Stel je persoonlijke vraag #36

Als je je blik op oneindig zet en gewoon door mensen heenkijkt gaan ze altijd aan de kant en bots je nooit meer tegen iemand op/kies je dezelfde kant en is het awkward. Klein tipje

3 likes

Het irritante als fietser in zo’n situatie is dat de auto links van je is en je je rechterarm uitsteekt (die dus rechts van je is), dus ik ben altijd bang dat de automobilist het niet goed ziet waardoor ik dan een soort ongemakkelijk met m’n arm schuin rechts naar voren ga lopen wapperen

5 likes

Als het goed is kijkt die automobilist niet pas naar rechts naar je op het moment dat hij al recht naast je is maar al veel eerder als hij nog ver achter je is. Als je dan op tijd je hand uitsteekt moet ie dat altijd kunnen zien in principe. Als de bestuurder niet zit te slapen althans

4 likes

Wanneer heb je voor het laatst je teen gestoten?:

• Vandaag
  • Gisteren
  • Deze week
  • Deze maand
  • Afgelopen halfjaar
  • Afgelopen jaar
  • Langer geleden
  • Weet ik veel

0 stemmers

2 likes

Deed tantoe veel pijn.

1 like

Je teen stoten doet altijd ongelofelijk veel pijn. Het gaat echt door merg en been.

Ik trek ALTIJD de stofzuiger te hard naar me toe waardoor ik een tenenongeluk krijg, en ik lijk er maar niet van te leren :sob:

6 likes

Sinds ik in huis van die dikke badslippers draag stoot ik mijn tenen een stuk minder. Elke keer dat mijn slipper terug bounced van een tafelpoot denk ik oh fuck dat had m’n teen kunnen zijn. Echt 10/10 aankoop. Had ze vandaag even niet aan en het ging weer mis :skull_and_crossbones:

Ik moet t goede voorbeeld voor m’n kinderen zijn :crazy_face:

1 like

Maar veel mensen steken even 1 seconde hun hand uit of zetten 1 seconde hun knipperlicht aan als ze die bocht al in gaan. Doe gewoon even vantevoren inderdaad, dan zien mensen ook wat je van plan bent.

Oooh dit ziet er heerlijk uit :star_struck:

Ik voel deze pijn. Ik heb speciaal sloffen hiervoor mee verhuisd (draag ze anders nooit maar wel tijdens stofzuigen).

1 like

Gaat Boris Johnson opstappen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Hoevaak drink jij ijskoffie?

• Nooit
  • Enkele keren per jaar
  • Maandelijks
  • Wekelijks
  • Meerdere keren per week
  • Dagelijks

0 stemmers

Kies welke het meest dichtbij ligt.

Wat is je favo ijskoffie?

• Mcdonalds
  • Dunkin donuts
  • Starbucks
  • Bagels & beans
  • Coffee company
  • Hema
  • Die ik zelf maak
  • Lokaal tentje, geen keten
  • Andere keten die je bent vergeten:

0 stemmers

1 like

Hema ijskoffie >>>>>>>>> starbucks ijskoffie don’t come @ me

3 likes

Maakt Hema de ijskoffie ondertussen met daadwerkelijke koffie of maken ze het nog steeds met poeder?

2 likes

Geen idee, bij mijn Hema zit het altijd in zo’n slush apparaat

Ah ja dan is het nog steeds met poeder haha

Hahaha wel lekker tho

2 likes

Nog steeds teleurgesteld dat mijn basisschool dit niet deed. Pas vrij laat er ook achter gekomen dat dit bijna op elke school wordt/werd gedaan.

4 likes