Als andijvie je lievelingseten is vertrouw ik je niet. Zo vies. Maar ik heb dat nooit iemand horen noemen volgens mij haha
ik houd echt van andijviestamppot haha, eigenlijk van alle stamppotten
Mij mag je echt wakker maken voor een boerenkoolstamppot met spekjes en een droog gebakken speklap hoor omg zo lekker. Wij aten dit vroeger nooooit thuis (hallo rijst met vlees en groente).
Tattoos van namen/initialen bij anderen
- Gatver
- Kan soms mooi zijn
- Altijd leuk
0 stemmers
En bij jezelf?
- Absoluut niet
- Misschien ooit
- Heb ik plannen voor
- Heb ik al
0 stemmers
Mijn enige (tot nu toe) tattoo, een mini initiaal.
Ik ken een gast die dus serieus op de helft van zān lichaam (van zān borst tot op zān buik, dus dat je het kan lezen als je je hoofd een kwartslag draait) zijn eigen voornaam heeft getatoeĆ«erd. Daarvan denk ik altijd wel een beetje why??? Bang dat je je eigen naam vergeet?
Hahaha ik dacht nou komt het, en dan noem je zelf bejaardenvoedsel
Comfort food is hoogstpersoonlijk, trek het je niet aan.
Spinazie a la creme ![]()
Prei a la creme ![]()
Ik weet niet of er iĆ©ts āa la cremeā is dat wĆ©l lekker is
Andijvie a la creme, nog nooit zoiets goors gegeten.

Sowieso, roomsaus
Als je er spekjes bij doet heb je echt zoān standaard studentenmaal
Niet de naam van een geliefde oid, maar ik wil wel graag de naam van mn zoontje laten tatoeƫren
Heb je weleens vast gezeten in een achtbaan?
- Ja (hoe lang?)
- Nee
0 stemmers
Ken je iemand die vast heeft gezeten in een achtbaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lol dus dan had je moeten wachten om vervolgens weer een achtbaan in te stappen, echt goed over nagedacht wel.
Zo mocht ik een keer gratis komen dineren ergens waar ik doodziek was geworden van het eten. Heel vriendelijk maar nee dank u.
Ik twee keer, maar wel heel kort (minder dan 10 minuten) en telkens op een recht stuk. In de bobslee in de Efteling, en in de Weerwolf in Walibi. In die laatste stopte het karretje zo abrupt dat ik me wel stevig zeer heb gedaan.
Kwartier in de Max en moritz. Kregen toen een VIP kaart voor ƩƩn attractie.
Dan mag je zonder wachtijd doorlopen en kiezen waar je gaat zitten.
Voorin de Baron natuurlijk!
Ik heb ja geklikt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de lat vrij laag leg. (Hij is overwegend menselijk.)
Ik denk dat je een bepaald type mens moet zijn om manager te worden en die vind ik over het algemeen allemaal kut.