Stel je persoonlijke vraag #36

Van mezelf weet ik het niet, maar een vriendin die hier laatst sliep had haar teen gestoten en nu zit haar bloed nog steeds op m’n hoeslaken. :triumph: Ik had gevraagd of ze ‘t uit wou spoelen onder de koude kraan maar dat had ze maar halfslachtig gedaan. Het had niet veel pijn gedaan trouwens, zei ze (voor jullie medelijden met haar gaan krijgen).

2 likes

De Java Chip Frappuccino is echt 20/10. Vind die van de Mcdonalds ook wel lekker. Ga van de week die van de Hema proberen

4 likes

Echt ijskoffie als in koude koffie met wat ijsklontjes: coldbrew van de Starbucks.
Als ik zin heb in iets meer zoetigheid dan espresso frappuccino van de Starbucks.

De winnaar waarvan het glazuur van je tanden springt maar zo ontzettend vies lekker: die van de bagels and beans :heart_eyes:

2 likes

Sorry maar wil me graag distantiëren van het narratief dat die zoete meuk ‘Nederlandse ijskoffie’ is :raised_hand:

16 likes

Ja, denk daarbijj eerder aan Starbucks met al die vieze siroopjes.

3 likes

Ik werk een deel van de week als barista dus als ik aan het werk ben drink ik wel veel ijskoffie. Meestal wel iced lattes zonder iets zoets erin, maar af en toe ook wel een slokje van die zoete geblende als het over is

3 likes

Nog nooit een echte ijskoffie gehad, maar ik werk tegenwoordig mijn eiwitshake weg in de smaak ijskoffie, met koud geworden echte koffie en een beetje amandelmelk en eventueel een ijsklontje in de blender.
Heel veel dank nog @ de persoon die deze tip gaf in het fitnesstopic!

2 likes

Doppio en er zijn twee lokale eettentjes die erg goede ijskoffie hebben.

4 likes

@LaPetiteRobeNoire
Vet ja! Mag vanavond naar de eindmusical van mijn dochter! 🥹🥳

64 likes

Ahh een golden ticket :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

7 weken in between jobs :partying_face:. Ik leef nu echt mijn droom: na 12 jaar eindelijk een nieuwe baan en precies geswitcht in de zomer.
Ik heb 2x zwangerschapsverlof gehad en baalde al dat ik waarschijnlijk niet nog eens zo’n lange periode vrij zou zijn maar ineens kwam dit op m’n pad, echt een cadeau!

15 likes

Ziet er toch naar uit van wel, ondanks dat de meerderheid dacht van niet.

3 likes

Het wordt ook wel lastig om te regeren als er niemand over blijft van je kabinet. :smiling_face_with_tear: Wie weet doet hij nog een Rutte en komt terug bij de volgende verkiezingen.

2 likes

In relaties…

• ben ik voornamelijk de problematische persoon met toxic gedrag
  • val ik voornamelijk op problematische mannen met toxic gedrag
  • gaat het redelijk gelijk op met toxic gedrag
  • toxic? Don’t know her

0 stemmers

Gratis dingen af halen die worden gedoneerd/aangeboden, naar een tweede kans winkel gaan, naar een winkel gaan waar alles heel goedkoop is voor mensen die weinig geld hebben etc. terwijl je eigenlijk voldoende geld hebt en het gewoon kan betalen om die dingen te kopen of naar een normale winkel/supermarkt te gaan.

• Kan gewoon, lekker besparen toch
  • Neutraal
  • (Beetje) aso, daar kunnen mensen die minder te besteden hebben veel beter gebruik van maken

0 stemmers

Ik zie net een meid op tiktok op zo’n app waar je dingen gratis af kan halen allemaal spullen ophalen omdat ze een ‘poor college student is’ meid je hebt 2 miljoen volgers, kan me niet voorstellen dat jij arm bent (maar wel naar coachella etc. kan gaan). Heb dan altijd het idee dat ee mensen zijn die dat veel beter kunnen gebruiken.

2 likes

Vind het met dit soort dingen wel lastig te bepalen waar je dan de grens trekt. Een kringloopwinkel of eten van To Good To Go ophalen moet ook gewoon kunnen als je wel geld hebt maar kunnen armere mensen anders ook gebruik van maken.
Maar iets gratis afhalen wat anders naar een goed doel zou gaan vind ik wel lichtelijk aso ja.

13 likes

Ligt ook aan de insteek. Als jij uitsluitend dingen koopt in een kringloopwinkel/tweedehandszaak om vervolgens door te verkopen met een flinke winstmarge, dan ben je aso bezig

12 likes

Heb je wel eens cbd-olie gebruikt?

• Ja, het hielp me
  • Ja, het hielp niet
  • Ja, wisselende ervaringen
  • Nee

0 stemmers

Ik ben ook benieuwd naar waar het dan wel/niet voor hielp als iemand het wil delen.

Ligt eraan. Gratis afhalen via markplaatst of facebook market place ja waarom niet. Maar bij stichtingen langs gaan die voor arme mensen bedoelt zijn nope.

14 likes

Zorgde voor wat meer rust in de kop.

3 likes