Stel je persoonlijke vraag #36

Nou ja je bent niet mijn moeder dus wat jij van mijn gedrag vindt is voor mij totaal irrelevant

Ik heb trouwens ook niet gezegd dat “moekes altijd aangebrand reageren”, ik had alleen een poll gemaakt en ben daarna verder gegaan met m’n leven en zie nu pas de hele discussie eronder nadat ik je tag las.

1 like

Ja! Ze is zo lief, maar ook heel snel emotioneel/weer een temperament. Wat enorm kan botsen en dan moet mn vader er weer tussen komen. Maar ze is echt een heel lief, zorgzaam, en een mooie vrouw ook. Ik kan haar altijd bellen alleen dat wat harde wat mn vader heeft “mis” ik soms bij haar. Teveel emotie. Met mn moeder ga ik dus liever een paar uurtjes maximaal weg en met mn vader een hele dag echt als een uitje.

ANONIEM:

Met wie heb je een betere band, je vader of je moeder?

• N.v.t.
  • Mn vader
  • Mn moeder
  • Allebei niet
  • Allebei evengoed

0 stemmers

Ik vind jou altijd een heerlijke toevoeging aan dit topic hoor

(Dit is geen sarcasme)

13 likes

Luiers zijn VERBOTEN. Maakt niet uit wat de context is.

7 likes

Maar ik ben dus oprecht sarcastisch he haha. Ik vind echtniet dat ik gepest wordt laat dat duidelijk zijn :joy: het probleem is je zit hier met honderden leden en je kan elkaar niet allemaal evengoed aanvoelen. Ik vind het vaak grappig. Bijv. @Zemraluani en @Soy.peor ook. Maar ja hoe het overkomt aan iemands schermpje die je niet kent. Ja ik vind dat niet zo boeiend. En dankjewel @Zemraluani wat aardig van jou om te zeggen!!

6 likes

Ook als we je plagen over je polls?:pleading_face:

1 like

Ik doe met m’n moeder veel meer een op een dingen omdat we meer overlappende interesses hebben en ik spreek haar bijna dagelijks aan de telefoon dus in eerste instantie wou ik m’n moeder zeggen, maar ik heb ook echt wel een goede band met m’n vader. Hij werkte vanuit huis dus toen ik klein was was hij er eigenlijk altijd, qua muziek kunnen we elkaar echt vinden en we hebben vergelijkbare mentale issues waar we het goed over kunnen hebben samen. Ik heb allebei even goed gestemd, maar beiden wel echt op een andere manier.

5 likes

Dat is saai :frowning_face: en dat is WEL pesten en NIET plagen.

3 likes

Ik doe het maar anoniem omdst het misschien ook een gevoelig onderwerp is:

Ga je wel eens alleen een dagje weg alleen met je vader of moeder alleen?

• Nee nooit
  • Alleen met mn moeder
  • Alleen met mn vader
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik vind dat altijd met mn vader zo leuk omdat hij zo rustig en georganiseerd is en hij mij al mn hele leven kent uiteraard. Dus ook mn lichte(?) adhd/chaos. En het is altijd zooo leuk, en ik raak dus nooit wat kwijt :rofl: echt handig.

Met beiden wel eens een dagje alleen :wink:

39 likes

Deze optie heb ik idd vergeten en het gaat me aan het hart.

23 likes

Het is ook redelijk vaak al aangegeven @Eilish

Mijn vader heb ik sinds hij zijn vrouw leerde kennen eigenlijk niet meer voor mezelf gehad, maar sowieso was het contact erg verwaterd omdat hij 0 moeite deed.

Sinds ongeveer een jaar is dit wat beter maar als ik hem wil zien is zijn vrouw er helaas altijd bij. Erg jammer, het is een overheersend en onaangenaam mens.

M’n vader is een huismus, maar anders wel met beide

2 likes

Ik heb met beiden een evengoede band maar ik ben wel altijd m’n moeder, en als zij niet opneemt pas m’n vader :sweat_smile:

2 likes

Met mn moeder heel vaak random dingen zoals naar een winkel of wandelen. Met mijn vader meer grotere uitjes zoals concerten!

Sorry hoor, maar wat een gemierenneuk om niks. Het is maar een poll.

11 likes

Thanks! Ik sla deze post op :blush:

1 like

Kun jij goed miereneuken?:

• Ja ontzettend
  • Nee, ik houd daar niet van
  • Alleen bij bepaalde onderwerpen
  • Ik heb nog nooit van mierenneuken gehoord en ik kreeg daar een heel vreemd beeld bij

0 stemmers

2 likes

Ben je deze discussie zat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ga je deze zomer op vakantie?

• Ja/ik ben al geweest
  • Nee, wel later dit jaar
  • Nee, verder ook niet dit jaar

0 stemmers

Doe je elke dag iets speciaals met je haar? Krullen bijvoorbeeld als je stijl haar hebt, of het elke dag in model föhnen in plaats van gewoon kammen en de deur uit

• Ja
  • Een (paar keer) per week
  • Soms
  • Vrijwel nooit

0 stemmers

Welk spelletje vond/vind je leuker?

• Snake op een Nokia 3310
  • Tetris

0 stemmers

2 likes