Stel je persoonlijke vraag #36

De manier waarop het “gezegd” wordt is natuurlijk ook wel van een niveau. Eerst een poll aanmaken en later roepen dat “niemand ooit zo beledigd is als een moeder”. (@Zemraluani @Soy.peor)

Er wordt gedaan alsof er tot in detail foto’s zijn gedeeld van ontlasting maar het gesprek gaat over luiers? Had net zo goed over wasbaar maandverband of een ander duurzaam onderwerp kunnen gaan.

Je zou ook gewoon rechtuit kunnen schrijven wat je vindt in plaats van op een achterbakse manier te reageren. En dan maakt het me niet uit of dat over kinderluiers, kattenluiers of hondenluiers gaat. Lijkt me niet meer dan een normale omgangsvorm…

18 likes

Maar als iedereen die bepaalde onderwerpen niet interessant vindt gewoon een ander onderwerp inbrengt gaat het toch snel genoeg weer over wat anders, nu gaat het altijd juist lang over wat wel en niet gewenst postgedrag is over precies dat onderwerp wat je stom vond :smile:

10 likes

Nu ben ik wel benieuwd trouwens:
Ongesteldheidsondergoed?

• Gebruik ik, fijn
  • Gebruik ik niet meer, niet fijn
  • Wil ik gaan gebruiken
  • Wil ik niet gaan gebruiken

0 stemmers

En wasbaar maandverband?

• Gebruik ik, fijn
  • Gebruik ik niet meer, niet fijn
  • Wil ik gaan gebruiken
  • Wil ik niet gaan gebruiken

0 stemmers

2 likes

Hallo we hebben een menstruatietopic hoor :crazy_face:

21 likes

Haha wordt dit topic the dark side genoemd? Hahaha wtf

1 like

Oh omdat je zegt die het HIER de darkside noemen. Dus ik dacht dat je met hier dus dit topic bedoelde.
Nou ik ben iig allang blij dat dat subforum bestaat. Want anders denk ik dat dit forum het überhaupt niet had overleefd.

2 likes

ANONIEM

Zou je het wat uitmaken als het zwanger/kindertopic verdween?

• Zou me geen hol kunnen schelen
  • Ja dat zou ik jammer vinden

0 stemmers

Het is op den duur asof je een natte onderbroek aan heeft die ook nog eens zwaar voelt. Beetje als een volle luier denk ik. Ik vind het echt niks.

Het verschil is dat ouderschap een confronterend onderwerp voor mensen kan zijn en dan kan zo’n poll opeens hard aankomen. Zeker als er vanuit wordt gegaan dat je de keuze hebt om kinderen te krijgen, terwijl dat niet voor iedereen vanzelfsprekend is. Daarom heeft dit onderwerp een heel uitgebreid subforum

8 likes

Huh? Je zegt toch hier! Dus ik dacht bedoelt ze nou dit topic? Dat moet wel toch? Aangezien je het hier post.En nee blijkbaar bedoel je dat dus niet. Jeetje, dat is om duidelijkheid vragen, niet provoceren :joy:

2 likes

Ze bedoelt je poll denk ik :stuck_out_tongue:

2 likes

Niet van mezelf verwacht dit maar sinds m’n eierstokken rammelen lees ik zo’n beetje al die topics mee. Heel leerzaam :nerd_face:.

4 likes

Voor mij is kinderen krijgen geen optie, maar ik geniet wel van jullie verhalen, dus ik ben een fervent meelezer!

1 like

Haha oja, nouja zeg ik zeg zelfs dat ik er blij mee ben dat het er is. HET IS OOK NOOIT GOED :cry: (ja dit is sarcastisch).
Anders hadden we elke dag van die discussies gehad. En ik ben wel benieuwd hoeveel ongeveer daar graag meeposten kijken. Speciaal nog anoniem gedaan ja. Puh.

Volgens mij is dat subforum er ook gekomen omdat er vooral veel werd geklaagd dat er teveel over kinderen werd gepost.

1 like

Kan toch gewoon dat ik nieuwsgierig ben aan de hand van hoeveel stemmers in de poll die het wel boeien en niet boeien? Want dat is waar ik benieuwd naar ben! En ik denk dat zo’n 30 procent van de leden op het forum daar graag posten/meelezen, en het dus jammer zouden vinden als het er niet was. Maar ik kan er ook compleet naastzitten.

1 like

Kijk mij boeit het bijvoorbeeld niet. Maar mocht ik een sterke kinderwens krijgen/een kindje krijgen dan denk ik dat ik heel blij met dat subforum ben. Het ding is wel dat moeders die dus net moeder zijn geworden vaak heeeeel graag en veel daarover praten. Dan lijkt me dat gedeelte van het forum alleen maar een uitkomst.

6 likes

Dat begrijp ik maar al te goed helaas.

Maar dat betekent toch niet dat je op het forum vervelend moet gaan zitten doen naar andere moeders als er een keer een onderwerp buiten het bestaande topic besproken wordt? Er is niet gezegd “ik vind het vervelend als dit hier besproken wordt, kun je dit verplaatsen naar een ander topic?”. Het is bijna gewoon pestgedrag wat hier vertoond werd.

6 likes

Sorry dat ik je gevoelens heb gekwetst

2 likes

Als je wordt aangesproken op je gedrag zou je ook op een normale manier kunnen reageren.

6 likes

Ik word hier altijd gepest en ik ben zoveel meer waard.

Nee ok nu doe ik zelf ook flauw maar ik zou niet alles te serieus nemen.

8 likes