Stel je persoonlijke vraag #36

Zonder foto wel maar de plaatselijke/landelijke chipssmaken wil ik allemaal proberen. Wijken vaak net af van de smaken in Nederland!

4 likes

Hand uitsteken

• Doe ik altijd, ook als er ogenschijnlijk niemand is
  • Doe ik meestal
  • Doe ik amper
  • Doe ik nooit
  • Ik steek 1 vinger uit
  • Ik steek m’n hele hand uit
  • Ik fiets niet

0 stemmers

5 likes

Smash :heart_eyes:

8 likes

Ik wil wel een logeerbed gaan aanschaffen, zodat ik af en toe even een nachtje beter kan slapen zonder zijn gedraai en gesnurk.

1 like

Je spreekt met je vriendin af in de stad, ze heeft precies dezelfde jurk aan.

• Leuk!!
  • Boeit me echt niet haha
  • Klein beetje vervelend
  • Heel naar! Zou bijna omkleden

0 stemmers

Kan jij door naar een zwaan te kijken weten of het een mannetje of vrouwtje
is?

• Ja!
  • Nee!

0 stemmers

Less is more

• Eens
  • Oneens, more is more

0 stemmers

Jaaa! Ruim €5 voor een zak, maar goed… Is het waard.

1 like

Ik ga op restaurant straks en draag een zilveren glitterbroek met roze hakken en kobaltblauw hemd.

52 likes

Nu ik over handen uitsteken tijdens het fietsen nadenk vind ik het ineens zoooo’n gek idee dat we dat allemaal doen :smiling_face_with_tear: wel handig natuurlijk

1 like

Dit is te koop in Nederland bij Normal.

2 likes

Mijn grootste irritatie bij fietsers die rijden op een rotonde :triumph::triumph: als je je hand niet uitsteekt rem ik niet voor je

7 likes

less is a bore

2 likes

In Frankrijk:

6 likes

ze gaan het eruithalen toch? Want het is belachelijk.

De aller- allerlekkerste snacks uit de oven zijn dit, ik koop ze altijd in België:

front_fr.8.400

Wel diepvries dus snel naar huis karren.

7 likes

Ja of als je helemaal anticipeert dat een fietser rechtdoor gaat en jij helemaal afremt en rekening houdt en dat die dan afslaat
Echt aso steek ff je hand uit

3 likes

Dit in Frankrijk op stokbrood. Eerste wat ik koop en eet. Echt jeugdsentiment en zo vies lekker.

3 likes

Op basis van een gesprek dat ik net las in een ander topic.

Kleine kindjes met het kleine beetje haar dát ze op hun hoofd hebben, met alle moeite bijeen geraapt om een staartje van te maken bovenop het hoofd. Zo’n aliën voelspriet zeg maar.

• Superschattig
  • Gaat wel
  • 0.0 gedachten bij
  • Beetje dom/lelijk
  • Verschrikkelijk, doe normaal

0 stemmers

1 like

Ik erger me zo erg aan mensen die hun hand ‘uitsteken’ maar ipv het met gestrekte arm op schouderhoogte ongeveer te doen, hun arm wat naast hun lichaam laten hangen en enkel de hand wat kantelen. HET IS NIET TE ZIEN ZO!!

4 likes

Soms ben ik te bepakt en bezakt op de fiets om met 1 hand (of de goede hand) aan het stuur m’n evenwicht te houden. Dan sorteer ik altijd overdreven voor, maar leidt alsnog wel eens tot geïrriteerde automobilisten, maar ja, onderuit gaan lijkt me nog onhandiger.

4 likes

Ik verbaas me er vooral over dat iedereen hier hun hand uitsteekt? Ik zie hier echt niemand dat doen… Het viel me sowieso op toen ik in de grote stad ging wonen dat mensen het meer deden.