Hahaha ik dacht nou komt het, en dan noem je zelf bejaardenvoedsel
Comfort food is hoogstpersoonlijk, trek het je niet aan.
Spinazie a la creme
Prei a la creme
Ik weet niet of er iéts ‘a la creme’ is dat wél lekker is
Andijvie a la creme, nog nooit zoiets goors gegeten.
Sowieso, roomsaus
Als je er spekjes bij doet heb je echt zo’n standaard studentenmaal
Niet de naam van een geliefde oid, maar ik wil wel graag de naam van mn zoontje laten tatoeëren
Heb je weleens vast gezeten in een achtbaan?
- Ja (hoe lang?)
- Nee
0 stemmers
Ken je iemand die vast heeft gezeten in een achtbaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lol dus dan had je moeten wachten om vervolgens weer een achtbaan in te stappen, echt goed over nagedacht wel.
Zo mocht ik een keer gratis komen dineren ergens waar ik doodziek was geworden van het eten. Heel vriendelijk maar nee dank u.
Ik twee keer, maar wel heel kort (minder dan 10 minuten) en telkens op een recht stuk. In de bobslee in de Efteling, en in de Weerwolf in Walibi. In die laatste stopte het karretje zo abrupt dat ik me wel stevig zeer heb gedaan.
Kwartier in de Max en moritz. Kregen toen een VIP kaart voor één attractie.
Dan mag je zonder wachtijd doorlopen en kiezen waar je gaat zitten.
Voorin de Baron natuurlijk!
Heb je ooit een witte man als manager gehad die écht goed was?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gewoon even wetenschappelijk onderzoekje naar of ze bestaan
Ik heb ja geklikt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de lat vrij laag leg. (Hij is overwegend menselijk.)
Hé ik zei “écht” goed
Ik denk dat je een bepaald type mens moet zijn om manager te worden en die vind ik over het algemeen allemaal kut.
Of je hebt nog nooit goede verse andijvie stamppot gegeten. Mijn niet Nederlandse vrienden vinden het oprecht lekker maar misschien dat als je het als kind heeft vaak kreeg (zoals een vriendin vroeger, dat je het dan echt vies gaat vinden ) Je moet het wel vers hebben etc. Aan andijvie an sich zit niet eens zoveel smaak? Dus heel vies? Naja smaken verschillen.
Ik vind birria tacos wel geweldig, maar ook van die goed gevulde arepas. En sowieso enorm veel eten uit de authentiek mexicaanse keuken. En dit noem ik zelf anders maar het heet volgens mij bolinha. Maar dat vind ik meer een snack maar heb me er wel eens kapot in gevroten. Ik kan niet kiezen!
Ik heb bij 2 banen echt een vreselijke mannelijke manager gehad. Eentje was bij mijn allereerste echte baan na mijn studie (hij was ook de baas van het bedrijf) en ik heb er nu gewoon nog steeds last van in mijn werkende leven (9 jaar later, echt wtf). Sommige situaties trek ik nu nog steeds niet door hoe hij toen met mij omging. Ik vind dat het echt verboden moet worden dat sommige mensen manager worden. Leip hoeveel schade je iemand kan aanrichten (en dan te bedenken dat er keer op keer mensen daar de dupe van worden).
Ja en stamppot is ook makkelijk te maken en volgens mij wel voedzaam. Vroeger heb ik echt wel eens gedacht als ik meer aardappels had gegeten was ik nu langer geweest lol.
Maar ik vind vooral andijviestamppot lekker. Dat wortelen is echt niet mn ding.
Welke stamppot van deze vind jij het lekkerst?
- Boerenkool
- Andijvie
- Wortelen
0 stemmers
Ja er zijn meer maar ik ben niet zo goed thuis in de stamppotten.
Dat verdient een eigen pol