Stel je persoonlijke vraag #36

Looove Chicago fire :heart::heart::heart: ben nu helaas klaar (seizoen 9 staat nog nergens op) dus nu maar weer verder met PD :joy:

3 likes

Haha ik heb net de 5 seizoenen van med gekeken die op netflix/prime staan, ben aan het overwegen of ik door moet gaan naar pd of fire

1 like

Nee. Ik geloof in non violent protesteren en zodra demonstranten daar mee stoppen zijn ze mijn respect kwijt. Bij sommigen was dat respect er al niet (ZP moet blijven bijvoorbeeld), bij de boeren was het er wel maar na de intimidaties en blokkeren van plekken die niets met de politiek te maken hebben, is dat beetje sympathie wel weer verdwenen.

2 likes

Nee ik vind protesten waar je mensen die er verder niks aan kunnen doen mee lastig valt irri.
Ookal zou het een klimaat protest zijn of iets feministisch of anti racistisch. Wegen dicht zetten terwijl er mensen naar belangrijke dingen moeten of dat er zelfs geen ambulances meer langs kunnen vind ik not done.

23 likes

Ik zou het dan niet goedkeuren, maar er waarschijnlijk wel meer sympathie voor kunnen opbrengen ja.

9 likes

Alle 3 goede keuzes wat mij betreft :joy: ik houd ervan dat dezelfde mensen dan af en toe terug komen. Soort familiegevoel!

3 likes

Ja doennnn. Fire vind ik persoonlijk leuker dan PD. Mijn top 3 is fire - med - PD.

3 likes

Ewl no.
Delfts Blauw hoort ver in een kastje te verstoffen om na je dood je verre familielid mee op te zadelen

1 like

Delfts blauw shaming :broken_heart:

7 likes

Sorry dit is hoe Delftenaren met Delfts Blauw omgaan :joy:

2 likes

Mijn man (ook Delftenaar) niet. Gelukkig maar, anders had ie een zware tijd in ons huishouden. :sweat_smile: :blue_heart:

3 likes

Stel je voor dat het recht op een abortus in Nederland zou worden afgeschaft. Zou je dan het land stil leggen, meedoen met wegblokkades of op andere extreme manier protesteren?

• Ja
  • Nee
  • Nee want ik wil niet extreem demonstreren

0 stemmers

Soms vraag ik me af waarom alle vrouwen in Amerika nu niet staken of het capitool bestormen.

3 likes

Ik wil niet extreem protesteren voor mn eigen veiligheid. Zou ik heel de 2e kamer in de fik willen steken dan. Ja natuurlijk maarja…

5 likes

Omdat dan toevallig de politie wel z’n werk doet

6 likes

Heb je weleens een voedselvergiftiging gehad?

• Ja
  • Niet dat ik weet

0 stemmers

Zo ja, waardoor?

• Een restaurant
  • Iets uit de supermarkt
  • Bij iemand anders thuis die gekookt had
  • Eten in het vliegtuig
  • Iets anders

0 stemmers

2 likes

Water in het buitenland

4 likes

Door bedorven melk uit de koffiemachine op het werk. :nauseated_face:

Zeg op z’n minst ff welk land :stuck_out_tongue: Frankrijk of Tibet?!

1 like

Thuisbezorgd 🫠

Ja ik heb deze situatie proberen te verdringen maar het was of Borneo of Sulawesi.

2 likes