Wat lees je liever

• Het leed dat … heet topics
  • Het geluk dat … heet topics
  • ik lees/ken deze topics niet

0 stemmers

2 likes

Misery loves company

8 likes

Zwemmen is echt kut voor je haar

7 likes

Dit!!!
Mn man gaat vaak zwemmen voor zn werk en dan zegt hij joh dat moet je ook eens doet vet leuk
Nee dat hij nou met zn 3 in 1 bodywash een veeg over zn hoofd geeft en zn haar in 3sec afgedroogd is, ik heb echt geen zin om me smorgens in een klam zwembad me in een legging te wringen op te maken en mn chloorhaar uit te kammen

9 likes

Is dat seksueel? Ik bedoel op vrijgezellenfeesten. Ben er nooit bij met een stripper, maar in mn hoofd komt het grappig en niet-geil over op me (op basis van films wellicht?). Niet dat die kerels daar met een boner zitten en dat mens alle hoeken van de kamer willen laten zien of zo. Benieuwd wat een groepje gasten er nou van vindt. Maar goed, dat je het niet fijn vindt is begrijpelijk.

7 likes

het leed dat daten heet is echt m’n favo topic (en er komt ook niet enkel leed in gelukkig hahah)

1 like

Het geluk dat single zijn heet vind ik wel leuk om te lezen maar relatiegeluk is echt zo saai :yawning_face:

5 likes

lijkt me echt zo verschrikkelijk, een weekend weg met een clubje bij elkaar geraapte vrouwen die toevallig de bruid allemaal kennen

15 likes

Sowieso hekel aan mensen min of meer verplichten om heel veel geld uit te geven. Zo’n weekendje weg kost toch al snel een paar honderd euro en dan zit je ook nog eens met vreemden te kijken.

10 likes

Ik zou sowieso geen vrijgezellenfeest willen haha

6 likes

Dit:

• Fijn dat dat tegenwoordig zo is
  • Irritant dat dat tegenwoordig zo is

0 stemmers

Jij:

• Klik gewoon blind op accepteer alles, lekker snel
  • Ga naar advanced settings om alsnog niks te accepteren

0 stemmers

2 likes

Ja, dat snap ik ook helemaal hoor!

Ik heb een Duitse vriendin en die ging voor elke vrijgezellenfeest van haar vriendinnengroep(6 mensen ofzo) dus een paar dagen weg. Wij zouden 4 dagen naar malta, maar toen kwam corona. Dat was dus wel steeds alleen met de vriendengroep, dus iederen die elkaar toch al leuk vind! Dat vond ik zo een leuk idee, maar ik heb ook veel losse vrienden en dan wordt dat toch al heel anders.

En ik denk sowieso dat haar vrienden wel vrij vermogend zijn, want ze zouden trouwens in las vegas en er zouden maar liefst 30 mensen over komen. :flushed:

1 like

ja met een vriendenclub wel leuk, maar dure grap idd!

2 likes

Ik werd laatst uitgelachen door een vriendin met kinderen toen ik dat noemde als optie, omdat ze zelf aangaf wat duurzamere keuzes te willen maken. Mijn ouders deden dit vroeger ook (zagen er wel anders uit) en die kijken echt vol ontzetting naar de afvalberg die mijn oudere siblings met hun wegwerpluiers en -doekjes produceren. Vraag me ook af of mensen snappen dat het met inlegvellen werkt of direct denken wasbare luier ‘iel’.

3 likes

Oh ik dacht inderdaad dat laatste dus stemde Nee. In dat geval zou ik het wel overwegen ja.

4 likes