Het wordt ook wel lastig om te regeren als er niemand over blijft van je kabinet.
Wie weet doet hij nog een Rutte en komt terug bij de volgende verkiezingen.
Gratis dingen af halen die worden gedoneerd/aangeboden, naar een tweede kans winkel gaan, naar een winkel gaan waar alles heel goedkoop is voor mensen die weinig geld hebben etc. terwijl je eigenlijk voldoende geld hebt en het gewoon kan betalen om die dingen te kopen of naar een normale winkel/supermarkt te gaan.
- Kan gewoon, lekker besparen toch
- Neutraal
- (Beetje) aso, daar kunnen mensen die minder te besteden hebben veel beter gebruik van maken
0 stemmers
Ik zie net een meid op tiktok op zoân app waar je dingen gratis af kan halen allemaal spullen ophalen omdat ze een âpoor college student isâ meid je hebt 2 miljoen volgers, kan me niet voorstellen dat jij arm bent (maar wel naar coachella etc. kan gaan). Heb dan altijd het idee dat ee mensen zijn die dat veel beter kunnen gebruiken.
Vind het met dit soort dingen wel lastig te bepalen waar je dan de grens trekt. Een kringloopwinkel of eten van To Good To Go ophalen moet ook gewoon kunnen als je wel geld hebt maar kunnen armere mensen anders ook gebruik van maken.
Maar iets gratis afhalen wat anders naar een goed doel zou gaan vind ik wel lichtelijk aso ja.
Ligt ook aan de insteek. Als jij uitsluitend dingen koopt in een kringloopwinkel/tweedehandszaak om vervolgens door te verkopen met een flinke winstmarge, dan ben je aso bezig
Heb je wel eens cbd-olie gebruikt?
- Ja, het hielp me
- Ja, het hielp niet
- Ja, wisselende ervaringen
- Nee
0 stemmers
Ik ben ook benieuwd naar waar het dan wel/niet voor hielp als iemand het wil delen.
Ligt eraan. Gratis afhalen via markplaatst of facebook market place ja waarom niet. Maar bij stichtingen langs gaan die voor arme mensen bedoelt zijn nope.
Zorgde voor wat meer rust in de kop.
Grote kans dat je oud-leidinggevende terugkomt en daar ben je eigenlijk niet zo blij mee (
typje). Hij/zij heeft intussen contact met haar oud-collega bij HR over de functie die vrijkomt. Wat doe jij?
- Laat het gaan, zie wel hoe het loopt
- Kaart het aan (bij HR of iemand anders?)
- Zoek een andere baan
- Anders?
0 stemmers
Nou als HR slim is vragen ze zelf ook even na bij het team wat ze ervan zouden vinden als die persoon terugkeert. Dan kun je daar zeker eerlijk over zijn.
Het hielp met inslapen
Ik ga zoiets belangrijks niet op zân beloop laten en loop wel even langs bij HR om te informeren naar de status. Mocht het redelijk serieus zijn dan noem ik wel mijn twijfel.
Is jouw lievelingseten âstandaardâ lievelingseten of meer ongewoon?
Onder standaard versta ik pizza, friet, sushi etc. Ongewoon iets van andijviestamppot of een ander random gerecht dat iemand niet zo vaak zou noemen als lievelingseten.
- Standaard lievelingseten
- Ongebruikelijk lievelingseten
- Ik heb geen lievelingseten
- Ik snap je poll niet
0 stemmers
Zelf nooit gebruikt maar mijn ouders wel en die zijn er heel positief over
Ik heb altijd een paar maanden lievelingseten en dan eet ik iets dat lekkerder is of ben ik het even zat en is er weer iets anders mân lievelingseten.
Ik kan nu niet genoeg krijgen van een linzencurry uit Vegan Soul Food, maar over een half jaar is het vast weer even sushi ofzo.
Hutspot is echt het lekkerste ooit.
All time favoriet is de witlof van mân moeder met pittige saus ![]()
Vreet zoveel dingen graag. Kan geen écht lievelingseten bedenken. Hangt ook gewoon af van waar ik trek in heb.
Het hielp niet tegen migraine. Vond het ook dom van mezelf dat ik er geld aan uitgegeven had maar als je migraine hebt probeer je alles en een collega was er nogal lyrisch over.
Ja dit! En zuurkool vind ik ook echt heerlijk.
Oh ik vind andijviestamppot als lievelingsgerecht niet ongewoon? Kan me nog herinneren van die vriendenboekjes dat sommige dat als lievelingsgerecht hadden opgeschreven.
Ik ging ooit met mn oppaskind het vriendenboekje invullen, ze kon zelf nog niet lezen en schrijven. Bij de vraag lievelingseten bleef ze vlees! Roepen. Ik vond dat geen leuk antwoord dus heb ik stiekem maar pannenkoeken opgeschreven. ![]()
Heb zelf geen lievelingsgerecht.