Stel je persoonlijke vraag #36

als abortus hier wordt verboden houdt ik me niet voor mezelf in.

6 likes

Het staat nog steeds in het Wetboek van Strafrecht. Abortus in Nederland | Kennis

1 like

Gun @FrauHelga haar Delfts blauwe bordjes

3 likes

Hoe lang heb jij deze zomer vakantie?

• 1 week
  • 2 weken aaneengesloten
  • 3 weken aaneengesloten
  • 4 weken aaneengesloten
  • 5 weken aaneengesloten
  • 6 of meer weken aaneengesloten
  • Meerdere losse dagen/weken verspreid over de zomer
  • Ik heb geen vakantie deze zomer

0 stemmers

Heb je op dit moment al vakantie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Baal jij als je op vakantie gaat precies in een week dat het in Nederland heel mooi weer wordt?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

1 like
Sta je achter de boeren?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

(POL is anoniem)

3 likes

Ik heb voor het eerst sinds mijn studie (2016) zo lang vakantie! Normaal nam ik altijd 2 weken op, dus ik kijk er heel erg naar uit.

2 likes

Hier in Frankrijk lijkt iedereen die ik ken nu op vakantie te gaan/al terug te komen :sob: en ik heb maar 1 week in augustus terwijl ik nog student ben, dus ik ga hopelijk weer in september op vakantie na het afronden van mn thesis

2 likes

Werken met zichtbaar midriff op een casual bureau job, je hebt geen meetings en ziet geen klanten oid:

• Kan echt niet
  • Niet zo gepast, maar whatever
  • Sure, waarom niet

0 stemmers

2 likes

Wat is een zichtbaar middenrif? Een croptop?

1 like

Oh ja beetje gek verwoord! Ik bedoel een crop top, maar je navel niet bloot (met een hoge broek / rok)

1 like

Er is wel een verschil tussen deze twee. Zo’n hele blote buik vind ik echt niet kunnen op kantoor.

23 likes

Ligt echt aan waar je werkt. Meestal kun je bij een creatieve werkplek wat meer casual kleden.

Haha ja ik ook. Met sneakers moet ik al oppassen

maar het wordt gedoogd toch?
Of wil je gewoon vechten, kom dan :sneaky:

3 likes

Hahah ja heeeerlijk als je thuis werkt! Ik ga voor de korte broek :joy:

@anon3219017 ik mis nu mijn oude baan helemaaaal niet als ik dit lees, haha. Als ik naar mijn partner kijk, zie ik wel dat het allemaal veel informeler is geworden sinds het thuiswerken. Hij loopt net de deur uit in een polo en nette broek en voorheen was dat altijd een pak. Is dat bij jullie niet veranderd?

3 likes

Mm heel even was er zo’n periode inderdaad maar nu alles weer is opgestart, is de etiquette toch weer terug. Ik vind het meestal wel leuk, soms helpt het me ook qua zelfvertrouwen ofzo

3 likes

Ja, maar gevoelsmatig vind ik dit niet relaxed. Alsof het hier ook mis kan gaan.

5 likes

Zeker. Eens!

4 likes

de statements van witte vrouwen, dat ze in shock waren, geweld niet oké is… Een week later werden zwarten vermoord in een winkelcentrum door een witte man en toen crickets. Looking at you Amy Schumer

11 likes