Stel je persoonlijke vraag #36

Grote kans dat je oud-leidinggevende terugkomt en daar ben je eigenlijk niet zo blij mee (:hot_pepper: typje). Hij/zij heeft intussen contact met haar oud-collega bij HR over de functie die vrijkomt. Wat doe jij?

• Laat het gaan, zie wel hoe het loopt
  • Kaart het aan (bij HR of iemand anders?)
  • Zoek een andere baan
  • Anders?

0 stemmers

1 like

Nou als HR slim is vragen ze zelf ook even na bij het team wat ze ervan zouden vinden als die persoon terugkeert. Dan kun je daar zeker eerlijk over zijn.

4 likes

Het hielp met inslapen

1 like

Ik ga zoiets belangrijks niet op z’n beloop laten en loop wel even langs bij HR om te informeren naar de status. Mocht het redelijk serieus zijn dan noem ik wel mijn twijfel.

3 likes

Is jouw lievelingseten ‘standaard’ lievelingseten of meer ongewoon?
Onder standaard versta ik pizza, friet, sushi etc. Ongewoon iets van andijviestamppot of een ander random gerecht dat iemand niet zo vaak zou noemen als lievelingseten.

• Standaard lievelingseten
  • Ongebruikelijk lievelingseten
  • Ik heb geen lievelingseten
  • Ik snap je poll niet

0 stemmers

Zelf nooit gebruikt maar mijn ouders wel en die zijn er heel positief over

3 likes

Ik heb altijd een paar maanden lievelingseten en dan eet ik iets dat lekkerder is of ben ik het even zat en is er weer iets anders m’n lievelingseten.
Ik kan nu niet genoeg krijgen van een linzencurry uit Vegan Soul Food, maar over een half jaar is het vast weer even sushi ofzo.

7 likes

Hutspot is echt het lekkerste ooit.

7 likes

All time favoriet is de witlof van m’n moeder met pittige saus :heart_eyes:

4 likes

Vreet zoveel dingen graag. Kan geen écht lievelingseten bedenken. Hangt ook gewoon af van waar ik trek in heb.

4 likes

Het hielp niet tegen migraine. Vond het ook dom van mezelf dat ik er geld aan uitgegeven had maar als je migraine hebt probeer je alles en een collega was er nogal lyrisch over.

6 likes

Ja dit! En zuurkool vind ik ook echt heerlijk.

9 likes

Oh ik vind andijviestamppot als lievelingsgerecht niet ongewoon? Kan me nog herinneren van die vriendenboekjes dat sommige dat als lievelingsgerecht hadden opgeschreven.
Ik ging ooit met mn oppaskind het vriendenboekje invullen, ze kon zelf nog niet lezen en schrijven. Bij de vraag lievelingseten bleef ze vlees! Roepen. Ik vond dat geen leuk antwoord dus heb ik stiekem maar pannenkoeken opgeschreven. :grimacing:

Heb zelf geen lievelingsgerecht.

1 like

Als andijvie je lievelingseten is vertrouw ik je niet. Zo vies. Maar ik heb dat nooit iemand horen noemen volgens mij haha

3 likes

:raising_hand_woman: ik houd echt van andijviestamppot haha, eigenlijk van alle stamppotten

7 likes

Ligt eraan of ik die persoon alleen persoonlijk niet mag of een hele serieuze reden heb om die persoon niet nog eens als leidinggevende te willen

2 likes

Mij mag je echt wakker maken voor een boerenkoolstamppot met spekjes en een droog gebakken speklap hoor omg zo lekker. Wij aten dit vroeger nooooit thuis (hallo rijst met vlees en groente).

7 likes

Tattoos van namen/initialen bij anderen

• Gatver
  • Kan soms mooi zijn
  • Altijd leuk

0 stemmers

En bij jezelf?

• Absoluut niet
  • Misschien ooit
  • Heb ik plannen voor
  • Heb ik al

0 stemmers

2 likes

Mijn enige (tot nu toe) tattoo, een mini initiaal.

1 like

Ik ken een gast die dus serieus op de helft van z’n lichaam (van z’n borst tot op z’n buik, dus dat je het kan lezen als je je hoofd een kwartslag draait) zijn eigen voornaam heeft getatoeĂ«erd. Daarvan denk ik altijd wel een beetje why??? Bang dat je je eigen naam vergeet?

9 likes