Ik trek ALTIJD de stofzuiger te hard naar me toe waardoor ik een tenenongeluk krijg, en ik lijk er maar niet van te leren ![]()
Sinds ik in huis van die dikke badslippers draag stoot ik mijn tenen een stuk minder. Elke keer dat mijn slipper terug bounced van een tafelpoot denk ik oh fuck dat had mān teen kunnen zijn. Echt 10/10 aankoop. Had ze vandaag even niet aan en het ging weer mis ![]()
Ik moet t goede voorbeeld voor mān kinderen zijn ![]()
Maar veel mensen steken even 1 seconde hun hand uit of zetten 1 seconde hun knipperlicht aan als ze die bocht al in gaan. Doe gewoon even vantevoren inderdaad, dan zien mensen ook wat je van plan bent.
Oooh dit ziet er heerlijk uit ![]()
Ik voel deze pijn. Ik heb speciaal sloffen hiervoor mee verhuisd (draag ze anders nooit maar wel tijdens stofzuigen).
Gaat Boris Johnson opstappen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoevaak drink jij ijskoffie?
- Nooit
- Enkele keren per jaar
- Maandelijks
- Wekelijks
- Meerdere keren per week
- Dagelijks
0 stemmers
Kies welke het meest dichtbij ligt.
Wat is je favo ijskoffie?
- Mcdonalds
- Dunkin donuts
- Starbucks
- Bagels & beans
- Coffee company
- Hema
- Die ik zelf maak
- Lokaal tentje, geen keten
- Andere keten die je bent vergeten:
0 stemmers
Hema ijskoffie >>>>>>>>> starbucks ijskoffie donāt come @ me
Maakt Hema de ijskoffie ondertussen met daadwerkelijke koffie of maken ze het nog steeds met poeder?
Geen idee, bij mijn Hema zit het altijd in zoān slush apparaat
Ah ja dan is het nog steeds met poeder haha
Hahaha wel lekker tho
Nog steeds teleurgesteld dat mijn basisschool dit niet deed. Pas vrij laat er ook achter gekomen dat dit bijna op elke school wordt/werd gedaan.
Van mezelf weet ik het niet, maar een vriendin die hier laatst sliep had haar teen gestoten en nu zit haar bloed nog steeds op mān hoeslaken.
Ik had gevraagd of ze āt uit wou spoelen onder de koude kraan maar dat had ze maar halfslachtig gedaan. Het had niet veel pijn gedaan trouwens, zei ze (voor jullie medelijden met haar gaan krijgen).
De Java Chip Frappuccino is echt 20/10. Vind die van de Mcdonalds ook wel lekker. Ga van de week die van de Hema proberen
Echt ijskoffie als in koude koffie met wat ijsklontjes: coldbrew van de Starbucks.
Als ik zin heb in iets meer zoetigheid dan espresso frappuccino van de Starbucks.
De winnaar waarvan het glazuur van je tanden springt maar zo ontzettend vies lekker: die van de bagels and beans ![]()
Sorry maar wil me graag distantiĆ«ren van het narratief dat die zoete meuk āNederlandse ijskoffieā is ![]()
Ja, denk daarbijj eerder aan Starbucks met al die vieze siroopjes.
Ik werk een deel van de week als barista dus als ik aan het werk ben drink ik wel veel ijskoffie. Meestal wel iced lattes zonder iets zoets erin, maar af en toe ook wel een slokje van die zoete geblende als het over is